Amino SDK erg traag

  • 29 April 2024
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

Sinds de update van de interface van T-Mobile naar Odido is onze Amino SDK tv box erg traag. Gids openen, schakelen naar andere zender, menu etc. duurt erg lang. Is niet te doen dit.

Teresa van Odido 16 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Frank Buynsters 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kunt genieten van TV kijken. 

Ik lees dat je nog gebruik maakt van een verouderd model TV Box. Ik weet zeker dat de problemen die je ervaart, opgelost zijn met onze nieuwe Mediabox. Neem eens een kijkje in dit topic, we vertellen hier alles omtrent de Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

Heb ik jouw toestemming op de boxen om te ruilen? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 

Mocht je toch jouw oude TV Box willen behouden, dan kijk ik uiteraard ook graag met je mee! Wil je de TV Box alvast op de volgende wijze een herstart geven:

  1. Koppel de stroom los van de TV Box.
  2. Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  3. Haal het modem 10 seconde van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  4. Als het modem is opgestart, sluit je de TV Box weer aan.  

Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Frank Buynsters 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kunt genieten van TV kijken. 

Ik lees dat je nog gebruik maakt van een verouderd model TV Box. Ik weet zeker dat de problemen die je ervaart, opgelost zijn met onze nieuwe Mediabox. Neem eens een kijkje in dit topic, we vertellen hier alles omtrent de Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

Heb ik jouw toestemming op de boxen om te ruilen? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 

Mocht je toch jouw oude TV Box willen behouden, dan kijk ik uiteraard ook graag met je mee! Wil je de TV Box alvast op de volgende wijze een herstart geven:

  1. Koppel de stroom los van de TV Box.
  2. Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  3. Haal het modem 10 seconde van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  4. Als het modem is opgestart, sluit je de TV Box weer aan.  

Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd?

Hi Teresa, omruilen is prima! Dank je :)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Frank Buynsters, super, ik maak het meteen voor je in orde! Je ontvangt snel van mij een bevestiging per e-mail dat we de nieuwe Mediabox naar je opsturen. Mocht je ook op de nieuwe Mediabox gebruik willen maken van een opnamefunctie, de nieuwe Mediabox werkt met cloudopnames. Je vindt meer informatie over Cloud Opnemen hier in je Mijn Odido account: Cloud Opnemen.

Je zal snel de nieuwe Mediabox in huis hebben, ik wens je er alvast veel plezier mee! 😃

Hi, de nieuwe tv box is inmiddels binnen. Thanks voor de snelle service! Moet ik de oude decoder retour zenden?

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank @Frank Buynsters. De oude TV Box hoeft niet meer retour. Deze mag je inleveren bij een recycle punt of hij mag achterin de kast. Veel kijkplezier! 

Reageer