Sinds de update van 18 september werkt mijn Amino tv ontvanger niet meer. Modem diverse keren opnieuw opgestart. De ontvanger gereset, start helemaal tot blauw lampje maar helaas het mag niet baten, enkel zwart beeld. Ook de afstandsbediening werkt niet, blauw lampje reageert wel (knippert) als ik op een knop druk, maar verder gebeurt er niks, ook de standby knop werkt niet. De bekabeling opnieuw aangesloten, werkt ook niet. Internet werkt wel normaal.
Welkom op onze community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kan genieten van TV!
Ik ben gelijk het systeem ingedoken om de vaste verbinding te meten. Dit ziet er gelukkig goed uit.
Wel zie ik dat je een Fritzbox hebt aangesloten. Kan het kloppen dat je de TV Box hier op hebt aangesloten? Wil je eens proberen om deze rechtstreeks op het modem aan te sluiten? Ik ben benieuwd of dit dan wel werkt.
Mocht dit niet werken dan zet ik dit graag voor je door naar onze technische dienst voor verder onderzoek.
Als je wil, kan ik je ook onze nieuwe Mediabox toesturen. Je kunt hier ook verschillende apps op downloaden in de Google Playstore. In dit topic op onze community lees je meer over de Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.
Laat je mij weten of het is gelukt en wat je wil? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.