Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Op de nieuwe “Google streamer” ( de vervanger voor de google tv chromcast) kan ik de Odido TV app niet downloaden
Klopt dit. ???
KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..
Hi
Onze app is wel compatible met de nieuwe Google Streamer. Heb je toevallig geen Nederlands account of niet Nederlands ingesteld? Dan kan het zijn dat je hem niet kunt vinden.
Hi
Maaarrrrr.. ik ben via me computer naar Google playstore gegaan. En van daaruit geïnstalleerd op de streamer. Dat is nu wel gelukt. Maar hij opend hem niet. Ook niet na herstarten. Stroom eraf. En dergelijke
Zelfde probleem hier met de Google tv streamer. Alle apps werken, behalve die van Odido
Lekkere app. Werkt hier ook niet. Opent niet.
Hier hetzelfde probleem. Ik kon de app eerst ook niet vinden. Uiteindelijk wel kunnen vinden en geïnstalleerd, maar doet niets als ik hem probeer te starten.
Zelfde hier, app start niet op, stoppen, herinstalleren, herstarten, ed. allemaal geen oplossing.
Hier ook hetzelfde probleem...app kan bij mij wel geïnstalleerd worden, maar doet helemaal niks.
Ik heb al veel dingen geprobeerd (en zie overeenkomsten met eerdere ervaringen) en denk dat ze een versie check doen in de app (de Google TV Streamer is Android 14 met security patch van 1 augustus) en dat hij het daarom niet doet. Op Android 12 werkt hij wel....het is maar een gedachte). Eer dat dit opgelost is zijn we weer een paar weken verder....
Hier ook hetzelfde probleem...app kan bij mij wel geïnstalleerd worden, maar doet helemaal niks.
Ik heb al veel dingen geprobeerd (en zie overeenkomsten met eerdere ervaringen) en denk dat ze een versie check doen in de app (de Google TV Streamer is Android 14 met security patch van 1 augustus) en dat hij het daarom niet doet. Op Android 12 werkt hij wel....het is maar een gedachte). Eer dat dit opgelost is zijn we weer een paar weken verder....
Dat zou wel heel slecht zijn, aangezien KPN en Ziggo wel al gewoon werkend zijn..
Mag toch wel verwachten van een groot bedrijf als Odido dat ze iets sneller acteren.
Dat zou wel heel slecht zijn, aangezien KPN en Ziggo wel al gewoon werkend zijn..
Mag toch wel verwachten van een groot bedrijf als Odido dat ze iets sneller acteren.
Heb een tijd terug dezelfde discussie gehad met Ziggo Go...daar was toen hetzelfde aan de hand...
Hier hetzelfde. Laat zich wel installeren na wat moeizaam zoeken. Al ligt dat meer bij google denk ik. Daarna start de app niet op. Ook niet na herstarten of herinstalleren. Kunnen jullie hiernaar kijken
Ik heb ook net odido via mijn telefoon geïnstalleerd op de streamer maar de app wil ook hier niet opstarten .
Streamen kan wel maar dat willen we niet
Op mijn chrome cast doet odido het gewoon .
Blij dat ik die ook heb
Hoop dat dit snel wordt opgelost
En ook hier hetzelfde. Odido TV app installeren maar opent niet…
Ik vermoed dat er wat oude Android TV spullen (APIs of wat dan ook) in de app zitten die niet meer ondersteund worden in deze gloednieuwe streamer en gloednieuwe Android TV OS...
Goede morgen! Heeft iemand dit al opgepakt (@Tommie van Odido)? Want nu de Google TV Streamer goed te koop is, zullen meer Odido klanten er tegen aan lopen. Blijft opvallend dat de andere apps wel allemaal probleemloos werken. Is er wellicht ook een tijdsplan waarin dit soort dingen meestal opgelost zijn?
@Tommie van Odido wakker worden.
Het werkt nog steeds niet.
Ook hier werkt hij niet op de Google tv streamer.
Dit word 100% de best verkopende mediabox van 2024/25 en Odido laat hier wel kansen liggen! Je kan als groot provider niet zo hard falen.
Ik heb het zelfde probleem. De TV app opent niet en alle andere apps wel. Heb de klantenservice gebeld en deze wisten ook niet van het probleem af. Hopelijk lost odido dit wel snel op, nu is het zo omslachtig tv kijken via je telefoon en dan casten.
Ik heb het zelfde probleem. De TV app opent niet en alle andere apps wel. Heb de klantenservice gebeld en deze wisten ook niet van het probleem af. Hopelijk lost odido dit wel snel op, nu is het zo omslachtig tv kijken via je telefoon en dan casten.
Opvallend...ik had de Google TV streamer gisteren al om 09:00 uur binnen en heb het probleem toen al gemeld bij de klantenservice. Nou kreeg ik niet het idee dat de betrokken medewerker veel snapte van wat ik zei, maar ik heb toen al gezegd “dit wordt een probleem”...
Hey allemaal, we zijn dit aan het onderzoeken. Het lijkt erop dat de app crashed na het openen. Hopelijk vinden we hier snel een oplossing voor.
Hey allemaal, we zijn dit aan het onderzoeken. Het lijkt erop dat de app crashed na het openen. Hopelijk vinden we hier snel een oplossing voor.
Bij mij lijkt het net of de app helemaal niet opstart…het lijkt een lege snelkoppeling.
Als je iemand nodig hebt om te testen dan laat het maar weten.
en toen begon het wachten…………………………..zit je daar met je mooie streamer...
Hey allemaal, het probleem ligt niet aan de Google Streamer maar aan Android 14. Lijkt op een compatibiliteits issue. We zijn hier mee bezig voor jullie, hopelijk snel een oplossing!
Ja, ik geef aan dat het een compatibiliteits issue is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.