Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Mijn collega’s zijn nog druk bezig met het werken aan een fix, zodra er meer bekend is over de uitrol laat ik dat natuurlijk gelijk weten!
Mijn collega’s zijn nog druk bezig met het werken aan een fix, zodra er meer bekend is over de uitrol laat ik dat natuurlijk gelijk weten!
Hallo Teresa,
Dank je wel voor je update.
Dat waarderen wij zeer. Zou dit ook mogelijk zijn zónder jullie steeds om feedback te vragen?
Fijne dag
Hallo Teresa,
Dank je wel voor je update.
Dat waarderen wij zeer. Zou dit ook mogelijk zijn zónder jullie steeds om feedback te vragen?
Fijne dag
Ik ben blij dat jullie een beetje opgelucht en vrolijk zijn...ik vind het echter nog steeds teleurstellend...
Is er al een oplossing?
Goedeavond HenryHari,
Dank voor je berichtje. Nee er is nog geen oplissing voor het probleem. Naar het schijnt na update vanmorgen van Teresa van Odido team. Lijken ze drukdoende te zijn en te werken aan een Fix om deze spoedig klaar te hebben om deze uit te kunnen rollen. Zodat we eindelijk probleemloos verder kunnen met de installatie van de Google TV Streamer en we er eindelijk van kunnen gaan genieten.
Als de oplossing er is , wordt er hier een update geplaatst. Dus voor nu verder nog niets te melden. Wordt vervolgd…
Rest me je een fijne avond te wensen.
Zou het mogelijk zijn om ons 2 keer per week 5 minuten te reserveren op ons een update te verstrekken? Ook al is er dan nog geen voortgang te melden?
Alleen dat al zal onze tevredenheid zeker doen toenemen!
Hey Michel281,
Dat is het minste wat ze kunnen doen lijk me..Maar laten we hopen dat die Fix er nog voor het eind van deze week is en goedgekeurd wordt. En dit probleem snel tot het verleden hoort en we eindelijk de Google TV Streamer verder kunnen installeren en zorgenloos er van kunnen genieten
Wens je een fijne avond.
stilte voor de storm…...
Hey Michel281,
Dat is het minste wat ze kunnen doen lijk me..Maar laten we hopen dat die Fix er nog voor het eind van deze week is en goedgekeurd wordt. En dit probleem snel tot het verleden hoort en we eindelijk de Google TV Streamer verder kunnen installeren en zorgenloos er van kunnen genieten
Wens je een fijne avond.
Kirk? Of Milton? Of een andere storm?
stilte voor de storm…...
Welke storm? Kirk misschien?
Hey Michel281,
Wens je een fijne avond.
stilte voor de storm…...
ik dacht meer aan de storm (vloed) van complimenten die Odido krijgt als ze later vandaag laten weten dat het gefikst is….maar terwijl ik het type denk ik……...
Hey Michel281,
Wens je een fijne avond.
stilte voor de storm…...
ik dacht meer aan de storm (vloed) van complimenten die Odido krijgt als ze later vandaag laten weten dat het gefikst is….maar terwijl ik het type denk ik……...
Ik bewonder je optimisme, maar ik vrees dat het deze week er niet van komt.
Wat voor merk TV heb je?
Ik zelf heb een Samsung Smart TV en ik kan mij behelpen met de Odido app voor Tizen.
Hey Michel281,
Wens je een fijne avond.
stilte voor de storm…...
Wat voor merk TV heb je?
Ik zelf heb een Samsung Smart TV en ik kan mij behelpen met de Odido app voor Tyzen.
Ik los het uiteindelijk altijd wel op...links om of rechts om...het is voor mij meer een principe kwestie. Iedereen heeft het op tijd voor elkaar behalve Odido...en dan kan ik de “het komt allemaal wel goed houding” niet zo goed accepteren. Ik noem het maar het “klantenservice principe” ...ik begrijp hoe vervelend het is, ik snap dat het snel opgelost moet worden, we zitten er bovenop en komen zo snel mogelijk met een fix… Natuurlijk vergaat de wereld niet en hebben de meeste mensen nog hun oudere Google TV, maar dat is niet the point. Ze hadden niet moeten zitten slapen en zich wat pro actiever opstellen. Maar, aan het aantal deelnemers van dit gesprek te zien, is de Google TV Streamer nog geen echte hit...en zullen ze ook niet erg haasten…
Hey Michel281,
Wens je een fijne avond.
stilte voor de storm…...
Wat voor merk TV heb je?
Ik zelf heb een Samsung Smart TV en ik kan mij behelpen met de Odido app voor Tyzen.
Ik los het uiteindelijk altijd wel op...links om of rechts om...het is voor mij meer een principe kwestie. Iedereen heeft het op tijd voor elkaar behalve Odido...en dan kan ik de “het komt allemaal wel goed houding” niet zo goed accepteren. Ik noem het maar het “klantenservice principe” ...ik begrijp hoe vervelend het is, ik snap dat het snel opgelost moet worden, we zitten er bovenop en komen zo snel mogelijk met een fix… Natuurlijk vergaat de wereld niet en hebben de meeste mensen nog hun oudere Google TV, maar dat is niet the point. Ze hadden niet moeten zitten slapen en zich wat pro actiever opstellen. Maar, aan het aantal deelnemers van dit gesprek te zien, is de Google TV Streamer nog geen echte hit...en zullen ze ook niet erg haasten…
Ach, het succes van de Google TV Streamer hängt echt niet af van het wel en wee van de Odido TV app, toch? Buiten dit vind ik de Google TV Streamer een degelijk apparaat.
Hey Michel281,
Wens je een fijne avond.
stilte voor de storm…...
Wat voor merk TV heb je?
Ik zelf heb een Samsung Smart TV en ik kan mij behelpen met de Odido app voor Tizen.
Ik heb een Phillips Ambilight Smart TV en gebruik nu nog de Google Chrome Cast, anders had ik geen tv kunnen kijken via de Odido Online TV app, die op de Google TV Streamer crashed. Had Chrome cast al reeds verkocht maar was nog niet voor betaald, dus verkoop onhold gezet tot dat dit probleem gefixed is.
Hey Michel281,
Wens je een fijne avond.
stilte voor de storm…...
Wat voor merk TV heb je?
Ik heb een Phillips Ambilight Smart TV en gebruik nu nog de Google Chrome Cast, anders had ik geen tv kunnen kijken via de Odido Online TV app, die op de Google TV Streamer crashed. Had Chrome cast al reeds verkocht maar was nog niet voor betaald, dus verkoop onhold gezet tot dat dit probleem gefixed is.
Philips Smart TV's draaien inderdaad op Android. Welke versie weet ik niet. Als het versie 12 is zou inderdaad de Odido TV app kunnen draaien? Ach we wachten af wanneer Odido met de oplossing komt.
Hey Michel281
Ik heb het even opgezocht, betreffense mijn Phillips Ambilight Smart TV met serienr 43PUS8108 en overige Phillips Smart tv's. Is dit wat ik heb kunnen vinden/lezen en zegt me verder niets daar ik A-technisch ben :
Philips Ambilight-tv's zijn voorzien van zowel Titan OS als Google TV .
Hey Michel281
Ik heb het even opgezocht, betreffense mijn Phillips Ambilight Smart TV met serienr 43PUS8108 en overige Phillips Smart tv's. Is dit wat ik heb kunnen vinden/lezen en zegt me verder niets daar ik A-technisch ben :
Philips Ambilight-tv's zijn voorzien van zowel Titan OS als Google TV .
Helpt dit?
Welke Android versie heeft mijn Philips tv?
Voor TV's selecteert u doorgaans Menu > Instellingen > Software > Huidige software om de huidige softwareversie te achterhalen .
Dank je,
Nee, net het nagekeken op mijn tv en kan het niet zien op welke software-versie van Android hij draaid ♂️
Dank je,
Nee, net het nagekeken op mijn tv en kan het niet zien op welke software-versie van Android hij draaid ♂️
Weet je heel toevallig het EAN-nummer van je TV? (EAN=European Article Number)
Beste Michel281,
Ik heb zojuist deze photo gemaakt van sticksr die aan de achterkant van mijn tv geplakt is. Op serie/typenr na zegt het me verder weinig to niets
Beste Michel281,
Ik heb zojuist deze photo gemaakt van sticksr die aan de achterkant van mijn tv geplakt is. Op serie/typenr na zegt het me verder weinig to niets
Ik heb jouw televisie gevonden met verschillende schermformaten, maar er wordt geen melding gemaakt over welke Androidversie Google TV draait. Het is een TV uit 2023 dus ik verwacht dat deze minimaal met Android 12 draait of hoger.
Correctie Feb 2024 is hij van, dit is het laatste nieuwe model en ik heb hier de 43 inch versie van.
Ok, maar het is dan raar dat de app van Odido wel gedownload kan worden maar crashed als il de installitie in zijn geheel wil voltooien en verder weet ik het niet.Ik hoop gewoon dat Odido voor het eind van deze week eindelijk die fix heeft zodat ik snel de Google TV Streamer kan gaan gebruiken
Correctie Feb 2024 is hij van, dit is het laatste nieuwe model en ik heb hier de 43 inch versie van.
Ok, maar het is dan raar dat de app van Odido wel gedownload kan worden maar crashed als il de installitie in zijn geheel wil voltooien en verder weet ik het niet.Ik hoop gewoon dat Odido voor het eind van deze week eindelijk die fix heeft zodat ik snel de Google TV Streamer kan gaan gebruiken
De kans is dan groot dat deze TV ook onder Android 14 draait en ja, daar heeft de Odilo TV app problemen mee.
Mij verwijzing naar 2023 is het introductiejaar. Het enige wat je dan kunt doen is namelijk TV kijken op je mobiel en de scherminhoud casten naar de TV. Niet ideaal dat wel.
Hey Michel281,
Ok duidelijk. Ik hoef niet te casten vanaf mn telefoon/tabblet. Ik heb gelukkig voortijdig de verkoop van mijn Google Chromecast in kunnen trekken. Het is alleen dat ik graag over wil op het nieuwe apparaat Google TV Streamer en de Chromecast weer in de verkoop kan..want die is als het probleem opgelost is, overbodig geworden.
Hey Michel281,
Ok duidelijk. Ik hoef niet te casten vanaf mn telefoon/tabblet. Ik heb gelukkig voortijdig de verkoop van mijn Google Chromecast in kunnen trekken. Het is alleen dat ik graag over wil op het nieuwe apparaat Google TV Streamer en de Chromecast weer in de verkoop kan..want die is als het probleem opgelost is, overbodig geworden.
Ok, je hebt dus nog de Google Chromecast met TV...?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.