Tv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.
Bedankt, ik wens jou het zelfde, en ik hoor wel weer van je.
Mvg Harry
Hi
Hoi Lisa, ik heb een goed en zonnig weekend gehad jij ook?
Ik begrijp niet waarom ik van dit probleem een filmpje moet maken, het is heel simpel herinnering is opnemen en opnemen is herinnering dat is gewoon omgekeerd.
Daar hoef ik toch geen filmpje van te maken.
Mvg Harry
Hi
Ik kan me jouw reactie voorstellen. Echter heeft mijn collega aangegeven zelf dit scenario niet te herkennen en hoort hij dit voor het eerst. Vandaar dat wij graag een video willen zien, zodat dit gereproduceerd kan worden. Als dit niet lukt, dan geef ik dat uiteraard gewoon aan bij mijn collega en kijk ik hoe we dit op een andere manier kunnen achterhalen.
Hi
Hallo Lisa, ik vind dit niet de goede oplossing als jullie de klant al niet meer geloven, dat terwijl ik jullie de foto's al gestuurd heb. Jullie hebben vast nog wel een modem met die foute software, die kan hij dan toch ook bekijken ik ben toch niet de enige met zo'n modem.
Ik hoor wel weer
Gr Harry
Hallo Lisa,
Nogmaals de knop WERKT wel maar voor de zoveelste keer ( 8 ) ze zijn OMGEKEERD
Gr Harry
Misschien minder slimme gedachte want ik ken de afstandbediening niet.
Zijn de knopjes misschien verkeerd geplaatst in de behuizing?
En dan nog, welke afstandbediening is er in gebruik, de oude (boven)of de nieuwe(onder).
Hallo Demi,
Dit ook al getest.
Ik gebruik de onderste afstandsbediening.
Hi
Hallo Lisa,
Maar tot zover maar weer bedankt
Hi
Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.
Zou je hierna kunnen vertellen of je nog steeds hetzelfde euvel ervaart? De functie achter de knoppen zou namelijk voor iedereen hetzelfde moeten zijn, dus wij horen graag of het na deze reset is aangepast. Dankjewel alvast voor de moeite!
Hallo Lisa,
Werkt niet
Hi
Helemaal top
Groetjes
Hi
Hallo Lisa, het was een verrassing die nieuwe afstandsbediening maar heeft het probleem niet opgelost, alleen bladeren in de gids door middel van de pijltjes toets gaat beter, er is alleen een probleem bijgekomen als ik van het ene kanaal naar het andere wil gaat het beeld stilstaan en moet ik eerst weer naar een ander kanaal om hem aan de praat te krijgen en dit ligt niet aan de nieuwe afstandsbediening hij deed dit ook al met de oude?
Alvast maar weer bedankt ik hoor wel weer van je,
Groetjes Harry
Hi
Bedankt maar weer
Ik heb je geprobeerd terug te bellen op 13-5-22 om 14.00 uur maar hoor niks terug en het moest met spoed???
Ik hoor wel weer
Gr Harry
Hi
Zou klant hier foto’ s/videos van kunnen maken? Ik heb het getest door direct op TV Box in te loggen maar de opneemknop staat niet gespiegeld met herinneren. Alles werkt via de remote software. Dus het zou echt een hardware issue moeten zijn (of de klant heeft de afstandsbediening ondersteboven )
Zou je deze hier nog met ons willen/kunnen delen? Dan kan ik dit terugkoppelen. Alvast bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.