Ik heb een Chromecast Google Tv op een smart tv van Philips zonder Android, daarop werkt de T-Mobile T-Mobile TV app heel goed. Alleen als ik de afstandsbediening van de smart TV wil gebruiken kan ik de T-Mobile TV app alleen daarmee starten en verder niks. Maar het gekke is dat de afstandsbediening wel voor alle andere apps werkt op de Chromecast Google TV. Dus het ligt aan de T-Mobile TV app die niet reageert op de afstandsbediening. Ik bedien het liefst alles met mijn grote vertrouwde afstandsbediening. Voorbeelden van andere apps die wel met de grote tv-afstandsbieding werken op de Chromecast Google TV zijn: Ziggo app, Prime Video, Netflix, Showtime, Spotify, eigenlijk alles er is geen app die het niet doet, behalve de T-Mobile TV app. Kan ik dat zelf via een setting aanpassen? Overigens werkt de kleine afstandsbediening die bij de Chromecast Google Tv hoort wel goed, maar de grote afstandsbediening heeft onze voorkeur.
Afstandsbediening van tv werkt niet op Chromecast Google Tv in de T-Mobile TV app
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.