Skip to main content

Sinds vorige week. (Zeker vanaf donderdag) heb ik alleen maar NPO 1, 2 en 3 en de odido zender (18). Alle andere zenders geven zwart beeld. Ik heb op het forum rond gekeken, maar dat gaat vaak over algemene storingen of storingen aan de smart app. Ik heb geen smart TV en dus een TVbox aan mijn tv aangesloten.

Ik heb een Phillips TV. Die dus verbonden is met de TV-box. Deze is weer met een bekabelde verbinding verbonden aan het modem

Via de TV kan ik wel het menu van de tv box benaderen. Firmware versie 20-2-97-1. Ik kan ook terugkijken

Ook de app op onze tablet werkt gewoon

Ik heb inmiddels de TV, de TV box en het modem herstart. Maar nog geen oplossing.

Graag hoor ik hoe dit verholpen kan worden.

Vriendelijke Groet

Lars

Hi @Zinenonzin, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bij ons bekend en er loopt een incident voor op de achtergrond bij onze technische dienst. In dit topic houden we je op de hoogte:  

Er is een work-around en dat is door Media Tunneling aan te zetten. Dan is er wel beeld. We werken aan de oplossing hiervoor!

Dank voor je reactie,

In jouw reactie post je een topic dat al een aantal maanden oud is. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Hoe zet je media tunneling aan? Ik kan dat niet vinden.

Alvast bedankt

groet

Lars

Lars,

Een paar vragen gezien je klacht gok ik dat je DSL klant bent en geen fiber klant correct?
De TV-Box die je gebruikt is een kastje van het merk Amino.
HEb je deze al eens gebropeerd een harde reset te geven via het menu of door met een pinnetje achterop de box onder de USB connector de schakelaar in te duwen?

Hey @Zinenonzin, sorry, ik lees nu pas dat het gaat om een Amino TV Box, ik ruil deze om voor de Mediabox. Mijn euvel gaat over de TV app. Kan je kijken of het wel werkt op de Mediabox? Ook ben ik benieuwd naar het bouwjaar van jouw tv. 

Het is inderdaad een amino box. Ik zag een mailtje dat er een nieuwe mediabox onderweg is. Ik zal het snel testen.

Mijn tv is inmiddels wel een aantal jaar oud. Een jaar of 15 schat ik.

Ah check, laat het maar weten als je het hebt kunnen testen @Zinenonzin

Heb de nieuwe box ontvangen en getest. Het lijkt nu allemaal weer te werken. Bedankt.

Wat fijn om te lezen, bedankt voor deze update. Geniet ervan!

Reageer