Sinds 2 dagen start de TV box niet meer op Amino model 7x (ver: 20.2.88_build4_bbl)
geeft foutmelding Unable to connect to ACS
Zit rechtstreeks met kabel op ZYXEL VMG8825-T50 modem.
Internet werk wel via modem (kabel en WIFI)
Sinds 2 dagen start de TV box niet meer op Amino model 7x (ver: 20.2.88_build4_bbl)
geeft foutmelding Unable to connect to ACS
Zit rechtstreeks met kabel op ZYXEL VMG8825-T50 modem.
Internet werk wel via modem (kabel en WIFI)
Hallo
Helpt het om een andere internetkabel of poort op de modem te gebruiken?
Wat je ook kan proberen is het tv kastje van het stroom halen en ook de internetkabel uit het tv kastje, herstart de mediaconverter en/of modem, wanneer alles weer opgestart is sluit het tv kastje aan zonder internetkabel en plug die pas erin wanneer de melding verschijnt dat er geen netwerkverbinding is.
Hallo
Helpt het om een andere internetkabel of poort op de modem te gebruiken?
Wat je ook kan proberen is het tv kastje van het stroom halen en ook de internetkabel uit het tv kastje, herstart de mediaconverter en/of modem, wanneer alles weer opgestart is sluit het tv kastje aan zonder internetkabel en plug die pas erin wanneer de melding verschijnt dat er geen netwerkverbinding is.
Nee help allemaal niet
Lijkt haast wel of Mac van die Amino niet meer geregistreerd is
Misschien kan je het tv kastje eens een reset geven door het resetknopje achter voor ongeveer 10 seconden in te drukken, het resetten kan even duren.
Reset heb ik ook gedaan….
meldingen:
Ethernet is connected
Checking connection to ACS
Unable to connect to ACS
Internet werk prima ook T-Mobile tv app werk prima met streamen naar chromecast
Ligt echt aan TV-box
Hoe moeilijk kan dit zijn dat ding heeft alleen een internet verbinding
Dus of TV-Box is defect
of registratie van box is niet goed in ISE of wat ze ook gebruiken
Moest hem aan laten staan, nou hij staat al drie dagen aan en hoor niets van T-Mobile
zoveel valt er niet te testen aan dat ding ..stuur dan een nieuwe of zo
Ik weet niet wie of wat er gedaan is want heb geen mail gekregen maar heden morgen kreeg ik weer een inlog scherm op de Amino en na inloggen werkt TV signaal weer.
Probleem lijkt opgelost.
Voor de persoon die het heeft opgelost, Dank je wel !
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.