Skip to main content
Beantwoord

Android 14 update Mediabox?

Hallo Odido, 

Voor de Chromecast met Google TV (Android TV) is vanaf vandaag de update van Android 12 naar Android 14 beschikbaar. Krijgt de Mediabox dan ook de update naar Android 14 aangezien dit eigenlijk ook een Chromecast met Google/Android TV is?

Of bepaald Odido wanneer en of de Mediabox überhaupt de Android 14 update krijgt? 

Ik hoor het wel. 

Mvrgr. 

Nossie 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@Nossie01, door drukte kan het soms wat langer duren voordat je een reactie krijgt, mijn excuses hiervoor.

Op dit moment hebben we hier nog geen duidelijkheid over. Zodra we weten of we naar Android 14 gaan dan zullen wij het melden!

Bekijk origineel

3 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 16 maart 2025
Nossie01 schreef:

Hallo Odido, 

Voor de Chromecast met Google TV (Android TV) is vanaf vandaag de update van Android 12 naar Android 14 beschikbaar. Krijgt de Mediabox dan ook de update naar Android 14 aangezien dit eigenlijk ook een Chromecast met Google/Android TV is?

Of bepaald Odido wanneer en of de Mediabox überhaupt de Android 14 update krijgt? 

Ik hoor het wel. 

Mvrgr. 

Nossie 

Oké, hallo allemaal, Odido reageert blijkbaar niet, dus Hallo Community, 

Weten jullie hoe dat gaat? Krijgt de Odido Mediabox dezelfde updates als de Chromecast met Google TV? 

Ik hoor het wel.

Mvrgr. 

Nossie 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hi ​@Nossie01, door drukte kan het soms wat langer duren voordat je een reactie krijgt, mijn excuses hiervoor.

Op dit moment hebben we hier nog geen duidelijkheid over. Zodra we weten of we naar Android 14 gaan dan zullen wij het melden!

• is een Master Poster
  • 45 reacties
  • 17 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Zal dit gebeuren voor of na we updates krijgen over IPv6…? 🫠

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen