Hallo @darkkkk ,
Wat ik eventueel kan adviseren is het volgende, als je glasvezel hebt beginnen met de media coverter van het stroom te halen(dit hoeft niet bij DSL) modem van het stroom halen en ook de tv box van het stroom halen en daar ook de internet kabel uit te halen. Daarna coverter(eventueel) opstarten daarna het modem en daarna de TV box en wachten totdat de tv box zegt dat er geen utp(internet kabel) is aangesloten, dan de internet kabel er in doen. Werkt dit niet dan dit graag hier weer melden zodat een moderator dit kan oppakken. Als het hierdoor allemaal wel werkt ook graag een berichtje.
Beste
Bedankt voor je reactie dit heb ik uitgevoerd en net nogmaals met klantenservice aan de telefoon werkt helaas niet. M.b.t mijn andere probleem moet guidion komen die kunnen pas op de 18e januari ... Beetje te gek voor woorden
@darkkkk ,
Dat is niet fijn om te horen. Er is wel de optie om via de tv anywhere app TV te kijken. Dit is niet de gewenste oplossing maar voor tijdelijk is het een optie.
Ze hebben een coupon inderdaad geveven