Vraag: Is de resolutie die de Amino box aanbiedt aan de TV te wijzigen?
Achtergrond: Ik heb een oude TV, die standaard nog op 720p resolutie werkt. Daar zit de Amino box aan aangesloten, en dat werkte tot gisterenavond prima. Na gebruik zet ik de Animo box altijd uit zodat je het rode lampje ziet. Vanochtend zag ik echter dat de Amino box al aan stond (blauw lampje), maar kreeg ik geen beeld. De TV geeft aan dat de Amino box het beeld in 1080i formaat wil tonen, echter dat kan de TV niet aan. Terugzetten naar 720p zou daarom erg wenselijk zijn, maar ik zie geen mogelijkheid om dat te doen (al helemaal niet zonder beeld).
Een tweede vraag is of de Amino box misschien vannacht een update heeft gekregen waardoor dit probleem is ontstaan? Want ik merk dat de box wél goed start - ik zie het logo en de bootberichten. Ook wordt op de knoppen op de afstandsbediening gereageerd, want ik zie het blauwe lampje knipperen als ik op knoppen druk. Maar de box uitzetten via de afstandsbediening lukt ook niet meer - het lampje blijft dan blauw. Dit alles was tot gisterenavond geen enkel probleem . . .