Skip to main content

Tv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.

Ik heb het gedeeld via klantenservice@t-mobilethuis.nl t.a.v Jessica, ik hoop weer wat van jullie terug te horen.

Mvg

Harry


Je bent een topper @k.eenschoten, merci! Ik heb gelijk gekeken, maar ik zie enkel een e-mail waarin je feedback aangeeft, klopt dat? Dit gaan we zeker meenemen. Ik kan je al wel zeggen dat de Belgische zenders toegevoegd zijn aan TV Anywhere en Terugkijken is nu ook mogelijk. De foto’s daarentegen over bovenstaand issue zie ik zelf nog niet terug. Ik zorg graag dat de foto’s verder worden doorgezet als deze binnen zijn! 💪

 


Maar het gaat niet over anywhere hoor maar over het opnemen van Duitsland en België en Viaplay op een normaal kanaal.

Mijn dank is groot als het lukt

Mvg

Harry


Hi @k.eenschoten, merci voor de aanvulling! Yes, hier wordt zeker aan gewerkt. Wanneer dit eraan gaat komen dat is alleen nog niet bekend. Heel goed punt van je! 

Ook zie ik van mijn collega's achter de schermen een terugkoppeling omtrent het beeldmateriaal dat je hebt opgestuurd. Ze kunnen aan de hand van deze filmpjes alsnog niet goed het probleem reproduceren. Zo laat je de twee opties wel zien en zeg je erbij dat als je wilt opnemen, je op herinneren moet drukken. Kun je hier ook vervolgens op klikken en dit beeldmateriaal toesturen? Ook het verzoek of dit een filmpje kan zijn wat iets langer duurt en niet heel kort is. Lukt het om dit hier via WeTransfer te uploaden? 💪 Dankjewel alvast! 


Hoi Lisa, 

Nee dit al herhaaldelijk geprobeerd maar JULLIE server pikt dat niet en via deze site al helemaal niet, ik het via WE TRANSFER gedaan met langere filmpje naar de klantenservice dat wou niet, die namen nu genoegen met deze filmpjes.

En ik vind het nu ook wel genoeg geweest, laat dan een monteur van jullie bij mij komen kijken, ik krijg nu langzamerhand het gevoel van bananasplit, ik mag inmiddels wel een jaar gratis kijken naar T-Mobilethuis.


Hi @k.eenschoten, sorry dat wij al vaker om nieuwe filmpjes bij jou hebben moeten vragen! Als ik een monteur voor je kon aansturen om hier naar te kijken, dan had ik dat heel graag gedaan. Echter moet de technische dienst eerst het probleem kunnen reproduceren om vast te stellen wat er precies aan de hand is. Ik geef dus enkel door wat de technische dienst momenteel nog nodig heeft. Als het toch lukt om dit te delen, dan zou dat echt heel fijn zijn. Heel erg bedankt voor de moeite! 


Hallo Lisa, dan moet de technische er ook voor zorgen dat jullie server meer dan 22 mb accepteert

Mvg Harry


Hoi @k.eenschoten, dat is op zich wel een goed punt dat je aankaart inderdaad. Je kunt het beste de filmpjes op een gratis transfer site plaatsen. Vanwege de aard van deze Community mag ik officieel geen linkjes plaatsen, maar als je googelt op “free transfer sites” zullen de eerste paar resultaten soelaas bieden! 😉


Dat heb ik gedaan op We Transfer en dat ze ook niet ophalen, ra, ra

Ik krijg het idee nu echt dat jullie het niet willen ophalen en niet willen begrijpen wat het probleem is.

Als ik mijn verhaal vertel aan iemand anders zonder videofilm dan snapt hij mijn uitleg zonder videofilm.

Ik hoop nu dat het echt eens wordt opgelost of dat jullie gewoon toegeven dat de tv box van jullie ROMMEL is.

Mvg

Harry


@k.eenschoten Bedankt voor je terugkoppeling; ik begreep uit het bericht van de specialisten dat het via mails toegestuurd werd, maar zo te lezen gaat het dus specifiek bij hen om de inhoud ervan. Ik snap dat je het zat bent, daar is alle reden voor, echter zonder reproductie kan het probleem niet in de kiem gesmoord worden. Zou je het alsjeblieft willen opnemen op een manier zoals Lisa dat hierboven beschrijft; de specialisten hebben toegezegd dat WeTransfer zeer zeker geaccepteerd wordt, maar zonder op het scherm te kunnen zien waar het euvel vandaan kan komen of hoe het eruit ziet, kunnen mijn collega's weinig onderzoek verrichten.

Alvast enorm bedankt voor je medewerking, zoals altijd!


Graag dan het adres waar het heen moet.

PS ik heb het vorige wk ook al naar de klantenservice toe gestuurd

Mvg

Harry Eenschoten


Hi @k.eenschoten, het handige is dat je geen e-mailadres nodig hebt! Bij WeTransfer kun je ook klikken op ‘get transfer link’ en dan kun je hier de link plakken. Vervolgens zet ik het dan verder door, zodat jij hier geen omkijken meer naar hebt. 


https://we.tl/t-2O2rgg0gen

hierbij de link voor de filmpjes en dan hoop ik dat er eindelijk iets mee gedaan word nadat ik er al zoveel uur ingestoken heb of zeker een tegemoet komming vvan jullie.

mvg Harry


Hi @k.eenschoten, echt heel erg bedankt voor deze genomen moeite! Ik heb dit gelijk doorgezet naar mijn collega's. Ook heb ik iets leuks geregeld om het weekend fleurig in te gaan en om je te bedanken voor de fijne medewerking. Houd vrijdag dan ook goed de deurbel in de gaten. Voor nu een hele mooie en zonnige dag gewenst. Ik hoop je snel meer te kunnen vertellen! 


Fijn bedankt hetzelfde toegewenst.

Gr Harry


Hi @k.eenschoten, ik ben ontzettend blij dat ik je kan laten weten dat mijn collega het mysterie van de omgedraaide knoppen heeft ontrafeld! Door middel van jouw filmpjes is zij hier achtergekomen, dus nogmaals merci voor het doorzetten. Ons vermoeden is dat jij naar het verkeerde vlak kijkt dat je aanklikt. Zo zie je om de ene functie een wit vlak en om de ander een magenta vlak. Het magenta vlak, dat is het vlak waar op dat moment de afstandsbediening op staat. Nu lijkt het wellicht dat het witte vlak dit aangeeft. Zo zeg je in het filmpje ‘als ik nu op herinnering druk, dan gaat hij opnemen', maar hier zie je het magenta vlak om ‘opnemen’ heen staan. Het staat dus aan jouw kant ook helemaal goed, maar ik ben het met je eens dat het witte vlak iets meer de aandacht trekt. Dit geef ik dan ook als feedback door aan het TV-team. 

Om dez reden gaven wij ook steeds aan dat aan onze kant niks is omgedraaid. Daarnaast heb je (nog) geen Cloud Opnemen in je pakket, dus momenteel is deze functie niet beschikbaar. Mocht je dit graag in jouw pakket willen, dan kun je dit te allen tijde toevoegen via je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Ik hoop ontzettend dat mijn uitleg helemaal helder is en dat jij ook net zo blij bent als ik dat dit is uitgepluisd. 


Hallo Lisa, ten eerste jij en je team heel erg bedankt voor de mooie bos bloemen dit word wel gewaardeerd hoor.!!!!

Ten tweede begrijp ik niet helemaal of er wat aan de klacht gedaan word of dat ik er maar moet leren leven?

Ten derde heb ik eerder ook gezegd dat ik de cloud uitgezet heb omdat je heel veel BELANGRIJKE zenders voor mij niet kunt opnemen de Belg en de Duitsers.

En verder heb ik begrepen van iemand van T-Mobilethuis dat Viaplay in augustus op kanaal 140 komt bij jullie.

Nogmaals bedankt en ik hoor wel weer van je.

Groetjes Harry


@k.eenschoten Uit het onderzoek blijkt dat de knopjes goed staan. Maar dat de verwarring wellicht is ontstaan door de kleuren die oplichten. Zo lijkt het dat de witte kader het actieve veld is, terwijl dit juist niet is. Hetgeen met het magenta kader is wat actief is en waar je op klikt. Niet het witte dus. De knopjes staan dan ook niet omgedraaid en werkt het zoals het moet werken. Maar om het duidelijker te maken waar je precies zit met klikken, heeft Lisa dit doorgegeven als feedback, zodat het straks voor iedereen wellicht nog duidelijker wordt. 


Hallo Lisa, ik hoop echt dat dit opgelost word want met dit antwoord van je collega ben ik echt niet tevreden en vooral dat de knoppen GOED staan je kunt in de filmpjes zien dat ze verkeerd staan, en ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag hoe het modem aan de muur GEPLAKT is waar ik eerder over geschreven heb!!!!!!

Verder sinds 14 dg een klacht dat de mond van degene die praat niet meer gelijk loopt met wat hij zegd, dat is verschrikkelijk irritant dan zet je het weer gelijk via instellingen maar 1 uur later weer mis.!!!!!!!

En dat opnemen had ik al verteld dat ik dat uitgeschakeld heb omdat je maar een paar zenders kunt opnemen en dat vind ik waardeloos, ik wil voor die prijs opnemen WAT IK WIL.!!!!!

Mvg Harry

Ik hoor wel weer.


Hi @k.eenschoten, ik had gehoopt dat je helemaal blij zou zijn met de uitkomst van het onderzoek! Zoals ik eerder aangaf, staan de knoppen goed, alleen ben ik het met je eens dat de aandacht naar de andere knop wordt getrokken. Dit heb ik dan ook als feedback doorgezet, maar de knoppen staan wel gewoon goed. Voor nu kan ik dit dan ook niet verder voor je laten uitzoeken, maar ik heb het voor je aangekaart. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt. Ik vind het in ieder geval heel goed dat je deze feedback hebt gedeeld, zodat ik dit heb kunnen doorspelen naar mijn collega's. 

Ik ben in onze communicatie gelijk gaan zoeken naar jouw vraag over het modem dat aan de muur geplakt is, maar ik zie nergens die vraag terug. Zou je kunnen aangeven wat je hier precies mee bedoelt? Dan voorzie ik je met alle liefde van een antwoord op deze vraag.

Gelukkig kan ik je laten weten dat onze technische dienst heel druk bezig is om de issues met het beeld en geluid niet synchroon loopt op te lossen. Excuses voor het ongemak. Er wordt alles aan gedaan om dit te verhelpen. Als jij nog een duidelijk voorbeeld hebt van een programma/zenders inclusief tijdstip/datum, dan mag je die zeker doorzettten. Hoe meer voorbeelden wij door kunnen zetten, hoe sneller wij de oplossing kunnen vinden. 

Jouw opmerking over de Cloud Opnames die heb ik zeker meegenomen. Dit is alleen niet iets wat wij zo maar kunnen aanpassen, aangezien dit bij sommige zenders een licentie kwestie is. Ik neem het in iede geval voor je mee! 


Hallo Lisa,

Jij had gedacht dat ik blij zou zijn met de uitkomst van het onderzoek, maar dat ben ik helemaal niet.

Zoals jij zegt de knoppen staan goed, maar die staan bij mij dus wel verkeerd, zoals ik in het filmpje heb aangetoond. ik ga hier zeker niet mee akkoord, het is te gek voor woorden, als ik iets moet opnemen, dat ik dan op de knop herinneren moet drukken, dus dit zijn fouten in de software….

dus de oplossing is dus waardeloos.

wat betreft het modem heb ik je ook een filmpje van opgestuurd het rammelt aan alle kanten….

dus dat guideon komt er bij mij thuis niet meer in, zolang die XXXX daar nog aan het werk zijn.

Het syncroom van de monden die niet gelijk lopen is ook alleen maar erger geworden, plus komt nu een nieuw issue bij, het beeld gaat stil staan en gaat niet meer verder lopen, moet je de hele box opnieuw opstarten, tijdens formule 1 race, gisteren 2x over komen, en vandaag ook nog een keer.

Plus dat mijn vrouw wil kijken naar wdr en ndr en zdf gisteren op haar tablet maar tot mijn verbazing zitten er helemaal geen duitse zenders op tv anywhere!

Niet alleen bij viaplay maar ook bij rtl 4.zijn er beeld storingen.

 

Ik betaal genoeg per maand aan t-mobile, en de problemen worden niet goed opgelost, ook niet met een bos bloemen…..

Ik overweeg nu te gaan overstappen naar KPN, of Ziggo, waar meer met service gedaan wordt.

 

Ik hoop dat jullie genoeg technici in dienst hebben die dit nu eens gauw gaan verbeteren.

 

M.v.g.

Harry Eenschoten

 

Moderator edit: probeer het alsjeblieft wel netjes te houden. We zijn absoluut wars van racistische opmerkingen en trekken daarin een streng beleid. Het staat je vrij om overal je mening te mogen uiten, maar dit gaat over de schreef. Laatste waarschuwing.


Hi @k.eenschoten, weet dat ik niets liever wil dan dat jij helemaal tevreden bent! Ik zou graag nog eens naar mijn eerdere terugkoppeling willen verwijzen die ik hieronder plaats. Kan je aangeven of je mijn uitleg bijvoorbeeld niet helemaal begrijpt? Zo laat ik hieronder weten dat er geen sprake is van een fout in de software. Zou je nog eens met mijn uitleg naar de knoppen willen kijken? Ik hoop dat je dan inziet dat het wel degelijk goed gaat, maar dat je aandacht naar de andere knop wordt getrokken.

Ons vermoeden is dat jij naar het verkeerde vlak kijkt dat je aanklikt. Zo zie je om de ene functie een wit vlak en om de ander een magenta vlak. Het magenta vlak, dat is het vlak waar op dat moment de afstandsbediening op staat. Nu lijkt het wellicht dat het witte vlak dit aangeeft. Zo zeg je in het filmpje ‘als ik nu op herinnering druk, dan gaat hij opnemen', maar hier zie je het magenta vlak om ‘opnemen’ heen staan. Het staat dus aan jouw kant ook helemaal goed, maar ik ben het met je eens dat het witte vlak iets meer de aandacht trekt. Wel heb ik aan mijn collega's doorgegeven of dit misschien duidelijker gemaakt kan worden, dus deze feedback staat uit. Nogmaals excuses als je dit als niet prettig ervaart, maar gelukkig hoef je de knop niet te gebruiken omdat je geen gebruikmaakt van Cloud Opnemen. Ik hoop dat dit de frustratie wegneemt.

Ik stuur met alle liefde een ander modem jouw kant op, maar het modem dient wel geïnstalleerd te worden door één van onze Guidion monteurs. Zo ben jij verzekerd van een goede aansluiting. Alle Guidion monteurs helpen jou hier heel graag mee, dus ik hoor graag of jij hiermee akkoord gaat. 

De oplossing voor het synchronisatie issue heeft onze hoogste prioriteit. De oplospartij heeft de mogelijke problemen gevonden en dit wordt verder onderzocht. Laat jij het weten, zodra dit is opgelost? Dan kijk ik namelijk heel graag naar een passende vergoeding. Sorry dat dit al enige tijd speelt, mijn collega's doen alles wat ze kunnen. Aangezien je aangeeft dat ook het beeld vastloopt, wil ik je vragen om een powerflip uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. 

Of het is toegestaan om bepaalde (Duitse) zenders via TV Anywhere te kijken, is jammer genoeg afhankelijk van de licentie die de zender afgeeft. Dit is waarom het niet mogelijk is voor jouw vrouw om de Duitse zenders te bekijken via haar tablet. In de zenderlijst die op onze website staat, kun jij eenvoudig checken welke zenders je wel en niet kunt bekijken: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. 

Ik hoop dat ik je zo meer duidelijkheid heb kunnen geven!


Hallo Lisa, 

Ik begrijp je antwoorden nog steeds niet en de knoppen staan echt zo zoals ik je verteld heb en NIET zoals jij zegt, en over het opnemen had ik je al verteld dat ik dat stopgezet had voor die € 5,00 in de mnd want dat is weggegooid geld voor die paar zenders die je op kunt nemen, en dat was voor die tijd ook niet met die licenties!!!!!!!!!!

En dat zelfde geld voor tv anywhere met zo'n beperkt aantal zenders te kijken en zoveel Rommel erbij.

Volgende punt: NOG STEEDS NIET OPGELOST VAN HET GELUID EN SYNCHRONISATIE wat verschrikkelijk irritant is en stil vallen van het beeld.

En dat nieuwe modem hoef ik niet als dat weer door zo'n monteur van Guideon geplaatst word als deze die nu aan de muur GEPLAKT is, en je zij dat je dat niet meer wist ik heb je daar ook een filmpje van gestuurd!!!!!!!! Zoek dat maar terug dan kun je het zien.

Al met al kun je nu toch niet meer zeggen dat je hier een tevreden klant heb. Al met al ben en blijf ik zeer ontevreden, 3 x op een avond je tv te moeten opstappen hele stukken van de race van VERSTAPPEN te hebben moeten ( ik hoop dat dat dit weekend beter gaat) en dat voor die vorstelijke prijs in de mnd.

Ik vind dit alles echt niet kloppen.en overweeg echt om over te stappen naar een ander na al die antwoorden, want het komt er op neer dat ik gek ben of blind dat ik zogenaamd naar de verkeerde knoppen zit te kijken, ik heb al vaker gezegd stuur is iemand langs van T-Mobilethuis kunnen ze het zelf zien.

Ik vind het verhaal en tijd nu alweer lang zat en hoop nu echt op een goede oplossing.

Mvg

Harry

 


Hi @k.eenschoten, merci voor deze terugkoppeling! Ik denk dat wij er via deze weg niet helemaal uit gaan komen wat betreft de ‘omgedraaide’ knoppen. Mijn advies is om dit te laten rusten, aangezien je de knoppen ook niet hoeft te gebruiken. Al hoop ik natuurlijk dat je in de toekomst van Cloud Opnemen wilt gaan genieten. 

Ik ben heel blij dat ik je kan melden dat het synchronisatie issue definitief is verholpen. Ik hoop dan ook dat je dit inmiddels zelf hebt ervaren en met plezier tv kan kijken.

Het filmpje van het modem heb ik daarentegen tussen al het beeldmateriaal niet kunnen vinden. Echter geef je al aan dat je niet wilt dat er een monteur langskomt voor een modemwissel, dus daar kan ik je jammer genoeg niet mee verder helpen. 

Weet dat ik je allesbehalve als gek bestempel, daarom heb ik jouw melding van begin af aan al zo serieus genomen. Ik had enkel gehoopt dat ik je in kon laten zien hoe mijn collega's het onderzoek hebben voltooid. Zoals je aangeeft, zijn wij al enige tijd met elkaar bezig in dit topic. Het topic blijft nu doorlopen zonder dat wij eruit komen en dat heeft geen toegevoegde waarde. Bij deze zet ik dit topic dan ook op slot, maar weet dat ik je altijd ontzettend graag te hulp blijf schieten via de Community!