We hadden al vaker dit probleem maar het is de afgelopen week echt dramatisch, het beeld op tv blijft maar haperen en stilstaan, er is geen lol meer aan om naar de tv te kijken. Soms is het beter als je via Chromecast de tv appstreamt maar ook dan blijft het beeld vaak stil staan. Is hier aub eens iets aan te doen. Ik heb alle controles al gedaan, vanavond alleen al 3x de stroom van het kastje gehaald en de modem gereset. Alle kabels zijn goed aangesloten ook de lan. Als dit nog veel lager aanhoudt zijn wij vertrokken bij T mobile. Echt klaar mee nu.
Helaas is dit niet de oplossing. Diverse instellingen geprobeerd, maar het helpt niet het signaal blijft haperen en hangen. Maar soms is het ook weer enkele dagen goed.
Is het wellicht een overweging waard om een abonnement met een hogere internetsnelheid te nemen? Met betrekking tot het TV kastje zal het denk ik niet veel helpen maar misschien wel mbt de T-Mobile app die op de TV staat. Hierbij opgemerkt dat er tijdens de storingen meestal weinig apparaten tegelijk van internet gebruik maken bij ons.
Nog ter info: op de vraag van collega Chantal: onze TV is inderdaad een 4K TV, als de oorzaak is dat het TV kastje geen 4K aankan, dan zullen jullie hier ongetwijfeld meer klachten over hebben ontvangen.
Hi
Hi
Hi
Goedemiddag, het zal er van jullie kant ongetwijfeld tiptop uitzien, hier is er nog niets veranderd hoor. Die keren dat wij via het TV kastje kijken is het net zoals altijd. Wij kijken eigenlijk alleen nog maar via de app op de TV, dat loopt over het algemeen goed. Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Gezien mijn eerste reactie speelt dit nu al vijf (!) maanden. Ik check daarom af en toe nu ook wat aanbiedingen van andere aanbieders. Mocht dat signaal via glasvezel hetzelfde resultaat hebben dan zal het hier aan de glasvezel ter plaatse liggen. Jammer dat T-Mobile niet met een TV kastje komt dat geschikt is voor 4K tv's, jullie prijs en aanbod is verreweg het voordeligst, maar dat zal ongetwijfeld een kostenplaatje zijn… bedankt voor je hulp in ieder geval.
Hi
Bij mij is het ook weer terug. Nadat het weken goed is gegaan valt bevriest beeld en geluid ook heel veel, duurt enkele seconden en op elk kanaal. Om gek van te worden, alles weer gereset maar niets helpt. Internet wel stabiel.
Als je op dit forum lijkt komt het heel vaak voor. Wanneer pakt T-mobile dit eens serieus op ipv steeds op afstand te monitoren. Er volgt totaal geen uitleg wat ze nu exact doen en wat men hoopt te bereiken, alleen maar dat er bij de technische dienst geen problemen waar te nemen zijn. Hier schijnt het probleem te zijn dat het tv kastje geen 4k tv kan bedienen. Als dat bekend is dan acteer je daar toch op. Aan de klantenservice ligt het niet, men is uiterst vriendelijk en behulpzaam, hulde daarvoor! Maar de techneuten moeten nu de zaak eens serieus oppakken ipv steeds af te wimpelen.
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Zodra je dit hebt uitgevoerd en toch nog geen verschil merkt, dan hoor ik graag van je of jij kan aangeven of welke zenders/programma's jij dit probleem tegenkomt. Je geeft al aan dat dit op elk kanaal is, maar als jij deze datums en programma's kan delen dan zou dat top zijn. Heel erg bedankt alvast, want ik help je hier graag mee.
Hi
Als je op dit forum lijkt komt het heel vaak voor. Wanneer pakt T-mobile dit eens serieus op ipv steeds op afstand te monitoren. Er volgt totaal geen uitleg wat ze nu exact doen en wat men hoopt te bereiken, alleen maar dat er bij de technische dienst geen problemen waar te nemen zijn. Hier schijnt het probleem te zijn dat het tv kastje geen 4k tv kan bedienen. Als dat bekend is dan acteer je daar toch op. Aan de klantenservice ligt het niet, men is uiterst vriendelijk en behulpzaam, hulde daarvoor! Maar de techneuten moeten nu de zaak eens serieus oppakken ipv steeds af te wimpelen.
Ik gebruik het oude kastje van Vodafone nog en die doet het prima op een 4K tv, dat ligt er echt niet aan of een kastje wel of niet 4K geschikt is. Daarnaast bieden ze geen 4K zenders aan en hebben er ook de plannen niet voor en heeft het totaal geen meerwaarde. Hooguit als de films uit de videostore in UHD aangeboden worden ...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.