Skip to main content

Tv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.

Bedankt, ik wens jou het zelfde, en ik hoor wel weer van je.

Mvg Harry


Hi @k.eenschoten, ik hoop dat je van een mooi (zonnig) weekend hebt genoten! Mijn collega is weer terug en heeft aan mij gevraagd of ik nog iets ter aanvulling bij je kan opvragen. Zou je hier ook een filmpje kunnen delen van datgeen dat jij ervaart met Cloud Opnemen? Lukt het om dit via WeTransfer met mij te delen? Dan kan ik dit doorzetten voor nader onderzoek. Dat zou super zijn, merci voor de moeite! 💪

 


Hoi Lisa, ik heb een goed en zonnig weekend gehad jij ook?

Ik begrijp niet waarom ik van dit probleem een filmpje moet maken, het is heel simpel herinnering is opnemen en opnemen is herinnering dat is gewoon omgekeerd.

Daar hoef ik toch geen filmpje van te maken.

Mvg Harry


Hi @k.eenschoten, fijn om te lezen! Ik ook. 🎈

Ik kan me jouw reactie voorstellen. Echter heeft mijn collega aangegeven zelf dit scenario niet te herkennen en hoort hij dit voor het eerst. Vandaar dat wij graag een video willen zien, zodat dit gereproduceerd kan worden. Als dit niet lukt, dan geef ik dat uiteraard gewoon aan bij mijn collega en kijk ik hoe we dit op een andere manier kunnen achterhalen. 


Hi @k.eenschoten, graag kom ik nog even terug op mijn laatste verzoek! In plaats van een filmpje zou ik het volgende bij je willen vragen. Doet de knop het verder wel, maar vind je dat dit vervelend werkt of doet de knop het momenteel niet goed? Mijn collega heeft dit vandaag namelijk getest en geeft aan dat alles werkt zoals het zou moeten. Ik hoor het graag van je, zodat ik dat kan terugkoppelen. Fijne Pasen alvast! 🐣


Hallo Lisa, ik vind dit niet de goede oplossing als jullie de klant al niet meer geloven, dat terwijl ik jullie de foto's al gestuurd heb. Jullie hebben vast nog wel een modem met die foute software, die kan hij dan toch ook bekijken ik ben toch niet de enige met zo'n modem.

Ik hoor wel weer

Gr Harry


Hallo Lisa,

Nogmaals de knop WERKT wel maar voor de zoveelste keer ( 8 ) ze zijn OMGEKEERD

Gr Harry


@k.eenschoten Helemaal duidelijk. Weet dat we jou zeker wel geloven, maar omdat dit problemen met dat het omgekeerd is, niet naar voren komt tijdens het testen, hadden we graag een filmpje er van ontvangen. Ik ga alsnog dan jouw terugkoppeling over dat de knop wel werkt doorzetten. Zo te zien heb je wel al het nieuwste modem en de nieuwste TV Box waarop dan ook de nieuwste software op moet staan. Zou je anders voor de zekerheid eens willen testen als je het modem én de TV Box van de stroom haalt en dan het modem volledig laten opstarten en dan de TV Box? Zou je ook eens willen kijken of dit helpt voor de omgekeerde knopjes? Ik hoor het graag!


@Demi Als het niet te reproduceren is bij het TV team, niet een optie om naar @k.eenschoten een nieuwe afstandbediening te sturen, misschien zit daar een programmeer foutje in.


Misschien minder slimme gedachte want ik ken de afstandbediening niet.

Zijn de knopjes misschien verkeerd geplaatst in de behuizing?


En dan nog, welke afstandbediening is er in gebruik, de oude (boven)of de nieuwe(onder).

 


Hallo Demi,

Dit ook al getest.


Ik gebruik de onderste afstandsbediening.


Hi @k.eenschoten, dankjewel voor de aanvulling! En @yalerta en @Doornekamp33 hartstikke bedankt voor het meedenken. Ik heb weer aangeklopt bij mijn collega en ben nog in afwachting van een reactie. Zoals @Demi ook al aangaf, geloven we jou zeker en daarom willen we je juist zo goed mogelijk helpen. Om die reden heb ik de aanvullende vragen aan je gesteld, excuus als dit anders overkwam. Ik laat het je weer meteen weten als ik een reactie heb ontvangen!


Hallo Lisa,

Maar tot zover maar weer bedankt


Hi @k.eenschoten, het issue dat jij omschrijft is nu helemaal helder bij mijn collega's! Graag wil ik je vragen of je een factory reset van de TV Box kan uitvoeren. Dit doe je als volgt. 

Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Zou je hierna kunnen vertellen of je nog steeds hetzelfde euvel ervaart? De functie achter de knoppen zou namelijk voor iedereen hetzelfde moeten zijn, dus wij horen graag of het na deze reset is aangepast. Dankjewel alvast voor de moeite! 


Hallo Lisa,

Werkt niet


Hi @k.eenschoten, heel fijn dat je het gelijk wilde proberen! Onze tv-specialisten gaan hier verder naar kijken. Ik laat het je weten als zij mij hebben voorzien van een update. 


Helemaal top

Groetjes


Hi @k.eenschoten, de afgelopen tijd heb ik het onderzoek in de gaten gehouden en wil ik het volgende met je delen! Er is door de technische dienst een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Binnen enkele dagen heb je deze binnen. Kan je aangeven of deze nieuwe afstandsbediening het probleem verholpen heeft, zodra deze binnen is? Zo niet, dan speelt er meer en gaan mijn collega's het onderzoek opnieuw oppakken. Ik hoop dat deze nieuwe afstandsbediening dé oplossing is! Houd je ons hier op de hoogte? 😊

 


Hallo Lisa, het was een verrassing die nieuwe afstandsbediening maar heeft het probleem niet opgelost, alleen bladeren in de gids door middel van de pijltjes toets gaat beter, er is alleen een probleem bijgekomen als ik van het ene kanaal naar het andere wil gaat het beeld stilstaan en moet ik eerst weer naar een ander kanaal om hem aan de praat te krijgen en dit ligt niet aan de nieuwe afstandsbediening hij deed dit ook al met de oude?

Alvast maar weer bedankt ik hoor wel weer van je,

Groetjes Harry


Hi @k.eenschoten, ik had heel erg gehoopt dat de nieuwe afstandsbediening het probleem zou oplossen! Heel fijn dat je dit zo snel doorgeeft, want ik heb zojuist weer het onderzoek geopend zodat het doorgezet kan worden naar onze IT-afdeling. Wat gek dat er nog een ander issue bij is gekomen. Ook dit heb ik in het verzoek gemeld. Je hoort snel weer van me als ik een update terugkrijg! 


Bedankt maar weer


Ik heb je geprobeerd terug te bellen op 13-5-22 om 14.00 uur maar hoor niks terug en het moest met spoed???

Ik hoor wel weer

Gr Harry


Hi @k.eenschoten , zo te zien ging het belletje over de update van het onderzoek. De technische dienst vraagt om het volgende in het onderzoek:

Zou klant hier foto’ s/videos van kunnen maken? Ik heb het getest door direct op TV Box in te loggen maar de opneemknop staat niet gespiegeld met herinneren. Alles werkt via de remote software. Dus het zou echt een hardware issue moeten zijn (of de klant heeft de afstandsbediening ondersteboven 😀)

 

Zou je deze hier nog met ons willen/kunnen delen? Dan kan ik dit terugkoppelen. Alvast bedankt!