Skip to main content

Nadat een paar maanden geleden de monteur de tv's met een ander model modem in het geheel niet aan de praat kreeg, heb ik een nieuw (oud model) modem toegestuurd gekregen en deze aangesloten. Het resultaat hiervan was werkbaar af en toe storing (geen beeld) of blokken. herstarten van programma's niet altijd meer mogelijk en het verdwijnen van de guide. Dit was meestal wel op te lossen door modem reset. De laatste weken is het echter weer goed mis Nederland 1 is alleen te bekijken door meteen op de programma gemist button te drukken anders loopt hij vast. Nu alweer het hele weekend geen TV ondanks harde reset van zowel modem als losse kastjes per tv. Terwijl Netflix en de playstation wel gewoon draaien. Ik heb het een tijd laten gaan vanwege de Corona perikelen maar nu ben ik het echt goed zat. Ook vind ik het een beetje jammer dat er na de komst van de monteur nooit terugkoppeling heeft plaatsgevonden door T-mobile…

Overweeg nu toch echt om mijn verbintenis op te gaan zeggen.

Dubbel topic, deze gesloten.