Beantwoord
Afstandsbediening: plus min knop en opname en pauzeren werkt niet
Hallo,
ik kan niet meer zappen naar het volgende programma en kan ook niet pauzeren of opnemen na de update.
Alles al een paar keer gereset maar niks helpt.
ik kan niet meer zappen naar het volgende programma en kan ook niet pauzeren of opnemen na de update.
Alles al een paar keer gereset maar niks helpt.
Beste antwoord door Sander
Hey EddyA, ik begrijp dat je de TV Box al een reset hebt gegeven, maar de afstandsbediening nog steeds niet werkt? Daar kijk ik graag samen met jou naar. Klopt het dat de andere knoppen (zoals menu of volume) dan nog wel werken? Hoe dan ook, ik wil de afstandsbediening graag ook een reset geven. Let wel: als je TV gekoppeld is (dit is het geval als je de TV aan/uit kunt zetten met onze AB), dat deze dan wel ontkoppeld wordt.
Druk de "Setup" knop in totdat het rode LED lampje twee keer knippert. Druk daarna op de cijfers 2, 0, 5, 1 en het lampje knippert weer tweemaal. De AB is nu gereset. Kun je testen of je nu weer kunt zappen en pauzeren?
Bekijk origineelDruk de "Setup" knop in totdat het rode LED lampje twee keer knippert. Druk daarna op de cijfers 2, 0, 5, 1 en het lampje knippert weer tweemaal. De AB is nu gereset. Kun je testen of je nu weer kunt zappen en pauzeren?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.