Android mediabox zonder afstandsbediening

  • 30 April 2024
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Hallo, wie weet raad?

We hebben een Amino doosje om tv mee te kijken. Die had hier 7 maanden gelegen om te wachten op de glasvezel afmontage. 

Bij de installatie werd aangeraden om een Android Mediabox te vragen en deze is vandaag binnen gekomen. Zonder afstandsbediening. Ik neem aan omdat die van de Amino gebruikt moet worden.

De aanwijzing is home en ok knopje tegelijk indrukken om te koppelen. Ik vind iets waarbij staat knopjes 1 en 3 tegelijk indrukken. Dan gebeurt er wel iets op de afstandsbediening maar niets op. De Android box. 

Enig idee hoe de afstandsbediening van de Amino aan de Android box te koppelen? 

 

Mvg, 

Frank

Teresa van Odido 20 dagen geleden

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀 @BenKief 

Goed dat je dit gelijk laat weten en sorry dat we de afstandsbediening zijn vergeten, dat had niet mogen gebeuren. Geen zorgen, ik heb direct een nieuwe voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 😀

Ik denk graag met je mee hoe je tot die tijd alsnog kan genieten van jouw Mediabox. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen of dit al meteen lukt zonder dat de afstandsbediening is gekoppeld, maar je kan proberen om een afstandsbedieningsapp te downloaden op jouw mobiele telefoon. Deze kun je dan verbinden met de Mediabox. Via deze link vind je een voorbeeld van zo’n app: Afstandsbediening voor TV - Apps op Google Play

Ik wens je alvast veel kijkplezier! Laat je het mij weten als ik je nog ergens mee kan helpen? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀 @BenKief 

Goed dat je dit gelijk laat weten en sorry dat we de afstandsbediening zijn vergeten, dat had niet mogen gebeuren. Geen zorgen, ik heb direct een nieuwe voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 😀

Ik denk graag met je mee hoe je tot die tijd alsnog kan genieten van jouw Mediabox. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen of dit al meteen lukt zonder dat de afstandsbediening is gekoppeld, maar je kan proberen om een afstandsbedieningsapp te downloaden op jouw mobiele telefoon. Deze kun je dan verbinden met de Mediabox. Via deze link vind je een voorbeeld van zo’n app: Afstandsbediening voor TV - Apps op Google Play

Ik wens je alvast veel kijkplezier! Laat je het mij weten als ik je nog ergens mee kan helpen? 

Reageer