Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening kapot

• October 8, 2025
  • 14 reacties
  • 113 Bekeken

Mijn dochter heeft de afstandsbediening in de gootsteen gegooid en nu is hij nat geworden en doet hij bijna niets meer. Kunnen wij aan een nieuwe komen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Anneke Lautenbag, welkom op onze community.

Oei, dat is niet handig, wel een bijzonder experiment haha! Ik stuur graag een nieuw exemplaar voor je op, hiervoor heb ik alleen de juiste geboortedatum nodig. Die in je profiel staat komt niet overeen met het abonnement. Kan je deze aanpassen en mij dan in dit topic een seintje geven dat het aangepast is? Dan zorg ik dat er een nieuw exemplaar jouw kant op komt! Alvast bedankt.

14 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • Antwoord
  • October 9, 2025

Hoi ​@Anneke Lautenbag, welkom op onze community.

Oei, dat is niet handig, wel een bijzonder experiment haha! Ik stuur graag een nieuw exemplaar voor je op, hiervoor heb ik alleen de juiste geboortedatum nodig. Die in je profiel staat komt niet overeen met het abonnement. Kan je deze aanpassen en mij dan in dit topic een seintje geven dat het aangepast is? Dan zorg ik dat er een nieuw exemplaar jouw kant op komt! Alvast bedankt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • October 9, 2025

Hallo ​@Tommie van Odido gedaan! Heel erg bedankt!!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 10, 2025

Dankje voor het aanvullen van je gegevens ​@Anneke Lautenbag, ik heb zojuist een afstandsbediening voor je aangevraagd, deze zal spoedig door de brievenbus worden bezorgd. Alvast veel kijkplezier! 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • October 12, 2025

Hallo,

Ik heb problemen met de afstandsbediening. Zoeken in de gids en de terug knop naar de vorige zender werkt ook niet meer, beeld blijft soms ook stilstaan.

Groeten

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • October 12, 2025

Mijn afstandsbediening doet het niet meer. Batterijen vervangen, niets. Via de chatbot verwezen naar hier. Iemand een oplossing of bekend waar ik een nieuwe afstandsbediening kan aanvragen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 13, 2025

Hoi ​@Martin57, welkom op onze community!

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik heb je hierdoor meteen een nieuw exemplaar kunnen opsturen. Deze zal spoedig door de brievenbus worden geleverd. Alvast veel kijkplezier!

Hey ​@Willeke S, welkom op onze community!

Ik stuur jou natuurlijk ook graag een nieuwe op. Hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan zorg ik dat er spoedig een nieuwe wordt geleverd! Alvast bedankt.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • October 13, 2025

@Tommie van Odido done!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 14, 2025

Bedankt voor het aanvullen ​@Willeke S, ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie dat je nog in bezit bent van onze oude Tv Box. Deze gaan we uitfaseren waardoor ik geen nieuwe afstandsbediening meer kan opsturen. Vind je het goed dat ik hem vervang voor onze nieuwe Mediabox? Dit is uiteraard geheel kosteloos. Daarnaast zie ik dat je ook nog een T-50 modem hebt, deze ruil ik graag ook om naar ons nieuwe modem met nieuw wifipunt. Laat je mij hier weten of je dat goed vind? Dan zet ik alles voor je in gang!

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • October 14, 2025

@Tommie van Odido Helemaal prima! Als alles dan weer goed werkt en er geen onverwachte kosten bijkomen :)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 15, 2025

Zeker ​@Willeke S, alles is kosteloos! Ik heb het modem, wifipunt en Mediabox voor je aangevraagd, zodra het verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het modem en Tv Box hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten, het wifipunt moeten we nog wel retour, hierover ontvang je nog een e-mail met de instructies! Alvast veel plezier ermee.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • October 25, 2025

@Tommie van Odido, ik heb geen mail ontvangen over het retourneren van het wifipunt. Kun je misschien via deze weg instructies geven hiervoor? Bvd!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 27, 2025

Hey ​@Willeke S, dat kan ik zeker, hiervoor hebben we een handig topic gemaakt:  

Hier staat precies in hoe je het kan retourneren zonder QR-code! Zorg ervoor dat je het verzendbewijsje wel goed bewaard. Laat je me weten of het gelukt is?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • October 27, 2025

Hey ​@Willeke S, dat kan ik zeker, hiervoor hebben we een handig topic gemaakt:  

Hier staat precies in hoe je het kan retourneren zonder QR-code! Zorg ervoor dat je het verzendbewijsje wel goed bewaard. Laat je me weten of het gelukt is?

@Tommie van Odido hij is onderweg!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 28, 2025

Super ​@Willeke S! Als de Track&Trace aangeeft dat hij door ons ontvangen is kan het nog 6 werkdagen duren voordat wij het verwerkt hebben in ons systeem. Daarna wil ik gerust kijken of alles goed is afgemeld!