Skip to main content

Gisteren is er een firmware update geweest van de TV box en nu komt er alleen nog een stereo signaal door waar voorheen bij de meeste zenders een surround sound signaal doorkwam.

Is er iets fout gegaan bij de firmware update en heeft iemand dezelfde ervaring?

Gisteren is er een firmware update geweest van de TV box en nu komt er alleen nog een stereo signaal door waar voorheen bij de meeste zenders een surround sound signaal doorkwam.

Is er iets fout gegaan bij de firmware update en heeft iemand dezelfde ervaring?

Nee, nog steeds DD5.1 b.v. NPO1

Hoi ​@Rinie Verspaget, ik ben benieuwd of je de Mediabox al eens opnieuw opgestart hebt. Merk je hierna verschil? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hoi ​@Rinie Verspaget, ik ben benieuwd of je de Mediabox al eens opnieuw opgestart hebt. Merk je hierna verschil? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, dit heb ik gedaan en het is nu opgelost maar weet niet zeker of dit komt door het opnieuw opstarten van de mediabox. Ik heb vaker gehad dat bij het aanzetten van de tv stereo geluid doorkomt ipv surround sound, Als je een paar keer van zender wisselt komt hij weer in surround modus.

Blijft vreemd dit evenals dat het geluid (vóór de firmware update) soms ineens wegvalt en de AVR wordt uitgeschakeld. Soms wel 5 - 10 keer achter elkaar. Hoop dat dit na de update niet meer gebeurt anders meldt ik me hier weer.

Reageer