Helpdesk gebeld (21 minuten moeten wachten tot contact!): ja meneer, het ligt niet aan u. Er is een storing/probleem tussen de kastjes en servers van T-mobile waardoor nieuwe klanten TV niet kunnen activeren. U krijgt het gecrediteerd.
Enfin, twee dagen gewacht en opnieuw gebeld (geen TV!), na 17 minuten wachten aan telefoon (?!) weer een medewerker met hetzelfde verhaal, ticket aangemaakt, bla bla. Aangegeven dat ik het vervelend vind en ook dat er niets(!!) op de T-mobile (thuis) sites staat over dat nieuwe abonnee’s op dit moment niet weten of kunnen weten dat ze geen tv kunnen krijgen. Na lang googlen een klein berichtje van
Dit kan beter, veel beter! Concrete vraag: hoelang gaat dit nog duren en ik zoals ik telefonisch aan helpdesk heb doorgegeven: wees transparant naar de klanten! Zoals het er nu uitziet, ga ik deze week nog opzeggen als de diensten niet geleverd worden (maar het geld al wel is geincasseerd!).
Graag een reactie.
Vriendelijke groet, pcrwouters
Moderator Edit - 11 juni] Dit issue is inmiddels verholpen. Een herstart van de TV Box zorgt ervoor dat de TV Box correct opstart.