Skip to main content

Zaterdag jl heb ik dit gemeld en er zou actie ondernomen worden. Helaas hierover niets mogen vernemen. Vandaag, 4 dagen later, (na 20 min wachttijd aan telefoon) meldt klantenservice  dat er al sinds 2 oktober een landelijke storing gaande is. Zaterdag niets over vernomen, en ook op internet wordt hiervan geen melding gedaan. Word ik in de maling genomen? Enfin, ik kijk uit naar het aflopen van mijn contract.

@warp in sommige gevallen kan het mis gaan en moet T Mobile een aanpassing maken in het systeem. De verwerkings tijd hiervan is volgens mij rond de 14dagen.

 

Wiste je dat je ook tvanywhere kan gebruiken op een computer, telefoon, tablet, Chromecast, android tv box, Apple TV, smarttv met Android, LG smarttv en Samsung smarttv. Op deze manier kan je toch nog tv kijken.

 

 


Hier in Leusden sinds gisterenmiddag alleen npo1/3 en de regiozenders.


Goedemiddag @warp en @EvertJanL, op dit moment ervaren we inderdaad bij enkele klanten problemen met de zenders. Een herstart van modem, TV Box en bij Glasvezel de Media Converter, helpt in negen van de tien gevallen. Zouden jullie dit willen proberen - indien dit nog niet uitgevoerd is - als het probleem dan nog aanhoudt, laat het alsjeblieft weten. Dan zullen onze specialisten aanpassingen verrichten zodat het straks weer volledig werkt. Sorry voor het ongemak!


Resetten is natuurlijk het eerste wat ik gedaan heb, en inmiddels al twee keer extra.

De suggesties over streamen zijn wellicht goed bedoeld, maar missen de kern van de zaak.

Daarbij, via streaming zijn niet al mijn favoriete zenders beschikbaar.


Probleem is bekend bij t-mobile en ligt niet aan de klantzijde. Ik ben vandaag gebeld dat het opgelost is en heb dit ook geconstateerd.

Blijkbaar herstelwerk per klant?


@EvertJanL : lucky you!

Bij mij nog steeds geen veranderde situatie.


@warp morgen er nog eens achteraan bellen, sterkte!


Hi @warp, zoals @EvertJanL al aangeeft zouden de problemen verholpen moeten zijn, ik kijk graag met je waarom dit bij jou nog niet het geval is. Ter controle, heb jij de TV Box(en) rechtstreeks bekabeld op de modem aangesloten of zit hier nog eigen apparatuur tussen? Als dit het geval is zou de TV Boxen dan eens rechtstreeks op de modem aan willen sluiten en het nogmaals willen proberen?

Zo niet, zou je mij dan een privébericht willen sturen met de serienummers en MAC-adressen van de TV Boxen? Deze vind op de sticker aan de achterkant of onderkant van de TV Box Dan laat ik onze technische dienst dit verder onderzoeken! 


@Brian, ik heb je een bericht gestuurd.


Hi @warp, ik heb je bericht ontvangen en het doorgezet naar onze technische dienst. Inmiddels hebben we de oorzaak gevonden en er is nog een groep TV Boxen die we handmatig aan het herstellen zijn waaronder die van jou. Je kan binnen een aantal dagen weer alle zenders ontvangen, excuses voor het ongemak!