Skip to main content

Dit is de zoveelste keer dat het niet werkt en enige reactie komt er niet.
Via de chat geen reactie, de telefoon word niet opgenomen of er word gelijk weer opgehangen.

Vind het echt schandalig.

Daarom ga ik weer terug na Ziggo, daar hebben wij nooit geen problemen gehad en nu minimaal 2x per maand.
En ook maar iets doen om de mensen tegemoet te komen doen ze niet.
Het ligt altijd aan een ander en niet aan hun.

Ben benieuwd of het ubberhout word opgelost.

Hey @daniel1984, dit was inderdaad bij ons bekend in het weekend. Het is inmiddels opgelost, werkt het bij jou ook weer?


We zijn nu een maand verder maar ik heb ook nu ook alleen nl1,2 en 3. Ik kan wel terugkijken via menu maar krijg geen beeld op andere zenders (alles wat online geopperd wordt als oplossing al geprobeerd)


Hi ​@MJZon, goed dat je dit aankaart.

Kan je toevallig aangeven welk type tv je hebt en welke softwareversie hier op draaid? Graag ook het typenummer vermelden en de versie van de Tv App. 


Reageer