Skip to main content

Wij hebben sinds gisteren dat de Amino box geen beeld geeft.
Deze zit rechtstreeks op de router met een toegekend vast IP adres.

Wij hebben 2 boxen, degene die boven staat werkt gewoon goed.
Als ik de box die in de woonkamer staat boven neerzet werkt deze gewoon.

De box van boven werkt beneden ook niet.

Beiden hebben ze een toegekend vast IP adres dus geen problemen met 2 apparaten die hetzelfde IP proberen te gebruiken.

Wat is de oplossing hiervoor?
Ik kan niet meerdere malen per dag mijn gehele router gaan resetten voor TV beelden beneden.
Het internet werkt gewoon naar behoren.

Bij opnieuw opstarten van de Amino box geeft deze aan, druk op OK om TV te kijken.
Hierna blijft het beeld zwart, er komt zeker een signaal naar de TV omdat deze anders zou zeggen dat er geen bron is aangesloten

Welkom op onze community! @emvanzet 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Heb je al eens geprobeerd om de UTP kabel waarmee je de TV Box naar de router verbind te vervangen? Je kunt dit eerst testen met de kabel van het kastje boven. 

Mocht dit niet werken, laat het mij dan weten. Ik kijk meteen opnieuw met je mee! 

Ik heb al een vervangende UTP kabel geprobeerd, met zelfde resultaat.
Ook een andere poort op de Zyxel.
Box zit rechtstreeks op het modem.

@emvanzet Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik vermoed dat de TV Box defect is. 

Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan stuur ik gelijk een nieuwe Mediabox jouw kant op. 

Gedaan :)

Geregeld! 😀 @emvanzet 

Reageer