Hi!, ik las onlangs iets op dit forum dat er updates kwamen voor een nieuwe TV box, waarmee je ook kunt live pauzeren etc. Ik kom er niet helemaal uit of wij nu ook deze update krijgen, we hebben volgens mij een Etone Box. Zo'n zwart vierkant klein kastje met Tmobile logo linksboven erop.
Mocht dit niet zo zijn, zouden we een nieuwe box kunnen krijgen die dit wel ondersteund?
Hallo Mxtchhel,
Welk type tv box heb je precies? Je kunt dat lezen onderop het kastje. Zodra je bent overgezet op het nieuwe tv platform kan je inderdaad ook live tv pauzeren.
Mvg. Marcel
Zoals
Stay safe en een goed weekend toegewenst!
Ook als je nog op het oude platform zit kun je live tv pauzeren dit geldt voor bijna alle zenders en zeker voor de belangrijkste, heb hier nog de oude Entone 510 op het oude platform
Zoals
Stay safe en een goed weekend toegewenst!
Ah okay, bedankt! Dan weet ik dat. Voordat je iets overzet, moet ik vragen vanuit huis (sinds m’n moeder betaald voor het abonnement) of er extra kosten hieraan verbonden zijn, zo ja hoeveel. In overleg kan ik dit met haar overleggen en kan ik het daarna doorgeven aan jou.
En krijg je dan een andere box of wordt de huidige geupdate?
Goedemorgen
De box die jullie thuis hebben staan, blijft gewoon werken, dus er verandert fysiek gezien niets. Succes met de keuze, als je moeder vragen heeft, laat het gerust weten!
Ah Hi Jason!
Zet hem dan maar over op T-Mobile TV, wel zonder het Cloud opnemen dan, want dat doen we toch nooit :P
Bedankt voor de snelle en fijne informatie!
Heel graag gedaan en veel plezier straks!
Sinds de update werkt mijn etone 515b box niet goed meer. Als ik de tv uitschakel dan geeft hij geen klok meer aan maar 2 punten. Als ik de andere dag hem weer inschakel geeft hij eersr aan geen netwerkverbinding na uitschakelen en weer aanzetten us het goed. Vind het ook jammer dat RTL television Duitsland niet meer opgenomen jan worden.
Voor de update werkte alles goed. Heb de box al meerdere keren gereset.
Hoop dat ik hier een goed antwoord op krijg.
Hi
Wil je dit niet? Geef het mij dan aan. Ik kijk dan meteen verder hoe we dit euvel kunnen oplossen!
Hi
Wil je dit niet? Geef het mij dan aan. Ik kijk dan meteen verder hoe we dit euvel kunnen oplossen!
Jammer ik probeer al 2 dagen kontakt te krjjgen met de klantenservice, maar krijg steeds een bandje dat het druk is en dat ik het later nog eens moet proberen. Zo krijg ik dus mijn klacht dus niet behandeld. Kan er dus niet gewoon een nieuwe box opgestuurd worden.
Henk
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.