Skip to main content

Ik kan alleen NPO 1, 2 en 3 bekijken. De andere zenders geven slechts een ronddraaiend cirkeltje.

Hoi @louisgi,

Welkom op de Community!

De NPO-zenders worden ongecodeerd doorgegeven, in tegenstelling tot de meeste andere zenders. Vandaar dat die het wel doen en de rest niet. Het lijkt dus een probleem met de codering van de streams te zijn. Kun je in Edge eens naar edge://flags/ gaan en dan in het zoekvak DRM intypen? Wat krijg je dan te zien?

Je kunt ook proberen om alle extensies even uit te zetten. Misschien zit er een te agressieve adblocker bij die de decodering tegenhoudt. Kun je voor de zekerheid ook je browsergegevens (cookies enz.) wissen of het in een InPrivate-venster proberen?


PlayReady DRM for Windows: default

Widevine DRM: default

 

Beide DRM op enabled en disabled gezet: helaas geen success

Geen ad-blocker geinstallerd.

 

Cookies gewist: geen succes

InPrivate geprobeerd. Helaas nog steeds geen succes


Jammer dat het niet gelukt is! Tenzij iemand anders nog een idee heeft zit er niks anders op dan een andere browser te gebruiken zoals Firefox of Chrome. Dat is niet helemaal een oplossing, maar dan kun je in elk geval weer TV kijken op je computer.


Ik heb dit probleem alleen als ik via een RDP-sessie verbinding maak met mijn remote pc, waarop tv-anywhere draait. Gebruik ik die remote pc direct- dus zonder rdp, dan werkt het wel.

Ik was dit aan het uitproberen met meerdere TV-Anywhere sessies -meer dan het maximum, en ineens viel mijn amino-box uit met een 133066 foutboodschap. Alle sessies beeindigd en de amino-box werkte daarna weer. Ik hoop dat dit toeval was, maar ????


Ik heb het uitgeprobeerd en via RDP werkt het bij mij ook niet. Wellicht is dit een extra beveiliging. Als je in Chrome kijkt via RDP werkt het wel, dus zo kun je toch remote TV kijken.

De TV-box en TV Anywhere zijn via hetzelfde platform verbonden en hebben een limiet voor het aantal sessies om te voorkomen dat mensen hun inloggegevens met (veel) anderen delen. Als je dat maximum overschrijdt via TV Anywhere kan de TV-box daar ook last van hebben, wederom ter beveiliging. Zo lang je binnen de limieten blijft, is er niks aan de hand.


Chrome werkt wel bij een RDP-verbinding. 

Als je het maximum overschrijdt, dan krijg je een vraag welke sessie je wil vervangen. Daar staan de amino-boxen niet bij. Dus die tellen niet mee bij de sessie-limiet, veronderstel ik.


Reageer