Skip to main content

Sinds vandaag kan ik alleen Ned. 1, 2 en 3 ontvangen. De truuk met pauze en play werkt alleen per net en wanneer ik overschakel naar een ander net moet dit dus wer enz. enz. Heb de Amino box al een paar keer opnieuw opgestart en dat helpt dus niet. Hoe kan dit worden opgelost? Ik hoor het graag.

Bij mij hetzelfde, volg even mee

 


Sinds vandaag kan ik alleen Ned. 1, 2 en 3 ontvangen. De truuk met pauze en play werkt alleen per net en wanneer ik overschakel naar een ander net moet dit dus wer enz. enz. Heb de Amino box al een paar keer opnieuw opgestart en dat helpt dus niet. Hoe kan dit worden opgelost? Ik hoor het graag.

 

Hier hetzelfde en odilo is niet te bereiken.
Nemen ze na lang wachten de telefoon op, word er gelijk weer opgehangen.
Echt schandalig.


Wij hebben hier in Oss storing sinds 15 uur vanmiddag, Wij hebben  nu TV via de app van tv kijken op je telefoon en dan streamen naar de TV kan je elke zender kijken,

Gewoon tv kijken is natuurlijk fijner maar is in ieder geval een goed oplossing


Bij mij hetzelfde, volg even mee

 

Ik heb hier onder al een reactie geschreven en wij hebben het zelfde probleem. Maar als je op je telefoon de app overal tv kijken met Odido download kun je gewoon alle zenders kijken en wij streamen naar de tv dus heb je toch groot beeld. Het is een tijdelijke oplossing tot alles het weer doet maar een goede oplossing vinden wij


Er is op dit moment een storing met TV op meerdere plekken in Nederland.

 

 


Sinds vandaag kan ik alleen Ned. 1, 2 en 3 ontvangen. De truuk met pauze en play werkt alleen per net en wanneer ik overschakel naar een ander net moet dit dus wer enz. enz. Heb de Amino box al een paar keer opnieuw opgestart en dat helpt dus niet. Hoe kan dit worden opgelost? Ik hoor het graag.

 

Hier hetzelfde en odilo is niet te bereiken.
Nemen ze na lang wachten de telefoon op, word er gelijk weer opgehangen.
Echt schandalig.

Hier in Den Haag bij mij is het inmiddels opgelost.


Reageer