Skip to main content

Ten eerste heeft de monteur van Guideon het kastje aangesloten, deze tv box, en waarschijnlijk is dit ook niet helemaal correct gebeurt, want hij was binnen no-time weer weg. En daarna zijn er veel problemen gekomen met deze amino…..kunt u ook zien in het systeem….bij t-mobilethuis uiteraard.

Kan er misschien een nieuw kastje kosteloos worden geplaatst?

en trouwens uw call center heeft zelf bevestigd dat er een kleine storing was tijdens uitzending van het Nederlands elftal afgelopen week!!!

Hoi @k.eenschoten, bedankt voor dit topic! Klopt het dat ik een deel van het verhaal mis? Hoe het geschreven is, lijkt het alsof het verhaal aan het begin niet helemaal compleet is. Ik heb meteen naar je verbinding en de geschiedenis gekeken, maar ik zie vooral dat er vragen zijn geweest die opgelost zijn. De verbinding ziet er aan mijn kant goed uit, ook de stream van TV Box is goed. Waar loop je precies tegenaan? Je kan altijd testen wat een reset voor de TV Box doet, deze voer je zo uit. Succes en anders hoor ik het graag!


Reageer