Skip to main content
Beantwoord

Altijd Storing odido TV op media box

Goedendag sinds vandeweek heb ik een media box. Maar ik heb 2 problemen met de box.

De box valt soms uit als ik een instelling verander. Dan komt er een groene streep in beeld en geeft de tv  aan dat er geen input meer is. Ik moet dan de box uit en weer aan doen voor deze weer op dezelfde instellingenmenu opstart als waar hij uitviel.

Ook werkt de Odido TV niet en geeft "Storing Odido TV” aan. Als ik de mediabox van het stroom haal werkt de TV wel weer maar als de box hierna weer een keer uit en aan doe geeft deze weer “Storing Odido TV” weer.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Evert134, ik wil er graag voor zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken! Het lijkt erop dat de Mediabox niet werkt zoals dit zou moeten, ik ruil hem daarom graag om voor je. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Nadat je dit hebt gedaan kan je dit laten weten in het topic. Ik regel dit dan gelijk voor je! 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2025

Hi ​@Evert134, ik wil er graag voor zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken! Het lijkt erop dat de Mediabox niet werkt zoals dit zou moeten, ik ruil hem daarom graag om voor je. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Nadat je dit hebt gedaan kan je dit laten weten in het topic. Ik regel dit dan gelijk voor je! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 21 april 2025

Hallo,

Bedankt, ik heb de gegevens ingevuld.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13911 reacties
  • 22 april 2025

Hey ​@Evert134, bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zou je die nog willen toevoegen en mij hier een seintje willen geven? Dan ruil ik de Mediabox direct voor je om! Ik zie je berichtje graag tegemoet. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Evert134, bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zou je die nog willen toevoegen en mij hier een seintje willen geven? Dan ruil ik de Mediabox direct voor je om! Ik zie je berichtje graag tegemoet. 

Klopt sorry, die was ik net vergeten.

alles is nu ingevuld. bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13911 reacties
  • 23 april 2025

Dank je wel ​@Evert134, ik heb je direct een nieuwe Mediabox opgestuurd! Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido, daarna volgt er een e-mail met het retourproces voor je huidige Mediabox. Kan je mij een terugkoppeling geven of de nieuwe Mediabox wel goed werkt? Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen