Skip to main content

Hoi,

Ik heb sinds een aantal weken de mediabox 4K in mijn bezit en kan met de Mediabox afstandsbediening niet mijn volume aanpassen, mute en de ingangsknop bedienen van mijn TV.

 

Ik heb getracht om via "instellingen” - “Afstandsbedieningen en accessoires” de “TV Box 4K Remote” “Bediening TV aanpassen” handmatig mijn TV te koppelen, echter wil dit niet lukken helaas. Bij alle 13 pogingen wil mijn volume niet harder of zachter gaan. Ik heb een Salora UHD Android TV 55UA550

 

Helaas moet ik nu 2 afstandsbedieningen naast elkaar gebruiken.

 

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Hoi @Sjakie010, ik wil je graag direct verder helpen! Heb je al eens het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw opgestart en daarna de afstandsbediening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Het is daarnaast dat je echt de seconden afwacht (dit kan soms iets langer duren). Mocht dit het niet verhelpen, kan het soms ook lukken als je de batterijen vervangt of opnieuw erin doet! Groetjes, Ishana


Hoi @Sjakie010, ik wil je graag direct verder helpen! Heb je al eens het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw opgestart en daarna de afstandsbediening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Het is daarnaast dat je echt de seconden afwacht (dit kan soms iets langer duren). Mocht dit het niet verhelpen, kan het soms ook lukken als je de batterijen vervangt of opnieuw erin doet! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana

Sorry voor mijn late reactie maar had geen tijd om eerder te reageren.

İk heb alle stappen doorlopen van jouw reactie en ik moet zeggen HET WERKT!!!

Bedankt voor je uitleg!

PS: Aangezien dit mijn eerste Topic ooit is, was ik me er niet van bewust  dat ik blijkbaar ergens anders ook dezelfde vraag heb gesteld. İk zal het niet meer doen!

Nogmaals bedankt voor je hulp!

Groetjes,

Sjakie010


Hoi @Sjakie010, super fijn om je positieve reactie te lezen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer