Skip to main content

Sinds vanochtend doet de afstandsbediening van mijn mediabox niets meer. Deze is net als mijn mediabox een week oud. wat ik al heb gedaan is:

• batterijen vervangen
  • proberen te ontkoppelen volgens procedure (wat niet lukt), AB lijkt wel dood

Groeten,

JW

Hi @wjong, dat is zeker niet de bedoeling! Als het ontkoppelen en opnieuw koppelen van de afstandsbediening ook niet werkt, dan vrees ik dat er iets met de afstandsbediening zelf aan de hand is. Ik heb daarom direct een nieuw exemplaar naar je toe gestuurd! Deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en ik verwacht dat je deze na het weekend binnen zult hebben. Laat je het me weten zodra je deze binnen hebt en hem uit hebt kunnen testen? 

Dank je wel @Nora van Odido. Ik laat het weten zodra ik de AB binnen heb.

Goed weekend!

Sinds vanochtend doet de afstandsbediening van mijn mediabox niets meer. Deze is net als mijn mediabox een week oud. wat ik al heb gedaan is:

• batterijen vervangen
  • proberen te ontkoppelen volgens procedure (wat niet lukt), AB lijkt wel dood

Groeten,

JW

Hoi ​@Nora van Odido , tot op heden heb ik nog geen nieuwe AB ontvangen.

Hi ​@wjong, dat is niet de bedoeling! Ik zie dat de afstandsbediening ons magazijn wel goed verlaten heeft. Ik zal direct een nieuwe jouw kant op sturen! Deze wordt weer per brievenbuspost met PostNL naar je toe gestuurd. Hou je me op de hoogte? 

Reageer