Hallo @Haags Feest
Wil je eens andere HDMI poorten op je tv proberen en vergeet dan ook niet om op je televisie te selecteren welke HDMI poort je gebruikt (source).
Andere HDMI kabel gebruiken kan ook.
Hoi @Haags Feest,
goede tip van @Waqqas zo sluit je uit of t aan de kabel ligt. De enige aanvulling die ik heb is probeer een ander HDMI apparaat eens op de kabel (je laptop/game console o.I.d.) zodat je weet dat de kabel goed is en je je tv op de juiste poort hebt staan, sluit vervolgens je tv kastje weer aan. Als t werkt is t nice, zo niet:
haal de stroom en internet kabel van je tv kastje. Stop de stroomkabel weer terug en zet het kastje met de afstandsbediening weer aan. Als je beeld krijgt wacht je tot er staat geen netwerk. Pas dan stop je de internet kabel weer in t kastje. en dan zou t moeten werken
TV signaal probleem opgelost, internet deed het al vanaf begin met overstap in weekend ! THANKS Marleen voor de telefonische instructie, prima gedaan ! Vanmiddag na T-Mobile chat contact direct 0800 0092 gebeld en na wat keuze cijfertjes meteen ene Marleen aan de lijn die rustig kon monitoren bij T-Mobile hoe de instructie procedure verliep !
Ondanks alle huiveringwekkende verhalen die ik eerder had gelezen op internet over klantenservice, ben ik tot nu toe prima tevreden en meteen ook extra geholpen met haar advies voor TV Anywhere app om op meerdere apparaten gratis buitenshuis tv te kijken, mooi !
Afstandbediening van T-Mobile tv kastje blijf ik ook maar gebruiken als 1e bediening en werkt voor mij prima ! Andere klanten ook veel succes met abo en kijk soms valt het best wel mee met klantenservice, mag ook wel eens gezegd worden, ja toch niet dan !!!
Hoi @Haags Feest, van harte welkom op de Community!
Superfijn dat het probleem opgelost is en dat je nu weer ongestoord TV kunt kijken! Ik zal het mooie compliment aan Marleen doorgeven, bedankt dat je de oplossing met ons deelt en veel kijkplezier toegewenst!