Waarom zit ik al bijna 24 uur naar moderne kunst op mijn TV te kijken i.p.v. HD TV.
Hier kijk ik al 24 uur naar. Geen plezier van T-mobile.
Nu graag snelle actie of stopzetten abonnement.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @FransHid ,
Ik begrijp het, je wil graag tv kijken anders had je wel een museum jaarkaart gehaald.
Is het mogelijk te testen met een andere kabel tussen het modem en de tv ?
Werkt je internet wel normaal ? dit lijkt op een bandbreedte probleem welke snelheid haal je met een pc aangesloten met een kabel ?
Ik begrijp het, je wil graag tv kijken anders had je wel een museum jaarkaart gehaald.
Is het mogelijk te testen met een andere kabel tussen het modem en de tv ?
Werkt je internet wel normaal ? dit lijkt op een bandbreedte probleem welke snelheid haal je met een pc aangesloten met een kabel ?
Beste Hidden.nl,
Als je bij T-mobile werkt kun je het ticket bekijken. Ticket#2019080611039791
Download: 695Mbps Upload: 629Mbps
Tot gisteravond werkten twee TV's goed. Ieder op een eigen etage en ieder met een eigen kabel.
Gisteren iom helpdesk alles gereset, geen oplossing. Ze zouden het doorgeven aan de technische helpdesk. Later op de avond kreeg ik een mail dat het binnen 10 werkdagen zou worden opgelost. Totaal NIET acceptabel.
Als je bij T-mobile werkt kun je het ticket bekijken. Ticket#2019080611039791
Download: 695Mbps Upload: 629Mbps
Tot gisteravond werkten twee TV's goed. Ieder op een eigen etage en ieder met een eigen kabel.
Gisteren iom helpdesk alles gereset, geen oplossing. Ze zouden het doorgeven aan de technische helpdesk. Later op de avond kreeg ik een mail dat het binnen 10 werkdagen zou worden opgelost. Totaal NIET acceptabel.
Dubbel topic, dit topic daarom gesloten, zie https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/geen-tv-in-wijchen-313981.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.