Skip to main content

Het koppelen lukt op zich wel, alleen werkt de knop voor bron wisseling niet goed. Die knop opent op de tv wel een menu, maar ik kan vervolgens niet de pijl knoppen of ok knop gebruiken. Dus ik moet nog steeds de afstandsbediening van de tv gebruiken. 

Ter verduidelijking: 

 

In de Odido handleiding (https://assets.odido.nl/x/45f0d50484/tv-handleiding-afstandsbediening.pdf) staat:

Stap 5: Je kunt nu met de volgende knoppen testen of de TV hier op reageert:

  • TV-POWER (om de TV aan-/uit te zetten)
  • Mute, Vol Up. Vol Down (om het geluid van je TV aan te passen)
  • AV Input (om het ingangskanaal van je TV aan te passen)

Punt 1 en 2 doen het, punt 3 niet.


Hey @Wouter053, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben bang dat het dan niet mogelijk is op jouw tv. Ik heb dit namelijk ook maar dan op een Samsung tv. Heb je al geprobeerd om de afstandsbediening met een code te koppelen? Wellicht kan dit nog helpen. 


@Wouter053 Op Philips TV's werkt het inderdaad niet. Alleen de source-knop wordt aan de TV gekoppeld maar de pijltjestoetsen, waarmee je door het lijstje kunt scrollen, niet. Daar is helaas niets aan te doen.

@Tommie van Odido Ik heb ook een Samsung TV. Bij mij kun je wel door het lijstje gaan door meermaals op de source-knop te drukken. De pijltjestoetsen zijn dan niet nodig. Het menu verdwijnt na een paar seconden vanzelf uit beeld.


Reageer