Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
ik zeg het je...er zit een versie check in (in de app)
Fijn dat er aan gewerkt wordt maar wanneer wordt de oplossing uitgerold (update)
Hier ook hetzelfde probleem, hopelijk wordt het snel opgelost.
Ook al van alles geprobeerd.
Wat me opvalt bij rechten als je daar kijkt en plop dan is dit scherm weg.
Ik heb een screenshot uit mijn video gehaald.
Geen idee of dit er wat mee te maken heeft.
Zoals hier wordt aangegeven opent de Odido TV app niet. (Het staat wel gewoon in de playstore)
Heel wat gegoogled op internet.
Nu kwam ik tegen dat de Streamer ook in het zwart leverbaar komt.
Misschien doe ik deze wel retour.
En ga ik later voor een zwarte variant.
Ook al van alles geprobeerd.
Wat me opvalt bij rechten als je daar kijkt en plop dan is dit scherm weg.
Ik heb een screenshot uit mijn video gehaald.
Geen idee of dit er wat mee te maken heeft.
Zoals hier wordt aangegeven opent de Odido TV app niet. (Het staat wel gewoon in de playstore)
Heel wat gegoogled op internet.
Nu kwam ik tegen dat de Streamer ook in het zwart leverbaar komt.
Misschien doe ik deze wel retour.
En ga ik later voor een zwarte variant.
Zover ik weet komt de zwarte alleen via de Google website .
Zelfde probleem hier. Nieuwe Google Streamer + Odido app. Fijn te horen dat er aan gewerkt wordt!
Ik hoor graag wanneer het opgelost is dan kijken nu nog wel op de oude google TV
Ik ervaar zelfde probleem, boven op alle problemen die ik al bij Odido sinds vorig jaar november ondervind en die nog steeds ongeacht ik onlangs nieuwe contract verlening met op 2 producten die ik bij Odido heb afgesloten nog steeds voortduurdt. Is er vandaag weer een nieuw probleem bij gekomen dan eerder dat voor mij persoonlijk alle problemen die ik nog steeds ondervind allen zijn opgelost. Vandaag dacht ik nieuwe GOOGLE TV STREAMER met veel blijschap te kunnen installeren om de voorganger GOOGLE Chromecast te kunnen vervangen, maar mijn vrolijke stemming sloeg al snel om in bittere teleurstelling en deze verdween al snel achter grijze donkere wolken. Daar al mijn apps Netflix , HBOMAX wel perfect werkte en de Odido Online tv app ondanks dat ik hem kon downloaden met geen mogelijkheid geopend kreeg. Ik Odido gebeld , nee alles werkte goed tot 2x toe gebeld. Ik Google Tv Streamer helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen, want mij was verteld als het niet lukte het dan helemaal van voren af aan opnieuw te installeren afein gedaan en nee hoor gewoon weer en nog steeds niet Odido Online Tv app kunnen openen ( ondertussen 3 uur mee bezig geweest) om probleem te verhelpen zonder suc6 en was mij verteld als het niet werkte lag dat niet aan Odido maar aan de Google Tv streamer zelf. Ik Cool Blue gebeld al waar ik gisteren voor €119,- Google Tv Streamer had besteld en had voldaan. Gehele verhaal van a t/m z uit de doeken gedaan. En medewerker vertelde me en bevestigde me dat het probleem totaal niet aan de Google Tv Streamer lig maar bij Odido en dat er veel meer Odidoklanfen met dezelde klachten en problemen in hun maag zitten er op een klachtenblog bij Odido dezelfde problemen ondervinden en er hun beklacht over doen.
Ik blijf netjes maar ik ben diep maar dan ook diep teleurgesteld in Odido en zeker gezien het feit na alle ellende die ik al sinds vorig jaar november bijna dagelijk ondervind en wat nog steeds niet naar behoren is opgelost , nu dit probleem zich nu ook voordoet. Het lef hebben het probleem niet te melden met dat ze bekend zijn met probleem. Nee het lag aan Google Tv Streamer en nu blijkt dat ook dit probleem volledig en alleen aan de data/softwarematig probleem wel degelijk bij/ aan Odido ligt.
Ik heb dan ook 2 vragen aan Odido:
1) waarom Is Odido vreselijk slordig, laks en gemakzuchtig geweest om naast de bestaande software voor de Google Chromecast. Niet ook voortijdig voor de nieuwe versie en vervanger Google Tv Streamer terwijl u dondersgoed wist dat deze dra op de markt zou komen. Om ruim op tijd voor te zorgen dat de software al lang uitgerold had moeten zijn. Zodat.al deze problemen voor alle Odidoklanten voorkomen hadden kunnen worden. Wat een hoop ergenis en frustratie had gescheeld en tijd.Waarom is hier niet gewoon openheid over gegeven naar uw klant?
Ik mag er op zijn minst van Odido verwachten dat ze naar alle eerlijkheid naar mij/ons als klant handelen.En dat is niet gebeurd en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Wat zeer schandalig te noemen is opgelost.
2) Willen wij als klanten van Odido toch graag een eerlijk antwoord krijgen van hoe en wanneer er nieuwe soffware update er zal zijn om dit probleem op te kunnen lossen. Spreken we hier over een paar uur,dag dagen,weken of zelfs tot maanden á 1 jaar? Wees aub eerlijk en duidelijk! Dit kan niet wat er hier nu gebeurd, u behoort goede kwaliteit te leveren waar wij als klanten pittig maandbedrag voor moeten betalen en dit niet optimaal geleverd krijgen.
Ik mag toch wel aannemen en er van uitgaan dat wij alle ODIDO-klanten die tegen dit probleem aanlopen toch wel enige vorm van een compensatie mogen verwachten en tegemoet mogen zien, als dit ernstig software probleem hopelijk met spoed heel snel is opgelost.
Helaas is de Odido Android TV app nog niet compatibel met Android TV 14.
Laten we hopen dat ze snel een fix in het beta programma zetten.
Zodat de app snel mogelijk wordt voor Android 14.
Dank voor je reactie.Ja hier was ik al reeds achter gekomen, maar het is gewoon slordig dat Odido hier niet aangedacht heeft. Om alvorens Google Tv Streamer op de markt kwam al reeds juisfe ondersteunde software al reeds klaar/ paraat had moeten hebben staan. Dan hadden wij alle Google Tv Streamer gebruikers nu niet met dit probleem opgescheept gezeten en met een duur apparaat zitten maar er voor de rest er nu nog niks mee kunnen.En dat is zeer kwalijk te noemen en zeer frusterend
Dank voor je reactie.Ja hier was ik al reeds achter gekomen, maar het is gewoon slordig dat Odido hier niet aangedacht heeft. Om alvorens Google Tv Streamer op de markt kwam al reeds juisfe ondersteunde software al reeds klaar/ paraat had moeten hebben staan. Dan hadden wij alle Google Tv Streamer gebruikers nu niet met dit probleem opgescheept gezeten en met een duur apparaat zitten maar er voor de rest er nu nog niks mee kunnen.En dat is zeer kwalijk te noemen en zeer frusterend
Zo,n ramp is het ook niet. (Meeste hebben wel de oude Chromecast)
Android TV 14 waar de streamer op draait is nieuw.
En daar moet een provider op in spelen.
Als provider zal ik i.i.g. tot Android 12 zetten bij de smart tv pagina.
Maar geduld het zal vast goed komen.
Het zal mooi zijn als
Kan ik het vast testen.
Zo,n ramp is het ook niet. (Meeste hebben wel de oude Chromecast)
Android TV 14 waar de streamer op draait is nieuw.
En daar moet een provider op in spelen.
Als provider zal ik i.i.g. tot Android 12 zetten bij de smart tv pagina.
Maar geduld het zal vast goed komen.
Het zal mooi zijn als
Kan ik het vast testen.
Precies dit.
We hebben binnen 24 uur bericht van Tommie dat ze er naar hebben gekeken en aan een oplossing werken, de meeste providers kun je dagen wachten.
Het komt vast goed.
Hi odido, enig nieuws van het front of gaat dit net zo een verhaal worden als bij de Samsung tv app?
Hi odido, enig nieuws van het front of gaat dit net zo een verhaal worden als bij de Samsung tv app?
Ik hoop ook echt dat Odido snel met een update komt en zullen melden dat de software er inmiddels is waardoor wij eindelijk zonder problemen de Google TV Streamer kunnen installeren. En alle apps en zeker m.b.t. Odido Online TV app eindelijk probleemloos kunnen installeren en kunnen openen en relaxed kunnen gaan genieten van de Google TV Streamer. #ophoopvanzegen
Net op tijd nog niet besteld. Ik zag de streamer als een goed alternatief voor de rammelende media box van Odido waar ik binnenkort maandelijks geld voor een niet goed functionerend doosje zal moeten gaan betalen. Iedere keer opnieuw moeten inloggen en geen goed werkend koptelefoon profiel ben je toch een keer zat.
Ik ben er inmiddels door dit issue achter gekomen dat het Odido TV abonnement weinig meerwaarde biedt. Ik kan met met de combinatie van de NPO start, Videoland en KIJK apps de belangrijkste zenders al ontvangen. Die werken prima op de Google TV Streamer.
Ik zal mijn Google tv Streamer niet terugsturen voor 1 app (Odido) nog niet werkt. Voor de rest doet de streamer bijna alles wat ik erop gegooid heb. Ik had het wel gedaan als de meeste apps het niet zouden doen of niet compatible was met Android 14. Helaas voor Odido dat ze er nog geen werkzame oplossing voor hebben. Komt wel in de toekomst denk ik
Net op tijd nog niet besteld. Ik zag de streamer als een goed alternatief voor de rammelende media box van Odido waar ik binnenkort maandelijks geld voor een niet goed functionerend doosje zal moeten gaan betalen. Iedere keer opnieuw moeten inloggen en geen goed werkend koptelefoon profiel ben je toch een keer zat.
Waarom ga je niet voor de Nokia box 8000 of de nieuwere 8010.
Deze box heeft veel aansluitingen waaronder audio out.
En een normale afstandsbediening.
Ik heb zelf de streamer in huis maar mis al behoorlijk wat punten.
Wat gaat er mis met de streamer? Ik zag dat de nokia box op android 11 draait, toch wat verouderd…..
Wat gaat er mis met de streamer? Ik zag dat de nokia box op android 11 draait, toch wat verouderd…..
De Nokia box draait inmiddels op Android TV 12.
Die box heeft dezelfde quadcore-Cortex A55-soc als de streamer.
Ik heb nu net de 8010 besteld omdat ik de 8000 een fijn apparaat vindt en veel aansluitingen heeft.
Ik denk dat de streamer retour gaat.
Eigenlijk vindt ik de streamer helemaal geen meerwaarde hebben als de Chromecast Google TV 4k.
Uiteraard heeft de streamer een rj45 aansluiting dat is een plus maar voor de rest tja.
Maar dat is persoonlijk.
Waarom draait de Google 4K op 1.8 van odido en de Google streamer tv op 1.7
Hallo Odido is er al uitzicht dat de odido app binnen afzienbare tijd gaat werken op Android V14?
jammer dat Odido in de snurkstand heeft gezeten.
Waarom draait de Google 4K op 1.8 van odido en de Google streamer tv op 1.7
Wat ik er van kan zien draaien ze op dezelfde Odido TV app versie.
Inmiddels is de streamer retour en draait de app prima op de Nokia box 8010 die vergelijkbaar specificaties heeft.
Alleen draait die op “oude” Android TV 12.
Ik ga er dan ook vanuit dat dit nog jaren prima gaat.
De nieuwe Odido TV app draait ook prima op mijn oude Philips Android 8 TV.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.