Skip to main content

Vorige week heb ik mijn abonnement online aangepast van ADSL naar glasvezel. Sindsdien werkte mijn tv box niet meer (zwart beeld) via de ADSL. 
Nu is heb ik de nieuwe modem aansluiting voor Glasvezel aangesloten nadat ik van Odido een mail had gekregen dat het glasvezel is aangesloten door hun netwerkpartner. De ADSL heb ik afgesloten, internet werkt via Glasvezel maar de tv Box nog steeds niet. Alles losgekoppeld gehad en weer aangesloten direct op het modem. De tv box start op, geeft Amino in beeld, daarna linksonder teksten over netwerk e.d. Daarna wordt het beeld zwart en de led blijft blauw. Graag hulp in deze.

Hoi @Mart_ward, leuk dat je de overstap maakt naar glasvezel, dat is een mooie upgrade! Ook je TV kan ik snel weer aan de praat krijgen. Wellicht een ietwat simpele vraag, maar bij zwart beeld met een blauw lampje vraag ik mij al snel af: ik neem aan dat je ook al een ander HDMI kanaal hebt geprobeerd? Zelf wil ik voorstellen om je TV Box om te wisselen voor een nieuwe Mediabox. De Mediabox is een stuk moderner, functioneert daardoor ook sneller en beter, en je kan genieten van apps via de Mediabox.

Als je graag een Mediabox je kant op ziet komen, zorg ik er graag voor dat we snel eentje voor je in gaan pakken! 🙂


Hoi @Cal van Odido, ja ik heb het HDMI kanaal gecontroleerd. Daar ligt het niet aan. Ook zelfs op een andere tv geprobeerd en andere netwerkkabel. 
Ja dan wil ik graag een nieuwe Mediabox.  Thanks.


Duidelijk verhaal @Mart_ward, top! Ik ga meteen een Mediabox voor je bestellen en je ontvangt snel een bevestiging per e-mail. Je oude TV Box sturen we niet meer uit en daarom raad ik je aan om deze naar een elektronicapunt te brengen zodat de TV Box gerecycled kan worden. Zodra de Mediabox verzonden is ontvang je van ons een DHL Track & Trace code.

Ik wens je alvast veel plezier toe met de Mediabox, ik weet zeker dat ‘ie je gaat bevallen! 


Reageer