Hellup!
Pa wou een half uurtje geleden TV kijken via de meegeleverde Animo TV Box.
Ik heb er sinds een half jaartje een standaard 1gbit switch 5 poorts met IGMP snooping etc.
(TP-Link TL-SG105-10/100/1000 Mbps Desktop switch - Prijzen - Tweakers)
Nu is sinds onbekend lange tijd (2/3 dagen geen TV Gekeken) de Animo TV Box ermee gekapt, de standaard procedures heb ik al uitgevoerd uiteraard (Stroomreset, Internetkabel reset, algehele power bar reset etc.)
Vaders denkt dat t door de sinds 6 maanden geleden door mijzelf geïnstalleerde Ethernet Switch (scheelt weer 3 kabels van 25 meter x) )komt, wat mij vrij sterk lijkt aangezien de andere aangesloten apparaten (TV en Playstation 4) dan ook allang "vertrokken” hadden moeten zijn + de TV-Box dan wel iets van een teken van leven had moeten laten zien.
HDMI ook veranderd, Power Bar werkt gewoon naar behoren, lampjes doen het op 2 seconden internet lampjes achterop na ook niet.
Kan ik morgen de klantenservice contacteren voor een vervangende box? Heeft sinds de installatie enkel een internetkabel swap gehad en de zogenaamde "proefversie” van de nieuwe software van T-Mobile zelf. Komt dus niet door eigen toedoen.
(P.S. Ik weet dat een aantal moderators hier dat ook kunnen, maar ik heb het klantnummer niet bij de hand )
Mvg,
Lars