Beantwoord

Al maanden slecht beeld

  • 29 January 2020
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

  • is een King Poster
  • 35 reacties

Al maanden heb ik last van blokkering beeld tijdens het tv kijken. Al vaak contact gehad met T-mobile via twitter, maar tot op heden geen juiste oplossing. Het enige wat mij elke keer verteld kan worden is ‘helaas zijn er nog geen ontwikkelingen’ en ‘er wordt aan gewerkt’. Ik ben sinds november al in contact met T-mobile maar nog steeds enorm veel blokjes/haperingen in het beeld (met name ‘s avonds). 

 

Misschien weet iemand hier een oorzaak of nog beter, een oplossing? 

icon

Beste antwoord door Brian 31 January 2020, 15:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@jk90 ,

 

Heb hier ook al langere tijd last van en ook het wegvallen van het geluid tijdens het radio luisteren.

Heb inderdaad begrepen dat er aan gewerkt wordt, maar de oplossing mag van mij ook wel wat sneller komen.

Reputatie 7

Hi @jk90, we hebben ook al contact in dit topic, ik stel voor dat we daar verder gaan, dan houden we alle informatie zo veel mogelijk op één plek. :wink: