Zaterdag jl heb ik dit gemeld en er zou actie ondernomen worden. Helaas hierover niets mogen vernemen. Vandaag, 4 dagen later, (na 20 min wachttijd aan telefoon) meldt klantenservice dat er al sinds 2 oktober een landelijke storing gaande is. Zaterdag niets over vernomen, en ook op internet wordt hiervan geen melding gedaan. Word ik in de maling genomen? Enfin, ik kijk uit naar het aflopen van mijn contract.
Wiste je dat je ook tvanywhere kan gebruiken op een computer, telefoon, tablet, Chromecast, android tv box, Apple TV, smarttv met Android, LG smarttv en Samsung smarttv. Op deze manier kan je toch nog tv kijken.
Hier in Leusden sinds gisterenmiddag alleen npo1/3 en de regiozenders.
Goedemiddag
Resetten is natuurlijk het eerste wat ik gedaan heb, en inmiddels al twee keer extra.
De suggesties over streamen zijn wellicht goed bedoeld, maar missen de kern van de zaak.
Daarbij, via streaming zijn niet al mijn favoriete zenders beschikbaar.
Probleem is bekend bij t-mobile en ligt niet aan de klantzijde. Ik ben vandaag gebeld dat het opgelost is en heb dit ook geconstateerd.
Blijkbaar herstelwerk per klant?
Bij mij nog steeds geen veranderde situatie.
Hi
Zo niet, zou je mij dan een privébericht willen sturen met de serienummers en MAC-adressen van de TV Boxen? Deze vind op de sticker aan de achterkant of onderkant van de TV Box Dan laat ik onze technische dienst dit verder onderzoeken!
@Brian, ik heb je een bericht gestuurd.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.