Skip to main content
Beantwoord

Alleen NPO 1, 2 en 3, de rest is zwart

  • 4 september 2024
  • 8 reacties
  • 573 Bekeken

Sinds vorige week. (Zeker vanaf donderdag) heb ik alleen maar NPO 1, 2 en 3 en de odido zender (18). Alle andere zenders geven zwart beeld. Ik heb op het forum rond gekeken, maar dat gaat vaak over algemene storingen of storingen aan de smart app. Ik heb geen smart TV en dus een TVbox aan mijn tv aangesloten.

Ik heb een Phillips TV. Die dus verbonden is met de TV-box. Deze is weer met een bekabelde verbinding verbonden aan het modem

Via de TV kan ik wel het menu van de tv box benaderen. Firmware versie 20-2-97-1. Ik kan ook terugkijken

Ook de app op onze tablet werkt gewoon

Ik heb inmiddels de TV, de TV box en het modem herstart. Maar nog geen oplossing.

Graag hoor ik hoe dit verholpen kan worden.

Vriendelijke Groet

Lars

Beste antwoord door Zinenonzin

Heb de nieuwe box ontvangen en getest. Het lijkt nu allemaal weer te werken. Bedankt.

Bekijk origineel

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 4 september 2024

Hi @Zinenonzin, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bij ons bekend en er loopt een incident voor op de achtergrond bij onze technische dienst. In dit topic houden we je op de hoogte:  

 

 

Er is een work-around en dat is door Media Tunneling aan te zetten. Dan is er wel beeld. We werken aan de oplossing hiervoor!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 september 2024

Dank voor je reactie,

In jouw reactie post je een topic dat al een aantal maanden oud is. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Hoe zet je media tunneling aan? Ik kan dat niet vinden.

Alvast bedankt

groet

Lars


  • Odido
  • 3 reacties
  • 4 september 2024

 

Lars,

Een paar vragen gezien je klacht gok ik dat je DSL klant bent en geen fiber klant correct?
De TV-Box die je gebruikt is een kastje van het merk Amino.
HEb je deze al eens gebropeerd een harde reset te geven via het menu of door met een pinnetje achterop de box onder de USB connector de schakelaar in te duwen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 5 september 2024

Hey @Zinenonzin, sorry, ik lees nu pas dat het gaat om een Amino TV Box, ik ruil deze om voor de Mediabox. Mijn euvel gaat over de TV app. Kan je kijken of het wel werkt op de Mediabox? Ook ben ik benieuwd naar het bouwjaar van jouw tv. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 september 2024

Het is inderdaad een amino box. Ik zag een mailtje dat er een nieuwe mediabox onderweg is. Ik zal het snel testen.

Mijn tv is inmiddels wel een aantal jaar oud. Een jaar of 15 schat ik.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 6 september 2024

Ah check, laat het maar weten als je het hebt kunnen testen @Zinenonzin


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 11 september 2024

Heb de nieuwe box ontvangen en getest. Het lijkt nu allemaal weer te werken. Bedankt.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2748 reacties
  • 12 september 2024

Wat fijn om te lezen, bedankt voor deze update. Geniet ervan!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen