Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem als dit onderstaande topic, ook dezelfde tv.

 

Hi @BiancaL70, allereerst van harte welkom op onze community! Ik help je graag verder om het op te lossen. Ervaar je dit alleen op de LG TV of ook op bijvoorbeeld een mobiel apparaat met onze Odido Online TV app? Dan kunnen we uitzoeken of dit in je account zit of dat het aan de LG TV app ligt. Ook ben ik benieuwd of je de favorietenlijst aan hebt staan of de hele lijst. 

Verder geef je ook aan dat je dezelfde tv hebt als de persoon in het genoemde topic. Kloppen al deze gegevens? Zou je mij anders nog voor de zekerheid het volgende willen aanleveren dan kunnen we dit meenemen voor verder onderzoek:

  • Welk type LG model heb je?
  • Wat is het besturingssysteem van jouw TV? Dit is te vinden in de instellingen 
  • Wat is de software versie? 
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? (Ga in de App naar Account > Instellingen > Over) 
  • Is de tv verbonden met een bekabelde verbinding of wifi?
  • Krijg je nog een foutmelding?
  • Wat heb je verder zelf al geprobeerd om het op te lossen?
  • Heb je naast NPO 1, 2, 3 ook nog enkele andere zenders die wel werken?
  • Ervaar je dit ook op andere apparaten met de app?

Alvast bedankt!


Reageer