Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Ja ,maar de Chromecast zoals ik in vorig bericht al aan had gegeven had ik in feite verkocht. Toen ik de Google TV Streamer er voor in de plaats had gekocht, maar door Odido Online TV crash en ik het niet verder kan installeren. Heb ik die losgekoppeld en Chromecast weer aan mijn tv gekoppeld.
Dus zit net als jij en overige Google TV Streamer met smart te wachten op die Fix. Zodat ik net als iedereen ( hopelijk nu toch wel heel snel )eindelijk gebruik kan gaan maken van de Google TV Streamer, wat wel zo fijn zou zijn.
Goedemiddag allemaal,
Zoals ik eerder vermeld heb, had ik in princiepe de Google Chromecast verkocht. Maar kwam er gelukkig op tijd achter bij het installeren van Google TV Streamer , dat de Odido Online Tv niet verder fe installeren was nou deze gedownload te hebben. Contact opgenomen met Cool Blue waar ik de betreffende Google TV Streamer had gekocht, na paar x telefonisch contact Odido gehad te hebben. Waar ik met laatst genoemde niet verder kwam. Van een Cool Blue medewerker kreeg ik toen te hoden dat er meerdere klachten bekend waden bij hun m.b.t. van Odido Online TV app die crashed en zo via hun ben ik hier terecht gekomen.
Goedemiddag allemaal,
Zoals ik eerder vermeld heb, had ik in princiepe de Google Chromecast verkocht. Maar kwam er gelukkig op tijd achter bij het installeren van Google TV Streamer , dat de Odido Online Tv niet verder fe installeren was nou deze gedownload te hebben. Contact opgenomen met Cool Blue waar ik de betreffende Google TV Streamer had gekocht, na paar x telefonisch contact Odido gehad te hebben. Waar ik met laatst genoemde niet verder kwam. Van een Cool Blue medewerker kreeg ik toen te hoden dat er meerdere klachten bekend waden bij hun m.b.t. van Odido Online TV app die crashed en zo via hun ben ik hier terecht gekomen.
Waarschijnlijk is de groep die de Google TV Streamer heeft gekocht NOG niet zo groot bij Odido...want ik heb niet het gevoel dat het een hoge prioriteit heeft. Medewerkers van Odido (wat is het toch een vreselijke naam) zelf vinden ook dat er veel meer en veel beter gecommuniceerd moet worden. Maar goed, het is zoals het is… Volgende week komt Android 15 uit op mijn telefoon...hoop dat het dan ook niet stopt met functioneren. Ik verwacht niet dat er een tussentijdse fix komt, maar dat ze de aanpassingen gewoon meenemen in de geplande update planning. Odido heeft niet echt een groot belang...
Beste Odido,
Ik wil graag van u weten, daar het al weer een paar dagen angstvallig stil is van uit Odido. Of we al witte rook waar te nemen is van stand van zaken m.b.t. hoe de vlag er bij staat tot de fix update? Waar we met smart al kleine 3 weken als ik mij niet vergis met smart op zitten te wachten.Wanneer en hoe lang wordt ons geduld hier op nog op de proef geteld? ♂️ Eer die update met fix realiteit is en we door kunnen pakken met de installatie van Google TV Streamer incl. Odido Online TV app te kunnen afronden en er eindelijk van kunnen gaan genieten.
Hoop dat u spoedig met een update komt. Alvast hartelijk dank
Goedemiddag allemaal,
Zoals ik eerder vermeld heb, had ik in princiepe de Google Chromecast verkocht. Maar kwam er gelukkig op tijd achter bij het installeren van Google TV Streamer , dat de Odido Online Tv niet verder fe installeren was nou deze gedownload te hebben. Contact opgenomen met Cool Blue waar ik de betreffende Google TV Streamer had gekocht, na paar x telefonisch contact Odido gehad te hebben. Waar ik met laatst genoemde niet verder kwam. Van een Cool Blue medewerker kreeg ik toen te hoden dat er meerdere klachten bekend waden bij hun m.b.t. van Odido Online TV app die crashed en zo via hun ben ik hier terecht gekomen.
Waarschijnlijk is de groep die de Google TV Streamer heeft gekocht NOG niet zo groot bij Odido...want ik heb niet het gevoel dat het een hoge prioriteit heeft. Medewerkers van Odido (wat is het toch een vreselijke naam) zelf vinden ook dat er veel meer en veel beter gecommuniceerd moet worden. Maar goed, het is zoals het is… Volgende week komt Android 15 uit op mijn telefoon...hoop dat het dan ook niet stopt met functioneren. Ik verwacht niet dat er een tussentijdse fix komt, maar dat ze de aanpassingen gewoon meenemen in de geplande update planning. Odido heeft niet echt een groot belang...
Excusses voor de enkele typfoutjes, die me na bericht verstuurd te hebben,pas zijn opgevallen Maar verder is het bericht duidelijk
Goedemiddag allemaal,
Zoals ik eerder vermeld heb, had ik in princiepe de Google Chromecast verkocht. Maar kwam er gelukkig op tijd achter bij het installeren van Google TV Streamer , dat de Odido Online Tv niet verder fe installeren was nou deze gedownload te hebben. Contact opgenomen met Cool Blue waar ik de betreffende Google TV Streamer had gekocht, na paar x telefonisch contact Odido gehad te hebben. Waar ik met laatst genoemde niet verder kwam. Van een Cool Blue medewerker kreeg ik toen te hoden dat er meerdere klachten bekend waden bij hun m.b.t. van Odido Online TV app die crashed en zo via hun ben ik hier terecht gekomen.
Waarschijnlijk is de groep die de Google TV Streamer heeft gekocht NOG niet zo groot bij Odido...want ik heb niet het gevoel dat het een hoge prioriteit heeft. Medewerkers van Odido (wat is het toch een vreselijke naam) zelf vinden ook dat er veel meer en veel beter gecommuniceerd moet worden. Maar goed, het is zoals het is… Volgende week komt Android 15 uit op mijn telefoon...hoop dat het dan ook niet stopt met functioneren. Ik verwacht niet dat er een tussentijdse fix komt, maar dat ze de aanpassingen gewoon meenemen in de geplande update planning. Odido heeft niet echt een groot belang...
Ik zie de relatie van Android 15 op een mobiele telefoon niet met Android 14 van Google TV ...
Mijn Odido TV app draait ook subliem op mijn Samsung S23 Ultra met Android 14!
Goedemiddag allemaal,
Zoals ik eerder vermeld heb, had ik in princiepe de Google Chromecast verkocht. Maar kwam er gelukkig op tijd achter bij het installeren van Google TV Streamer , dat de Odido Online Tv niet verder fe installeren was nou deze gedownload te hebben. Contact opgenomen met Cool Blue waar ik de betreffende Google TV Streamer had gekocht, na paar x telefonisch contact Odido gehad te hebben. Waar ik met laatst genoemde niet verder kwam. Van een Cool Blue medewerker kreeg ik toen te hoden dat er meerdere klachten bekend waden bij hun m.b.t. van Odido Online TV app die crashed en zo via hun ben ik hier terecht gekomen.
Waarschijnlijk is de groep die de Google TV Streamer heeft gekocht NOG niet zo groot bij Odido...want ik heb niet het gevoel dat het een hoge prioriteit heeft. Medewerkers van Odido (wat is het toch een vreselijke naam) zelf vinden ook dat er veel meer en veel beter gecommuniceerd moet worden. Maar goed, het is zoals het is… Volgende week komt Android 15 uit op mijn telefoon...hoop dat het dan ook niet stopt met functioneren. Ik verwacht niet dat er een tussentijdse fix komt, maar dat ze de aanpassingen gewoon meenemen in de geplande update planning. Odido heeft niet echt een groot belang...
Ik zie de relatie van Android 15 op een mobiele telefoon niet met Android 14 van Google TV ...
Mijn Odido TV app draait ook subliem op mijn Samsung S23 Ultra met Android 14!
Ik hoop ook dat die relatie er niet is...
Goedemiddag allemaal,
Zoals ik eerder vermeld heb, had ik in princiepe de Google Chromecast verkocht. Maar kwam er gelukkig op tijd achter bij het installeren van Google TV Streamer , dat de Odido Online Tv niet verder fe installeren was nou deze gedownload te hebben. Contact opgenomen met Cool Blue waar ik de betreffende Google TV Streamer had gekocht, na paar x telefonisch contact Odido gehad te hebben. Waar ik met laatst genoemde niet verder kwam. Van een Cool Blue medewerker kreeg ik toen te hoden dat er meerdere klachten bekend waden bij hun m.b.t. van Odido Online TV app die crashed en zo via hun ben ik hier terecht gekomen.
Waarschijnlijk is de groep die de Google TV Streamer heeft gekocht NOG niet zo groot bij Odido...want ik heb niet het gevoel dat het een hoge prioriteit heeft. Medewerkers van Odido (wat is het toch een vreselijke naam) zelf vinden ook dat er veel meer en veel beter gecommuniceerd moet worden. Maar goed, het is zoals het is… Volgende week komt Android 15 uit op mijn telefoon...hoop dat het dan ook niet stopt met functioneren. Ik verwacht niet dat er een tussentijdse fix komt, maar dat ze de aanpassingen gewoon meenemen in de geplande update planning. Odido heeft niet echt een groot belang...
Ik zie de relatie van Android 15 op een mobiele telefoon niet met Android 14 van Google TV ...
Mijn Odido TV app draait ook subliem op mijn Samsung S23 Ultra met Android 14!
Bij mij werkt de Odido Online TV app ook goed op mijn Samsung Galaxy S24. Hii moet nu alleen nog voor de Google TV Streamer eem fikse update die nog uitgerold moet worden krijgen.
Vind het weer angstvallig stil vanuit Odido, hopelijk komen ze weer niet met een zachtgekookte update van dat ze er mee bezig zijn. Dit vernemen we nu al voor kleine 3 weken. We willen geen broodkruimels, willen het hele brood waar we wat aan hebben.
Geduld is een schone zaak mensen, ik wacht net als vele er ook op. Hopelijk is het probleem zsm opgelost of willen jullie dan een half gebakken app?
Goedemorgen allen,
Je hebt helemaal gelijk Feyenoord1973, het duurdt wel heel lang nu, al zouden we om de dag maar up to date gehouden worden door of Tommy ( die laat wonderbaarlijk helemaal niets meer van zich horen,wat best kwalijk te noemen is. Had op zijn minst kunnen laten weten dat hij het reageren door heeft geschoven naar een collega. Die het van hem over genomen heeft). Toen was daar heel kort ene Teresa met update dat haar collega's er druk doende met een FIX bezig zijn.En het is inmiddels al weer een week complete radiostilte van uit Odido. Terwijl vraag was gesteld ons wat meer up to date te houden van stand van zaken en niet wij er om moet vragen.
Ik weet dat we geduld moeten hebben en ja we willen geen halfgebakken app. Maar we willen graag wel volledig op de hoogte gehouden worden, daar we nu het gevoel hebben aan het lijntje gehouden te worden en niet echt bepaald serieus genomen worden.. Zeker gezien het feit dat we €119,- hebben uitgegeven en voor de meesten van ons is dat een hoop geld en nu helemaal dat gebleken is dat we alle apps er op kunnen zetten en hebben kunnen activeren en de Odido Online TV app uitgerekend nu moet crashen. En dat is gewoon flink balen. Dus dat!!
Rest me ondanks dit gebeuren, een ieder van jullie een fijne vrijdag en een goed mooi weekend te wensen
Goedemorgen allen,
Je hebt helemaal gelijk Feyenoord1973, het duurdt wel heel lang nu, al zouden we om de dag maar up to date gehouden worden door of Tommy ( die laat wonderbaarlijk helemaal niets meer van zich horen,wat best kwalijk te noemen is. Had op zijn minst kunnen laten weten dat hij het reageren door heeft geschoven naar een collega. Die het van hem over genomen heeft). Toen was daar heel kort ene Teresa met update dat haar collega's er druk doende met een FIX bezig zijn.En het is inmiddels al weer een week complete radiostilte van uit Odido. Terwijl vraag was gesteld ons wat meer up to date te houden van stand van zaken en niet wij er om moet vragen.
Ik weet dat we geduld moeten hebben en ja we willen geen halfgebakken app. Maar we willen graag wel volledig op de hoogte gehouden worden, daar we nu het gevoel hebben aan het lijntje gehouden te worden en niet echt bepaald serieus genomen worden.. Zeker gezien het feit dat we €119,- hebben uitgegeven en voor de meesten van ons is dat een hoop geld en nu helemaal dat gebleken is dat we alle apps er op kunnen zetten en hebben kunnen activeren en de Odido Online TV app uitgerekend nu moet crashen. En dat is gewoon flink balen. Dus dat!!
Rest me ondanks dit gebeuren, een ieder van jullie een fijne vrijdag en een goed mooi weekend te wensen
Ze kunnen en willen ook niks zeggen omdat ze dan alle shit zooi over hun krijgen zoals nu. Ik heb liever (persoonlijk) dat ze iets goeds uitbrengen dan het niet optimaal werkt, misschien zijn ze er wel mee bezig of niet hoe dan ook wij als klanten zijn de lul door hun. Je mag en kan niet iets beloven en dan niets meer van je laten horen ook niet via een andere collega. We willen graag dat de app 100% werkt zoals op de chromecast (4k) hd. Zal blijven klagen iets helpen en dat ze het sneller uitbrengen voor ons? Ik denk het niet . Voor mij is de Google tv Streamer geen miskoop vanwege 1 app. Het doet wat het hier hoort te doen. Dus Odido, kom jullie beloftes na of zeg niets want we wachten hier bijna allemaal op spanning af wanneer de 'goede' Odido app uitkomt. Wie weet met sinterklaas (geintje).
Fijne weekend alvast.
Goedemorgen allen,
Je hebt helemaal gelijk Feyenoord1973, het duurdt wel heel lang nu, al zouden we om de dag maar up to date gehouden worden door of Tommy ( die laat wonderbaarlijk helemaal niets meer van zich horen,wat best kwalijk te noemen is. Had op zijn minst kunnen laten weten dat hij het reageren door heeft geschoven naar een collega. Die het van hem over genomen heeft). Toen was daar heel kort ene Teresa met update dat haar collega's er druk doende met een FIX bezig zijn.En het is inmiddels al weer een week complete radiostilte van uit Odido. Terwijl vraag was gesteld ons wat meer up to date te houden van stand van zaken en niet wij er om moet vragen.
Ik weet dat we geduld moeten hebben en ja we willen geen halfgebakken app. Maar we willen graag wel volledig op de hoogte gehouden worden, daar we nu het gevoel hebben aan het lijntje gehouden te worden en niet echt bepaald serieus genomen worden.. Zeker gezien het feit dat we €119,- hebben uitgegeven en voor de meesten van ons is dat een hoop geld en nu helemaal dat gebleken is dat we alle apps er op kunnen zetten en hebben kunnen activeren en de Odido Online TV app uitgerekend nu moet crashen. En dat is gewoon flink balen. Dus dat!!
Rest me ondanks dit gebeuren, een ieder van jullie een fijne vrijdag en een goed mooi weekend te wensen
Ze kunnen en willen ook niks zeggen omdat ze dan alle shit zooi over hun krijgen zoals nu. Ik heb liever (persoonlijk) dat ze iets goeds uitbrengen dan het niet optimaal werkt, misschien zijn ze er wel mee bezig of niet hoe dan ook wij als klanten zijn de lul door hun. Je mag en kan niet iets beloven en dan niets meer van je laten horen ook niet via een andere collega. We willen graag dat de app 100% werkt zoals op de chromecast (4k) hd. Zal blijven klagen iets helpen en dat ze het sneller uitbrengen voor ons? Ik denk het niet . Voor mij is de Google tv Streamer geen miskoop vanwege 1 app. Het doet wat het hier hoort te doen. Dus Odido, kom jullie beloftes na of zeg niets want we wachten hier bijna allemaal op spanning af wanneer de 'goede' Odido app uitkomt. Wie weet met sinterklaas (geintje).
Fijne weekend alvast.
Ik ben met het bovenstaande helemaal eens echter dient weliswaar gezegd te worden dat in het geval van een tekortkoming van de kant van de dienstverlener, in dit geval Odilo, er een vorm van zorgplicht ontstaat om dit gebrek op een zo kort mogelijk termijn te verhelpen én daarbij is eveneens besloten om betrokkenen, wij dus, op een redelijke frequentie op de hoogte te brengen van de voortgang van het proces van de correctie. Zelfs als er geen nieuws te vermelden is.
Dat Odido een correctie aan het voorbereiden is is een feit, echtrr het gebrekkige aan dit is dat wij niet binnen een redelijke frequentie hier op de hoogte worden gehouden en dat is op zich Odido aan te rekenen.
Goedemorgen allen,
Je hebt helemaal gelijk Feyenoord1973, het duurdt wel heel lang nu, al zouden we om de dag maar up to date gehouden worden door of Tommy ( die laat wonderbaarlijk helemaal niets meer van zich horen,wat best kwalijk te noemen is. Had op zijn minst kunnen laten weten dat hij het reageren door heeft geschoven naar een collega. Die het van hem over genomen heeft). Toen was daar heel kort ene Teresa met update dat haar collega's er druk doende met een FIX bezig zijn.En het is inmiddels al weer een week complete radiostilte van uit Odido. Terwijl vraag was gesteld ons wat meer up to date te houden van stand van zaken en niet wij er om moet vragen.
Ik weet dat we geduld moeten hebben en ja we willen geen halfgebakken app. Maar we willen graag wel volledig op de hoogte gehouden worden, daar we nu het gevoel hebben aan het lijntje gehouden te worden en niet echt bepaald serieus genomen worden.. Zeker gezien het feit dat we €119,- hebben uitgegeven en voor de meesten van ons is dat een hoop geld en nu helemaal dat gebleken is dat we alle apps er op kunnen zetten en hebben kunnen activeren en de Odido Online TV app uitgerekend nu moet crashen. En dat is gewoon flink balen. Dus dat!!
Rest me ondanks dit gebeuren, een ieder van jullie een fijne vrijdag en een goed mooi weekend te wensen
Ze kunnen en willen ook niks zeggen omdat ze dan alle shit zooi over hun krijgen zoals nu. Ik heb liever (persoonlijk) dat ze iets goeds uitbrengen dan het niet optimaal werkt, misschien zijn ze er wel mee bezig of niet hoe dan ook wij als klanten zijn de lul door hun. Je mag en kan niet iets beloven en dan niets meer van je laten horen ook niet via een andere collega. We willen graag dat de app 100% werkt zoals op de chromecast (4k) hd. Zal blijven klagen iets helpen en dat ze het sneller uitbrengen voor ons? Ik denk het niet . Voor mij is de Google tv Streamer geen miskoop vanwege 1 app. Het doet wat het hier hoort te doen. Dus Odido, kom jullie beloftes na of zeg niets want we wachten hier bijna allemaal op spanning af wanneer de 'goede' Odido app uitkomt. Wie weet met sinterklaas (geintje).
Fijne weekend alvast.
Ik ben met het bovenstaande helemaal eens echter dient weliswaar gezegd te worden dat in het geval van een tekortkoming van de kant van de dienstverlener, in dit geval Odilo, er een vorm van zorgplicht ontstaat om dit gebrek op een zo kort mogelijk termijn te verhelpen én daarbij is eveneens besloten om degenen, wij dus, op een redelijke frequentie op de hoogte te brengen van de voortgang van het proces van de correctie. Zelfs als er geen nieuws te vermelden is.
Dat Odido een correctie aan het voorbereiden is is een feit, echtrr het gebrekkige aan dit is dat wij niet binnen een redelijke frequentie hier op de hoogte worden gehouden en dat is op zich Odido aan te rekenen.
Precies dat en sluit ik me volledig bij aan Michel281.
Graag een teken van leven in de vorm van een update namens ons allemaal.
Alvast bedankt en een fijn weekend.
Groet,
Michel Hardeman
Graag een teken van leven in de vorm van een update namens ons allemaal.
Alvast bedankt en een fijn weekend.
Groet,
Michel Hardeman
Zolang wij de antwoorden niet leuk vinden, zal het wel stil blijven….
Ben ik het deels met je eens, Odido behoort ons gewoon tussentijds steeds up to date te houden. Het is nu al week sinds laatste bericht van Teresa van Odido, complete radiostilte. Of hun reactie ons nu wel/niet bevalt , het zou wel zo netjes en klantvriendelijk zijn om ons allen gewoon netjes op de hoogte houden. Er werken daar op de technische afdeling genoeg vakkundige ,bekwaamde ICT vakmensen, die hadden dan toch al lang een goede FIX die goed is en goed gekeurd is. Al lang klaar kunnen hebben en dit ons toch kunnen laten weten of niet soms? Ik weet dat ik weer in de herhaling val, maar door hun laksheid met het niet voortijdig de juiste software te hebben ontwikkeld. Eer de Google TV Streamer van de band in de fabriek zou rollen en in de winkel te koop was. Hadden we hier nu niet met dat softwarematige probleem gezeten. Wie is hier verantwoordelijk voor, terwijl bij KPN& ZIGGO de abonnees al ruimschoots probleemloos hun aangekochte Google TV Streamer kunnen gebruiken. Dit is volledig Odido aan te rekenen en zeer slordig ook, dat wij de klanten van Odido hier wel de dupe van zijn. Want zo is het wel en niet anders.
Ben ik het deels met je eens, Odido behoort ons gewoon tussentijds steeds up to date te houden. Het is nu al week sinds laatste bericht van Teresa van Odido, complete radiostilte. Of hun reactie ons nu wel/niet bevalt , het zou wel zo netjes en klantvriendelijk zijn om ons allen gewoon netjes op de hoogte houden. Er werken daar op de technische afdeling genoeg vakkundige ,bekwaamde ICT vakmensen, die hadden dan toch al lang een goede FIX die goed is en goed gekeurd is. Al lang klaar kunnen hebben en dit ons toch kunnen laten weten of niet soms? Ik weet dat ik weer in de herhaling val, maar door hun laksheid met het niet voortijdig de juiste software te hebben ontwikkeld. Eer de Google TV Streamer van de band in de fabriek zou rollen en in de winkel te koop was. Hadden we hier nu niet met dat softwarematige probleem gezeten. Wie is hier verantwoordelijk voor, terwijl bij KPN& ZIGGO de abonnees al ruimschoots probleemloos hun aangekochte Google TV Streamer kunnen gebruiken. Dit is volledig Odido aan te rekenen en zeer slordig ook, dat wij de klanten van Odido hier wel de dupe van zijn. Want zo is het wel en niet anders.
Je hebt helemaal gelijk...ze moeten gewoon voldoende communiceren, hetgeen hun eigen achterban aan de telefoon ook benadrukt. Maar dat werkt in de praktijk dus niet zo… Ze gaan er van uit dat zolang ze niks te melden hebben, dat ze ook niets hoeven te zeggen. Maar dat geeft ons het gevoel dat we niet echt in beeld zijn (en we hebben ook geen beeld met de streamer) en dat het wel een keertje goed komt. Ik vind dat niet verstandig...blijf communiceren, ook als je niet veel kan of wil vertellen. Mijn vraag staat nog steeds open “geef me een indicatie wanneer dit opgelost is”….Hadden ze gezegd, over een maand is het gerepareerd, dan hadden wij niet hoeven zeuren… Maar nu blijft alles in het midden...en dat is niet verstandig.
Precies ,dat dus
Ben ik het deels met je eens, Odido behoort ons gewoon tussentijds steeds up to date te houden. Het is nu al week sinds laatste bericht van Teresa van Odido, complete radiostilte. Of hun reactie ons nu wel/niet bevalt , het zou wel zo netjes en klantvriendelijk zijn om ons allen gewoon netjes op de hoogte houden. Er werken daar op de technische afdeling genoeg vakkundige ,bekwaamde ICT vakmensen, die hadden dan toch al lang een goede FIX die goed is en goed gekeurd is. Al lang klaar kunnen hebben en dit ons toch kunnen laten weten of niet soms? Ik weet dat ik weer in de herhaling val, maar door hun laksheid met het niet voortijdig de juiste software te hebben ontwikkeld. Eer de Google TV Streamer van de band in de fabriek zou rollen en in de winkel te koop was. Hadden we hier nu niet met dat softwarematige probleem gezeten. Wie is hier verantwoordelijk voor, terwijl bij KPN& ZIGGO de abonnees al ruimschoots probleemloos hun aangekochte Google TV Streamer kunnen gebruiken. Dit is volledig Odido aan te rekenen en zeer slordig ook, dat wij de klanten van Odido hier wel de dupe van zijn. Want zo is het wel en niet anders.
Je hebt helemaal gelijk...ze moeten gewoon voldoende communiceren, hetgeen hun eigen achterban aan de telefoon ook benadrukt. Maar dat werkt in de praktijk dus niet zo… Ze gaan er van uit dat zolang ze niks te melden hebben, dat ze ook niets hoeven te zeggen. Maar dat geeft ons het gevoel dat we niet echt in beeld zijn (en we hebben ook geen beeld met de streamer) en dat het wel een keertje goed komt. Ik vind dat niet verstandig...blijf communiceren, ook als je niet veel kan of wil vertellen. Mijn vraag staat nog steeds open “geef me een indicatie wanneer dit opgelost is”….Hadden ze gezegd, over een maand is het gerepareerd, dan hadden wij niet hoeven zeuren… Maar nu blijft alles in het midden...en dat is niet verstandig.
Misschien dat er niet-technische hobbels door Odido nog te overwinnen zijn? Zou best eens kunnen.
Ach ja de Streamer retour.
Nokia box 8010 zelfde spec.
Alleen Android 12.
Odido TV app werkt hierop prima.
De Odido TV app werkt ook prima op de voorganger van de Google Streamer, de Google Chromecast met TV met eveneens Android 12! Ach, nogal radicaal om daarom de Google Streamer te retourneren!
De Chromecast Google TV krijgt binnenkort ook een update naar Android 14 dus lijkt het mij verstandig dat Odido niet al te lang wacht met het aanpassen van de app zodat deze Android 14 gaat ondersteunen.
Ben ik het deels met je eens, Odido behoort ons gewoon tussentijds steeds up to date te houden. Het is nu al week sinds laatste bericht van Teresa van Odido, complete radiostilte. Of hun reactie ons nu wel/niet bevalt , het zou wel zo netjes en klantvriendelijk zijn om ons allen gewoon netjes op de hoogte houden. Er werken daar op de technische afdeling genoeg vakkundige ,bekwaamde ICT vakmensen, die hadden dan toch al lang een goede FIX die goed is en goed gekeurd is. Al lang klaar kunnen hebben en dit ons toch kunnen laten weten of niet soms? Ik weet dat ik weer in de herhaling val, maar door hun laksheid met het niet voortijdig de juiste software te hebben ontwikkeld. Eer de Google TV Streamer van de band in de fabriek zou rollen en in de winkel te koop was. Hadden we hier nu niet met dat softwarematige probleem gezeten. Wie is hier verantwoordelijk voor, terwijl bij KPN& ZIGGO de abonnees al ruimschoots probleemloos hun aangekochte Google TV Streamer kunnen gebruiken. Dit is volledig Odido aan te rekenen en zeer slordig ook, dat wij de klanten van Odido hier wel de dupe van zijn. Want zo is het wel en niet anders.
Je hebt helemaal gelijk...ze moeten gewoon voldoende communiceren, hetgeen hun eigen achterban aan de telefoon ook benadrukt. Maar dat werkt in de praktijk dus niet zo… Ze gaan er van uit dat zolang ze niks te melden hebben, dat ze ook niets hoeven te zeggen. Maar dat geeft ons het gevoel dat we niet echt in beeld zijn (en we hebben ook geen beeld met de streamer) en dat het wel een keertje goed komt. Ik vind dat niet verstandig...blijf communiceren, ook als je niet veel kan of wil vertellen. Mijn vraag staat nog steeds open “geef me een indicatie wanneer dit opgelost is”….Hadden ze gezegd, over een maand is het gerepareerd, dan hadden wij niet hoeven zeuren… Maar nu blijft alles in het midden...en dat is niet verstandig.
Misschien dat er niet-technische hobbels door Odido nog te overwinnen zijn? Zou best eens kunnen.
Dat zou kunnen, maar dan moeten ze daar open en eerlijk over zijn. Wij zijn afhankelijk van hun expertische maar vergeet het belangrijkste niet. Maar om duidelijker te zijn en wat als een paal boven water staat is wel" Dat zij niet zouden de bestaan door " ons allen, de keurig,goedbetalende klant" Zonder ons waren ze er nooit geweest ,
Ben net aan het kijken naar alle abonnementen voor internet, mobiel en TV om over te stappen van Ziggo.
Dacht: “laat ik eerst nog even de TV App bekijken op mijn nieuwe TV Streamer”. Nou, maar goed ook want na het niet starten van de App had ik dit forum snel gevonden. Lijkt wel op het debacel wat ik heb gehad toen ik een uitstap bij KPN had gemaakt en gillend weer bij Ziggo ben terug gekeerd.
Wat ik hier lees heeft me doen besluiten maar niet even over te stappen. Als er zo slap wordt omgegaan met de klachten van gebruikers. Kan het straks misschien werken, deze ervaring zet Odido voor mij even op een 2-0 achterstand. Voorlopig maar even niet.
Overigens werkt de Ziggo App 100% op de nieuwe TV Streamer.
Ben net aan het kijken naar alle abonnementen voor internet, mobiel en TV om over te stappen van Ziggo.
Dacht: “laat ik eerst nog even de TV App bekijken op mijn nieuwe TV Streamer”. Nou, maar goed ook want na het niet starten van de App had ik dit forum snel gevonden. Lijkt wel op het debacel wat ik heb gehad toen ik een uitstap bij KPN had gemaakt en gillend weer bij Ziggo ben terug gekeerd.
Wat ik hier lees heeft me doen besluiten maar niet even over te stappen. Als er zo slap wordt omgegaan met de klachten van gebruikers. Kan het straks misschien werken, deze ervaring zet Odido voor mij even op een 2-0 achterstand. Voorlopig maar even niet.
Overigens werkt de Ziggo App 100% op de nieuwe TV Streamer.
Ik snap jouw reactie volkomen en het is een frustratie als een app zoals de Odido TV app op de nieuwe Google TV Streamer niet functioneert, maar laat je niet ontmoedigen want naar verwachting zal er een fix worden uitgebracht. Afgezien van dit issue ben ik toch tevreden over Odido in zijn geheel en zeker prijstechnisch want Odido is stukken goedkoper voor een synchrone glasvezelverbinding itt tot Ziggo waar je echt voor veel minder veel meer betaalt.
Samenvattend kan ik zeggen dat de keuze voor Odido ondanks dit een goede is vergeleken met bijvoorbeeld Ziggo en het is zo dat elke provider op bepaalde gebieden een miskleun is, zeker op communicatief vlak.
Helaas kwam ik hier achter nadat ik de streamer heb gekocht.
Helaas kwam ik hier achter nadat ik de streamer heb gekocht.
Ja met jou nog een aantllal. Odido zegt er mee aan de slag te zijn om een Fix te maken die her probleem moet verhelpen. Tot nu toe is er sinds 3 weken nog verder tot nu toe nog geen oplossing. Dan dat we weten dat er mee bezig zijn. Verder is het al weer een week van uit Odido complete radiostilte. Ik raad je dan ook om deze topic op de voet te blijven volgen. Het is in ieder geval flink balen maar 1 schale troost je bent niet de engiste die met dit zelfde feit te kampen heeft. Wordt vervolgd. Rest me je een fijne avond te wensen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.