paar maanden probleemlooos tv gekeken met Fabrieksinstellingen
totdat mijn oog viel op; Activeer Account / Profiel om Favoriete zenders te selecteren.
Enthousiast NPo 1, 2, 3 etc etc ingevoerd.
Wat blijkt … Hallo India ICT - je Gids begint met het laatste zendertje en helemaal onderaan vind je NPo 1, 2 3. Kost je ong 3 uur om al die zenders in de goede volgorde te zetten. Dus dat wil je niet. Je wilt helemaal niets meer met die Favorieten te maken hebben, maar daar denken zij anders over. Alle zenders weer gewist uit mijn Favo lijstje en wat blijkt nu; hahahaha, dat ding doet niets meer. Geen zenders geselcteerd, kan niet zappen (want geen zenders geselecteerd), modem reset, niks, tv kastje reset, niks. 1, 2 nee, 3 Klantenservicemedewerkers en 1 teamleider, gesproken, maar helemaal niks. Niemand heeft een idee. Dus daar zit je dan… met je dikke maandabonnement met 35 zenders in omgekeerde volgorde en niemand weet hoe je de boel terug zet. hier die een oplossing heeft? Uit het raam flikkeren heb ik geprobeerd, maar toen kreeg ik een nieuw kastje… bleek hetzelfde probleem te hebben. Vermoedelijk dat het data opslaat en daar kom je nooit meer van af.