Beantwoord
Amulet 515 opnamen bewaren
Misschien al eens gevraagd, maar wij zijn pas net klant. In de Ziggo en XS4All periodes hebben we mooie documentaires kunnen opnemen en ook bewaren.
Kan ik nu ook de opnamen op mijn Amulet 515 bewaren op mijn computer als de schijf vol raakt? Ik heb een thuisnetwerk, maar dat herkent de Media Hub niet. Op de site van AMT advanced media technologies lees ik dat het apparaat volledig in staat is om te gaan met het protocol. Maar ik kan nergens vinden hoe ik toegang krijg.
Klantenservice zegt dit niet te ondersteunen. Ik vraag ook geen ondersteuning, alleen toegang. Of moet ik dat op het wensenlijstje zetten?
Wie weet de antwoorden?
Kan ik nu ook de opnamen op mijn Amulet 515 bewaren op mijn computer als de schijf vol raakt? Ik heb een thuisnetwerk, maar dat herkent de Media Hub niet. Op de site van AMT advanced media technologies lees ik dat het apparaat volledig in staat is om te gaan met het protocol. Maar ik kan nergens vinden hoe ik toegang krijg.
Klantenservice zegt dit niet te ondersteunen. Ik vraag ook geen ondersteuning, alleen toegang. Of moet ik dat op het wensenlijstje zetten?
Wie weet de antwoorden?
Beste antwoord door Wouter_V
Hai Atowapaul,
Helaas is de overweging om het 'kopiëren' van opnames naar een externe HDD of computer mogelijk te maken niet alleen een technische. Ondanks dat de hardware dit mogelijk zou kunnen, hebben we te maken met restricties van de content leveranciers. Door deze rechtenbeperkingen kunnen we de functionaliteit niet ondersteunen. Hiernaast is de content op de box ook versleuteld, en zou je deze dus ook niet kunnen bekijken na het kopiëren.
Ik begrijp dat het vervelend is omdat je zo mooie programma's niet vast kan stellen voor de langere termijn, maar ik hoop dat het e.e.a. verduidelijkt!
Bekijk origineelHelaas is de overweging om het 'kopiëren' van opnames naar een externe HDD of computer mogelijk te maken niet alleen een technische. Ondanks dat de hardware dit mogelijk zou kunnen, hebben we te maken met restricties van de content leveranciers. Door deze rechtenbeperkingen kunnen we de functionaliteit niet ondersteunen. Hiernaast is de content op de box ook versleuteld, en zou je deze dus ook niet kunnen bekijken na het kopiëren.
Ik begrijp dat het vervelend is omdat je zo mooie programma's niet vast kan stellen voor de langere termijn, maar ik hoop dat het e.e.a. verduidelijkt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.