Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Ze hebben al lang gereageert nu even je geduld bewaren.
Odido had dit al lang moete. Fixen echter zijn ze daar niet echt bekwaam om dergelijke situaties als deze te kunnen handelen.
Gr,
Van een programmeur
Er komt wel iets meer bij kijken dan simpelweg wat code aanpassen lijkt me!
Wat een geklaag hier. Het is een Google streamer, geen Odido streamer. Werkt perfect voor alle andere apps.
Dit is vast niet het enige dat op de todo list staat van Odido, dus ze fixen het heus wel.
Wat een geklaag hier. Het is een Google streamer, geen Odido streamer. Werkt perfect voor alle andere apps.
Dit is vast niet het enige dat op de todo list staat van Odido, dus ze fixen het heus wel.
Het is wel zo het dat de Odido TV app niet voorbereid is voor Android 14 voor Google TV. De apps van Ziggo en die van de KPN zijn dat blijkbaar wel dus ik ben het niet met je eens dat het een probleem van Google zelf is. Ik ben het wel met je eens dat de Odido TV app vroeg of laat wel zal werken.
Ach ja de Streamer retour.
Nokia box 8010 zelfde spec.
Alleen Android 12.
Odido TV app werkt hierop prima.
Hey Fian,
Ik ben het volledig met je eens. Het valt me op dat er vanuit Odido vrijwel weinig tot niets terug gekoppeld wordt. Waardoor wij met z'n allen die heel graag de Google TV streamer die voor mij en velen met mij hoop geld heeft gekost. Het lijkt Odido niks te interesseren zo lijkt het. Ik had Tommy van Odido ook een bericht gestuurd,nu bijna 1 week geleden 0.0 respons opgekregen. Dit is toch wel zeer kwalijk te noemen.De fout met dat Odido Online TV app crashed is geheel aan Odido te verwijten. Reden : ze wisten maanden van te voren dat Google TV Streamer er aan zat te komen en op de markt zou komen. En dan gewoon zeer laks zijn om te zorgen ,voor dit apparaat uit kwam dat de software up to date was. Als dit op tijd was gebeurd, hadden wij nu niet met dit probleem te kampen gehad en niet mee in ons maag gezeten. Waarom werkt de app wel bij overige KPN en Ziggo providers wel en bij Odido niet? Omdat ze vermoedelijk puur laks zijn geweest om hier op tijd voor een goed werkende software update te zorgen en wie is de dupe hier van? Juist wij als goed betalende klant.
Dit aan Odido Tommy of wie ook:
AUB ZORG DAT ER UITERLIJK MAANDAG 7 OKT A.S.EEN GOED WERKENDE UPDATE ONLINE STAAT.
HOOGSTE TIJD!!! We willen onze GOOGLE TV STREAMER eindelijk kunnen gaan gebruiken. Dus kom op handen uit de mouwen, schouders er onder en gaan met het uitrollen van de juiste software update. Thanks
Hey Fian,
Ik ben het volledig met je eens. Het valt me op dat er vanuit Odido vrijwel weinig tot niets terug gekoppeld wordt. Waardoor wij met z'n allen die heel graag de Google TV streamer die voor mij en velen met mij hoop geld heeft gekost. Het lijkt Odido niks te interesseren zo lijkt het. Ik had Tommy van Odido ook een bericht gestuurd,nu bijna 1 week geleden 0.0 respons opgekregen. Dit is toch wel zeer kwalijk te noemen.De fout met dat Odido Online TV app crashed is geheel aan Odido te verwijten. Reden : ze wisten maanden van te voren dat Google TV Streamer er aan zat te komen en op de markt zou komen. En dan gewoon zeer laks zijn om te zorgen ,voor dit apparaat uit kwam dat de software up to date was. Als dit op tijd was gebeurd, hadden wij nu niet met dit probleem te kampen gehad en niet mee in ons maag gezeten. Waarom werkt de app wel bij overige KPN en Ziggo providers wel en bij Odido niet? Omdat ze vermoedelijk puur laks zijn geweest om hier op tijd voor een goed werkende software update te zorgen en wie is de dupe hier van? Juist wij als goed betalende klant.
AUB ZORG DAT ER UITERLIJK MAANDAG 7 OKT A.S.EEN GOED WERKENDE UPDATE ONLINE STAAT.
HOOGSTE TIJD!!! We willen onze GOOGLE TV STREAMER eindelijk kunnen gaan gebruiken. Dus kom op handen uit de mouwen, schouders er onder en gaan met het uitrollen van de juiste software update. Thanks
Je dure google streamer werkt gewoon
Hoi Koenis,
Er is nooit door iemand hier beweerd dat de Google TV Streamer niet werkt. Het betreffende probleem, waar heel deze topic over gaat is dat de Odido Online TV app juist het probleem is, die dus crashed en met geen mogelijkheid verder geïnstalleerd kan worden. Je moet wel bij de les blijven he 🤭🤭🤭
Lees je eigen posten maar even terug ,wijsneus!
en ga ergens anders zeuren
Hey Fian,
Hey Fian,
Je dure google streamer werkt gewoon
Hoi Koenis,
Er is nooit door iemand hier beweerd dat de Google TV Streamer niet werkt. Het betreffende probleem, waar heel deze topic over gaat is dat de Odido Online TV app juist het probleem is, die dus crashed en met geen mogelijkheid verder geïnstalleerd kan worden. Je moet wel bij de les blijven he 🤭🤭🤭
Lees je eigen posten maar even terug ,wijsneus!
en ga ergens anders zeuren
Beste Koenis,
Mijn opmerking was als grapje bedoeld en niet mijn bedoeling om je te kwesten. Excusses.
Alleen Android 12.
De Odido TV app werkt ook prima op de voorganger van de Google Streamer, de Google Chromecast met TV met eveneens Android 12! Ach, nogal radicaal om daarom de Google Streamer te retourneren!
Alleen Android 12.
De Odido TV app werkt ook prima op de voorganger van de Google Streamer, de Google Chromecast met TV met eveneens Android 12! Ach, nogal radicaal om daarom de Google Streamer te retourneren!
Klopt daar heb ik er ook nog 2 van.
De Nvidia Shield tv pro werkt ook prima.
Mijn rede van retour van de streamer was meer dat het mijn ding niet echt is.
Maar dat is mijn mening.
Goede morgen allen…
Natuurlijk valt het tegen dat alle apps werken behalve die van Odido...en daar is wel genoeg over gezegd denk ik. Afgelopen vrijdag nog uitgebreid contact gehad met Odido en tevens deze kwestie aan de orde gesteld. De medewerker aan de telefoon ging zelfs dit forum mee lezen om te kijken hoe het er voor stond. Hij was het geheel met mij eens, dat iemand van Odido duidelijkheid van zaken moest geven over hoe het er voor stond. Geen enkele feedback meer geven vond hij onverstandig. Goed, dingen zijn misschien niet altijd zo simpel als gedacht, maar zeggen “we zijn er mee bezig” is niet genoeg...maar iedereen mag daar zijn eigen mening over hebben.
Dus
Ik was de eerste die die dit gemeld had bij odido.
Er werd mij verteld dat ik op de hoogte gehouden zou worden...... ik moet zeggen het blijft weer angstvallig stil.... ik ben niets anders gewend van odido.
Ik kan niet begrijpen waarom een bedrijf zoals T-mobile/ Odidio zo erg afgezakt is naar bijna 0.
Het wordt tijd dat #KPN dit gaat overnemen...... dan gaat het nog wat worden....... anders geef ik ze nog een half jaar en dan is het echt klaar.
Er werd mij verteld dat ik op de hoogte gehouden zou worden...... ik moet zeggen het blijft weer angstvallig stil.... ik ben niets anders gewend van odido.
Ik kan niet begrijpen waarom een bedrijf zoals T-mobile/ Odidio zo erg afgezakt is naar bijna 0.
Het wordt tijd dat #KPN dit gaat overnemen...... dan gaat het nog wat worden....... anders geef ik ze nog een half jaar en dan is het echt klaar.
Inderdaad, the art of communicating.
Alle ellende is begonnen sinds ze Tele2 hebben overgenomen. Beste wat ze kunnen doen om bedrijf te redden is die tak in de etalage ( verkoop)te zetten en weer gewoon de T-Mobile worden die ze waren. Sinds dat ze dit hebben gedaan, kamp ik nu voor bijna 1 jr ( sinds november 2023) alsmaar met uitvallen internet en tv beeld die nuttele sex blijft hangen ) vele cases aan laten maken. Bijna dagelijks moeten bellen. Aan korting die aan nieuw contract vast zat door al deze ellende niks aangehad. En is het probleem verholpen NEE. Paar x kleine compensatie gehad, maar was pleister op de wonden en is het probleem opgelost? Nee,ja even voor 14dgn was het prettig tv kijken of m'n laptop gebruiken en was het internet goed en toen begon de ellende weer. Het lag niet aan mijn huis, maar buiten in de centrale werd mij toen verteld.
En dan nu dit probleem met de Odido Online TV app die niet werkt op Google Tv Streamer komt hier nu ook nog eens bovenop. Gelukkig had ik de Google Chromecast nog. Had hem verkocht, maar toen ik er achter kwam dat betreffende app niet geopend kon worden.
1 schale troost heb ik met Google TV Streamer, dat ik niet de enigste ben die met hetzelfde probleem van doen heb met de crash van de Odido Online Tv app.
Ik betreur het zeer, dat Odido niet laat horen, door ons tussentijds updates te geven van hoe het er voor staat. We tasten nu volledig in het duister en bekruipt mij het gevoel van zoek het maar uit klant..Maar we hebben 1 voor een duur apparaat €119,- betaald en betalen wel fikse abonnementskosten en worden gewoon in feite met kluitje terug het riet ingestuurd. Want er bleek zo had ik voorbij zien komen met ene Tommie van Odido, wat een beetje hoop gaf. Maar dat contact was inmiddels kleine 14dgn geleden en sinds dien is het complete radiostilte en blijven vragen die gesteld zijn openliggen en onbeantwoord. Dit is toch wel zeer kwalijk te noemen en dit kan echt niet♂️
Vanmorgen de Google TV steamer geinstalleerd. Kan de Odido app niet eens vinden in de store......
O
Vanmorgen de Google TV steamer geinstalleerd. Kan de Odido app niet eens vinden in de store......
Ik had mij enige tijd geleden aangemeld als een Beta tester en ik vind wel de Odido TV bêta app. Wellicht een idee voor jou om een van de moderatoren te vragen om toegang te krijgen tot de Beta want die is wel aanwezig in de Google Play Store op Google TV Android.
Hey Michel281,
Ik snap het, maar jij bent wellicht heel goed qua techniek. Ik heb daar geen kaas van gegeten en qua techniek ben ik zoals ik altijd zeg dislektisch en begrijp het ook niet en wil techniek ook niet begrijpen daar ik er geen bal van snap..Qua techniek en technische dingen laat ik aan diegenen over die er goed behapt in zijn. Zo heeft ieder met alle respect zo zijn vakkennis. Maar in ieder geval bedankt voor je tip, ik kan er helaas niks mee omdat ik niet tech isch ben
Ik had mij enige tijd geleden aangemeld als een Beta tester en ik vind wel de Odido TV bêta app. Wellicht een idee voor jou om een van de moderatoren te vragen om toegang te krijgen tot de Beta want die is wel aanwezig in de Google Play Store op Google TV Android.
Alleen heeft dat geen zin die beta werkt ook niet op de Streamer.
En om beta tester te worden kun je dat in het volgende topic.
Liever geen enkele overname door KPN of ZIGGO, dan wordt het alleen maar nog duurder en wordt het alleen nog betaalbaar voor de mensen met een goed gespekte bankrekening en Jan met de pet ( waar ik ook helaas aan toebehoor en velen met mij) hebben dan het nakijken.
Ze moeten gewoon TELE2 afstoten, daar is het toen niks mee geworden en zal het nu alleen maar slechter dan slecht mee worden. Odido naam behouden of ook laten varen naar bestemming onbekend. En gewoon weer terug naar het oude vertrouwde T-Mobile zoals het was. Dat was altijd nog 1000x beter dan dat het nu is, ze staan zwaar op verlies sinds deze 2 niet slimme beslissingen aan forse veranderingen die ze hebben doorgevoerd..Wie zijn hier het meeste de dupe van geworden? Juist helaas wij hun goed betalende trouwe klant(en)
Liever geen enkele overname door KPN of ZIGGO, dan wordt het alleen maar nog duurder en wordt het alleen nog betaalbaar voor de mensen met een goed gespekte bankrekening en Jan met de pet ( waar ik ook helaas aan toebehoor en velen met mij) hebben dan het nakijken.
Ze moeten gewoon TELE2 afstoten, daar is het toen niks mee geworden en zal het nu alleen maar slechter dan slecht mee worden. Odido naam behouden of ook laten varen naar bestemming onbekend. En gewoon weer terug naar het oude vertrouwde T-Mobile zoals het was. Dat was altijd nog 1000x beter dan dat het nu is, ze staan zwaar op verlies sinds deze 2 niet slimme beslissingen aan forse veranderingen die ze hebben doorgevoerd..Wie zijn hier het meeste de dupe van geworden? Juist helaas wij hun goed betalende trouwe klant(en)
Alleen heeft dat geen zin die beta werkt ook niet op de Streamer.
En om beta tester te worden kun je dat in het volgende topic.
Helder, maar ik gaf die tip omdat de doorsnee klant nu helemaal géén Odido app in de Play Store kon vinden.
Liever iets duurder en altijd perfect ..... dan deze troep.
Wat een onzin zeg!
Beste Hagem010,
Je bedoeld eerder vermoedt ik zo, dat je wel kwaliteit en service mag verwachten waar je een abonnement/ contracr voor hebt afgesloten. Ben ik het volkomen mee eens. Maar duurdwr maken is een no go,het moet wel betaalbaar en leuk blijven, Het leven is al duur genoeg wordt je niet bepaald vrolijk van toch
Beste mensen van Odido,
Zou het mogelijk zijn om deze week een update te geven over deze onmogelijkheid om de Odido app te openen op Google TV Android 14?
Onze dank is groot!
Hey Michel281,
Dat zou wel heel fijn zijn. Zodat jij,ik en velen met ons. Eindelijk de Google TV Streamer verder kunnen installeren en er van kunnen genieten
Beste mensen van Odido,
Zou het mogelijk zijn om deze week een update te geven over deze onmogelijkheid om de Odido app te openen op Google TV Android 14?
Onze dank is groot!
Goed gesproken!
Ik ben alleen bang dat er een reden is voor deze radiostilte…..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.