Skip to main content
Beantwoord

afstandsbedining kapot

• November 27, 2025
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Mijn afstandsbediening is helaas kapot gebeten door mn hond. 
het gaat om de afstandsbediening van de mediabox. Is het mogelijk dat ik een nieuwe kan krijgen? 
vriendelijke groet. 
Rebekka

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Rebekka Pool, welkom op onze community!

Hopelijk gaat het goed met je hond, dit is natuurlijk niet fijn om op te kouwen. Geen zorgen, ik stuur een nieuw exemplaar voor je op. Dit is geheel kosteloos! Zorg jij dan voor een nieuw speeltje? Dan heeft je hond ook wat nieuws om mee te spelen! 😄 Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een nieuw exemplaar kunnen versturen. Deze wordt spoedig door de brievenbus bij je bezorgd. Alvast veel kijkplezier!

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Hoi ​@Rebekka Pool, welkom op onze community!

Hopelijk gaat het goed met je hond, dit is natuurlijk niet fijn om op te kouwen. Geen zorgen, ik stuur een nieuw exemplaar voor je op. Dit is geheel kosteloos! Zorg jij dan voor een nieuw speeltje? Dan heeft je hond ook wat nieuws om mee te spelen! 😄 Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een nieuw exemplaar kunnen versturen. Deze wordt spoedig door de brievenbus bij je bezorgd. Alvast veel kijkplezier!

• heeft eerste post geplaatst
  • December 15, 2025

Goedemiddag.

wij kunnen onze afstandsbediening nergens meer weer vinden. Zouden wij een nieuwe kunnen krijgen. Het gaat om de mediabox afstandsbediening.

alvast erg bedankt. M

mvg Dennis 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 16, 2025

Hey ​@denwu, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan zorg ik voor een nieuw exemplaar! 

• heeft eerste post geplaatst
  • December 16, 2025

Hoi Tommie

ik heb het aangepast. 

alvast bedankt 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 17, 2025

Bedankt voor het aanvullen ​@denwu, ik heb meteen een nieuw exemplaar voor je opgestuurd. Deze zal binnen een paar dagen door de brievenbus worden bezorgd. Alvast veel kijkplezier!