Knop 3 zelf werkt wel. Ik kan opgenomen programma's gewoon starten en pauzeren. Ook het koppelen middels de TV-codes werkt niet. Telkens wanneer ik knop 1 (TV standby) indruk in combinatie met een andere knop, gebeurt er niets. Doe ik iets fout of ligt het ergens anders aan?
Op de site is het nogal verwarrend met het plaatje van de afstandsbediening er boven waarbij ook nummers worden genoemd.
Heb je wel de juiste tv code ingevoerd? standaard werkt die bij veel tv's niet.
Hier wordt uitgelegd, hoe je de afstandsbediening moet koppelen en de lijst met codes kun je hier vinden.
We hadden eerder de andere afstandsbediening (die met de setup knop). Deze hebben er eerder gewoon zonder problemen kunnen koppelen.
Maar als dat allemaal niet het geval is, kan die defect zijn. Je kan dan hier een nieuw afstandsbediening aanvragen
Ik heb een andere afstandsbediening, dus kan je op dat gebied niet verder helpen.
Aanvulling: De T-Mobile Moderators kiezen zelf wat het beste antwoord is. Dit zie je hier wel vaker dat er al een oplossing is voor het probleem weg is, dus snap wat je bedoelt.
Maar goed, het juiste antwoord is dus nog niet gegeven.
Dan is de enigste oplossing, een nieuwe aan te vragen. Die kun je aanvragen via de link in mijn vorige post.
Als je afstandsbediening kapot is, is de juiste antwoord zeker wel gegeven.
Is bekend en al maanden geleden door t mobile gezegd dat technische dienst er naar kijkt.
inderdaad kijken want er gebeurd niks mee.
ook hier al vanaf installatie door monteur werken met 2 afstands bedieningen.
contact hierover opnemen is ook drama, je krijgt geen gewoon mens te spreken maar verwijst je steeds naar de site.
customer service is net zo waardeloos als de geleverde afstand bediening
er is wel degelijk telefonisch contact geweest waar verteld werd dat het probleem erkend werd.
maar goed, als het volgens jou aan het apparaat ligt, stuur maar dan een werkend exemplaar op.
ik ben benieuwd.
Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Voor de zekerheid wil ik je nog wijzen op de uitleg voor het koppelen van de nieuwe afstandsbediening:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237
Het gaat dan voornamelijk om deze codes:
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
toen de TV-Box proberen te resetten. Stekker eruit gehad en daarna weer aangesloten. De TV-Box ging toen wel uit zichzelf aan maar kan nog steeds niets met de afstandsbediening. Proberen opnieuw in te stellen maar dan knippert deze continu vijf keer.
Beetje van alles geprobeerd; batterijen verwisseld etc. Denk dat de afstandsbediening kapot is.
de hierboven genoemde beschrijving is voor het koppelen van de televisie. (Toch?) Maar mijn TV Box werkt niet met de afstandsbediening. Hij reageert niet op de afstandsbediening.
Ik heb de TV Box net wel aan gekregen omdat ik de stekker er eerst had uitgetrokken en nadat ik deze er weer in deed, ging de TV Box automatisch aan.
Maar hij reageert dus totaal niet op de afstandsbediening. Dus ik krijg de TV Box nu ook niet uit. Tenzij ik straks die stekker er weer uit trek
inmiddels de moed maar opgegeven, customer service laat veel te wensen over.
Hi
Eindelijk ontvangen en geprobeerd , helaas pindakaas ook met de nieuw opgestuurde afstandsbediening werkt het koppelen met de tv ook niet.
beide methodes voor koppelen is niet mogelijk.
Hey
Ik sluit aan bij deze zoektocht naar de oplossing.  We hebben hier nog een ander type afstandsbediening liggen die ik vandaag nog naar je toe ga sturen. Kun je mij laten weten of het probleem met de nieuwe speciale afstandsbediening wĂ©l is opgelost?Â
Nou ik heb m aan de praat gekregen, hij is prachtig, lol.
Â
Â
Maar helaas, nu bij gebruik er achter komen dat opnames NIET doorgespoeld kunnen worden om reclames te skippen, dus maar weer terug naar afstandsbediening waar dat wel kan maar niet gekoppeld kan worden aan tv
teleurgesteld dat T mobile niet in staat is een adequaat apparaat te leveren.
Als extra wil ik nog vermelden dat deze ook heel traag reageert.
Hey
Balen dat ook de speciale afstandsbediening niet 100% werkt.  We kunnen nog één ding testen en dat is een fabrieksreset van je TV Box. Daarmee verdwijnen wel al je opgenomen programma's. Hiermee kunnen we je TV Box van een frisse herstart voorzien. Ik hoor graag of we dit voor je in gang mogen zetten.
Hoi, Ik heb hetzelfde probleem. Mijn afstandbediening werkt prima (dus batterijen zijn ok en is aan de box gekoppeld). Dit is trouwens mijn tweede afstandsbediening al, want de originele werkte niet met de box.
Maar dus, als ik hem wil koppelen aan de tv en ik hou knop 1+3 ingedrukt, gaat er geen knopje knipperen. Dus ik kan niet naar de volgende stap (dus alle commentaren of het wel de juiste code is, is niet van toepassing).
Ik zie nochthans geen antwoord op dit probleem, of heb ik er nou toch overheen gelezen?
Hoi
Â
Goed dat je aan de bel trekt! Gelukkig zie ik dat Piotr al een nieuwe voor je besteld heeft. Deze zal normaliter binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep liggen. Heel veel kijkplezier straks!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.