Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Als je beta tester wordt en je wil het ook op andere apparaten kun je beter hetzelfde gmail (Google) account gebruiken.
Ik heb zo al mijn Android/Google apparaten op een account.
Buwust heb ik de Sony Android TV in de woonkamer een ander account.
Zodat deze TV geen beta krijgt/heeft.
Als je beta tester wordt en je wil het ook op andere apparaten kun je beter hetzelfde gmail (Google) account gebruiken.
Ik heb zo al mijn Android/Google apparaten op een account.
Buwust heb ik de Sony Android TV in de woonkamer een ander account.
Zodat deze TV geen beta krijgt/heeft.
Precies hetzelfde heb ik gedaan met één Google hoofdaccount voor al mijn apparaten binnen mijn mijn netwerk. Mijn vraag is heel simpel: Ik heb destijds mij aangemeld als bèta tester voor de bèta voor de Google Chromecast met TV en is deze aanmerking voldoende voor het verkrijgen van de bèta for the Google TV Streamer?
Daar lijkt het wel op, maar toch word ik in de Google Play Store niet aangemerkt als bèta tester voor de Streamer. Terwijl de update voor mij klaar stond.
Hi allemaal, sinds gisteren hebben we een nieuwe Android TV app versie (2.0.4672) beschikbaar gesteld voor Open Testing. Deze versie bevat de volledige ondersteuning van Android 14 en zal hierdoor ook werken op de Google Streamer.
Je kunt deze versie dus zelf installeren volgens de instructies die hier te vinden zijn:
Open testing Android TV: nieuwe vormgeving Odido TV | Odido community
Indien de testresultaten positief zijn, zullen we volgende week besluiten deze versie naar productie uit te rollen zodat alle klanten overgaan naar deze versie. Laat ons dan ook gerust hier in het topic weten hoe het bevalt, zodat we weten of we dit kunnen uitrollen of dat er nog bepaalde punten zijn. We horen het graag!
Dank je wel odido jullie hebben het snel opgelost en de app werkt perfect
Volgens Odido ben ik momenteel géén bèta tester en toch heb ik de bèta kunnen vinden en installeren!
Zou het te maken kunnen hebben dat ik wél bèta tester ben (was) voor de bèta voor de Google Chromecast met TV?...
Geen Idee Michel, zou het? Net nog ff voor de zekerheid gekeken. Nog niks geen update om te zien of ik nu wel/ geen Betatester ben. Ik kijl strals voor ik ga slapen nog 1 x om te zien of er al een update is in Beta versie.
Nee, daar worden jullie bij Wensen & Suggesties zelf op de hoogte gehouden
Hele goedemorgen Tommie,
Ik ben sinds gisterenmiddag tussen 13:00 /13:25 na de link die door uw collega Demie geplaatst was, bétatester geworden. Maar heb tot nu toe nog niet de download binnengekregen betreffende die link om de béta versie ook daadwerkelijk te kunnen testen. Wat is hier de reden van en zou u voor mij kunnen nakijken, hoe/waarom ik die download nog niet heb ontvangen?
Zie bijlagen van 2 screenshots met wat ik tot nu toe alleen maar te zien krijg. En die beiden aangeven dat ik bétatester ben.
Ik hoop spoedig wat van u te vernemen.
Alvast hartelijk dank.
Alvast hartelijk dank.
Je moet die onderste app hebben. De odido TV is voor gebruik direct op smart TV's.
Je moet die onderste app hebben. De odido TV is voor gebruik direct op smart TV's.
Goedemorgen Eric,
Dank voor je reactie, maar welke bedoel je? Zou je een screenshot kunnen maken zodat ik weet welke ik dan moet hebben?
Alvast hartelijk dank voor de moeite
Hoi,
Als je die app opent uit het onderste screenshot (Odido online TV bêta) gebeurt er dan nog altijd niks? Op de Streamer dus.
Goedemorgen Eric,
Dank voor je reactie, maar welke bedoel je? Zou je een screenshot kunnen maken zodat ik weet welke ik dan moet hebben?
Alvast hartelijk dank voor de moeite
Het feit op dit moment jij geen Odido TV app kunt vinden in de Google Play Store van de Streamer is voor mij duidelijk dat Odido nog het nodige moet doen.
Je moet de bovenste hebben.
Die is bedoeld voor Android/Google TV.
TV toestellen en zowel de losse Android/Google TV kastjes. Nvidia Shield tv pro, Nokia box 8000/8010, Chromecast Google TV, enz. en natuurlijk de nieuwe streamer.
Waarom er wordt geprobeerd de Odido online TV app op de streamer te installeren vindt ik maar wazig.
Deze app is alleen bedoeld voor mobiel en tablet.
Odido TV app is voor de streamer.
NIET de Odido online TV app.
TV toestellen en zowel de losse Android/Google TV kastjes. Nvidia Shield tv pro, Nokia box 8000/8010, Chromecast Google TV, enz. en natuurlijk de nieuwe streamer.
Waarom er wordt geprobeerd de Odido online TV app op de streamer te installeren vindt ik maar wazig.
Bedankt voor je reactie. Wai ook vaag is is de situatie voor Otrebla. Normaal gesproken, als je je hebt aangemeld als bètatester, wat ook in de Google Play Store is bevestigd dat de update nog steeds niet ter beschikking is gesteld of duurt het nóg wat langer dan gebruikelijk? Omdat de standaardinstelling in de Streamer zodanig is ingesteld dat updates automatisch worden geïnstalleerd is dit nog altijd niet het geval zodat de conclusie is dat Odido de update nog altijd voor Otrebla moer pushen.
Duidelijke taal en daar ben ik vanaf het begin mee bezig sinds ik de Google TV Streamer heb aangeschaft en in huis heb met tussenposses mee bezig. Sinds gisteren d.d. 25 okt heb ik me aangemeld als bétatester en loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik ben dan wel bétatester maar ontvang van Odido niet de update op mijn Google TV streamer om die ook daadwerkelijk uit te kunnen gaan testen. Heb met hulp van Michel281 dan ook aantal keren getracht om die met zijn hulp wel te krijgen. Helaas niet gelukt. En dus met hulp/advies van Michel281 , naar 3 verschillende medewerkers van Odido 1 en hetzelfde bericht gestuurd met dat ik bétatester ben,maar niet de update ontvangen om die update voor Google TV Streamer ook daadwerkelijk uit te kunnen proberen. Dus het is nu puur afwachten op een reactie vanuit Odido.
Wordt wederom vervolgd.....
Een reboot van de streamer en dan in de playstore kijken/zoeken naar Odido TV.
Bij mij stond deze er gewoon in.
Zorg wel dat beta tester ook op de streamer actief is (zelfde Gmail account) als de mobiel waar je beta tester mee aangemaakt hebt.
Heb je al de app helemaal van de streamer verwijderd.
En ik zeg het nogmaals de streamer een reboot (opnieuw starten) gegeven.
Als je hier na in de playstore zoekt moet de Odido TV app zichtbaar zijn als beta.
Er is mij een vraag in me opgekomen.
Vraag luid:
Kan het probleem zitten in het feit dat ik een google-account heb. Gebasseerd op een outlook mailadres?
Mijn email adress is overal hetzelfde en is ook bekend bij Odido.
Heb je al de app helemaal van de streamer verwijderd.
En ik zeg het nogmaals de streamer een reboot (opnieuw starten) gegeven.
Als je hier na in de playstore zoekt moet de Odido TV app zichtbaar zijn als beta.
Beste Peter-keetfm,
Heb je advies opgevolgd. Maar zonder suc6. Nu jij weer!
Als je met een telefoon/tablet pc of laptop op je hetzelfde account zit als je streamer dan moet het werken.
Ga naar deze link installeer op meer apparaten.
Dan ga je naar de streamer en installeer.
In deze lijst is te zien dat de app niet werkt op mijn OPPO Android telefoon.
Dat is logisch de Odido TV app is alleen in dit geval geschikt voor Google/Android TV besturingssysteem.
Hopelijk werkt het via deze methode.
Ik ben beta tester en kijk nu 3 dagen op de Google streamer met de odido tv app. Het is nu 5 x voorgekomen dat het geluid uit ging zonder deta ik de afstandbediening bedien of in mijn handen heb. Het geluid gaat dan uit en moet dan handmatig weer hoog worden gezet.
Als je met een telefoon/tablet pc of laptop op je hetzelfde account zit als je streamer dan moet het werken.
Dat is logisch de Odido TV app is alleen in dit geval geschikt voor Google/Android TV besturingssysteem.
En als er geen update klaarstaat? Dan kun je toch op meerdere apparaten de update voor de Streamer niet zien laat staan installeren?
Ik snap het hoor, ikzelf heb de update op de Streamer uitgevoerd, maar het gaat niet om mij, waarschijnlijk is dat je ontgaan.
Ik gebruik al jaren ( voorheen was dit Hotmail) wat overging in outlook en nooit geen 1 probleen mee ervaren. Dus het lijk me echt sterk dat het nu frictie geeft met de Google TV Streamer, Google Chromecast heb ik volledig kunnen installeren met outlook mail account en had ik ook geen Gmail account voor nodig. Het is/blijft een groot raadsel. Kortom, ik krijg wat ik ook onderneem. Niet die update binnen om de Odido Online TV béta versie, om deze als bétatester te kunnen uittesten.En dit is na 36 dgn geduld getracht te blijven houden dan ook tamelijk zeer frusterend. Ik kan nog steeds niet de Google Streamer gebruiken , waar ik hem voor heb aamgeschaft. Denk dat ik hem te koop ga zetten. Want ik ben er echt klaar mee. Ik ben echt pissed op Odido betreffende de zeer zeer slechte communicatie en dat vind ik echt wel een ding. Het is dat ik 1) net beide contracten heb vernieuwd 2) ik niet de over de financieële middelen beschik, anders zou ik Odido vaarwel hebben gezegd en elders waar het mogelijk is de services afgenomen hebben en waar zonder stresse,ergenis,frustratie de Google TV Streamer al weken had kunnen gebruiken dan dit gedonder met Odido aan de hand hebben. Ik ben hier zo klaar mee pfff
Geen idee of dat er mee te maken kan hebben.
Maar voor mijn Android apparaten gebruik ik een Gmail adres.
Voor al mijn andere zaken heb ik hotmail en outlook.
Maar stel als dat zo is het is toch zo gemaakt een Gmail account en ff testen.
Of nog een weekje wachten.
Ik geef het op, want ik hekel gmail omdat ik het geen fijn mailaccount vind. Wat ik al aangaf jaar en dag gebruik ik zoals voorheen hotmail en nu die over is gegaan in outlook. Nooit geen problemen mee gehad. En nu zou het daar aan liggen ,ik vind dat sorry dat ik het zo zeg grote bullchit. Dit gehele gedoe ligt volledig ter verantwoordelijkheid bij Odido zelf., ze moeten gewoon over de brug komen met een goede update die voor alle mailaccounts toegangelijk moet worden gemaakt. Ik vertik het om dan maar een gmail te moeten nemen, terwijl ik dat programma hekel. Nogmaals waar kan ik met mijn outlook account wel Chromecast gebruiken incl. ODIDO TV APP en op Google Streamer tv niet. Dat is toch belachelijk en absurd te noemen? Maar ik nn rudt pakken, het is weekend. Maandag zie ik het wel weer ennis er dan nog geen oplossing gaat Google TV Streamer gewoon bij mij de deur uitgeknald worden.
Ik gebruik mijn Gmail ook niet.
Dat account heb ik gewoon nodig om apps uit de playstore te halen.
Voor email verkeer gebruik ik hotmail en outlook.
Je zou kunnen proberen een Gmail accountje aan te maken en in loggen op de streamer.
Of wat ik al zij een weekje wachten tot de niet beta app komt voor Android TV 14.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.