Wie wil er even met mij meedenken?
Vandaag een monteur gehad ivm een ‘instabiele’ verbinding, enyway, kpn wordt hiervoor nog aangestuurd, maar er is wel stabiel internet. (heeft ook 2 maand goed gedraaid, tot ik met thuiswerken opeens heel geen verbinding meer had afgelopen dinsdag)
Ik heb het volgende, afgelopen week liet de Zyxel T50 mij dus in de steek. en tot vanmiddag werkte de Zyxel ook nog. Maar had nog een Fritzbox 7530 liggen. Deze ingesteld samen met monteur en voorzien van het T-mobile profiel, en internet werkt. de Aria 7x aangesloten op Lan 4. en na even opstartenvan de ontvanger kreeg ik een foutmelding (weet niet meer welke, kan ik niet meer herleiden nu) en had beeld op 1,2 en 3. Alle overige zenders bleven dus zwart.
Toen dacht ik, nou ik reset heel die ontvanger, en wilde ik de ontvanger opnieuw aansluiten mijn abonnementsgegevens opnieuw invullen,... Start nu heel de ontvanger niet meer op, omdat die de volgende melding geeft ‘unable to connect to acs’
Fritz er weer tussenuit gehaald, en de Zyxel er opnieuw tussen proberen te zetten, maar die krijgt na een uur aangesloten nog steeds maar geen verbinding. Je kent het wel, resetten, dls losgekoppeld en vastgeklikt, stekker er maar uit gehaald. Niets wil meer helpen met dat ding
Hebben jullie nog ideeën?