Skip to main content

Help) kids hebben weer afstandsbediening ergens verstopt,we zoeken al 2 dagen en kunnen niet vindrn

kunnen jullie nieuwe opsturen??

Goedemorgen ​@DashaV  Lastig.. ik was ooit mijn goudvissen kwijt. Onze zoons hadden ze in de toilet gegooid. 😂  
Zie mijn onderschrift, vul alles in zodat de moderator weet wie je bent

Klik op de link dan kan je daar een nieuwe bestellen ⬇️

Hallo,

Wij zijn onze afstandsbediening kwijt. Helaas na maanden nog niet terug. Graag zou ik een nieuwe willen aanvragen.

@strootman82 Ik help je natuurlijk graag verder aan een nieuwe afstandsbediening! 😊

Wil je alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN sturen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Geb XXXXX

Iban: XXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Oei ​@strootman82  zet privégegevens nooit openbaar ook niet op andere websites.
Zie mij. Onderschrift.

Nu opgelost en ik wens je een fijn weekend

Groetjes

@strootman82 Excuses! Ik had er natuurlijk even bij moeten zetten om dit toe te voegen aan je community profiel. Ik heb dit gelijk voor je gedaan. 

De afstandsbediening is ook besteld en onderweg. Ik wens je alvast veel kijkplezier, nu je straks weer kan zappen! 😀

Help) kids hebben weer afstandsbediening ergens verstopt,we zoeken al 2 dagen en kunnen niet vindrn

ik zou ze eerst even op water en brood zetten, todat ze breken en vertellen waar ze de boel verstopt hebben 😉

Reageer