Skip to main content
  1. Mijn Amino geeft geen beeld meer als ik naar steeds hogere nummers zap. Wanneer ik direct een hoger nummer intyp b.v. 372 blijft hij wel werken.  2. Als ik een zender op pauze wil zetten loopt de Amino geheel vast dit geldt niet voor NPO1, 2 en 3 en RTLZ . In alle gevallen moet de netspanning eraf en dan start hij via OK weer op. 

Hi @AJFlikweert Dat klinkt niet goed dat je dit elke keer hebt en het alleen opgelost wordt met een powerflip. Heb je eventueel ook al een fabrieksreset op de TV Box uitgevoerd? Verder ben ik ook benieuwd sinds wanneer je dit probleem ervaart. 

Wat ik eventueel ook nog voor je kan doen, is de TV Box omwisselen voor een nieuwe Mediabox. Wat deze Mediabox precies allemaal kan, vind je in dit topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Laat maar weten of ik dit voor je kan regelen!


Dag Demi,  Dit probleem heb ik al heel lang. Verder werkt de pauze goed bij: NPO1, 2 en 3 EN RTLZ. Bij overige zenders loopt de tvbox vast als op pauze wordt gedrukt. Bij de radio werkt pauze helemaal niet. Ik heb in het verleden meermalen hierover contact gehad met de technische dienst, hiermee is geen resultaat geboekt zodat ik het tot nu toe maar heb laten zitten. Toch zou ik graag een oplossing zien want bij per ongeluk op pauze drukken moet opnieuw gereset worden. (powerflip)  Vriendelijke groet Adrie


@AJFlikweert Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik heb dit direct nogmaals doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst, ik hoop dat zij een werkende oplossing vinden. 

Mocht je toch gebruik willen maken van de Mediabox, laat het mij dan weten. Ik stuur de box dan direct jouw kant op! 


Reageer