Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening kapot

• August 17, 2025
  • 13 reacties
  • 75 Bekeken

Hoi,

Mijn afstandsbediening is kapot, de hond heeft hem kapot gebeten, de knopjes zijn allemaal kapot, niks doet het nog.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@Anke scheepers, welkom op onze community!

Ohjee, dat klinkt niet best. Geen zorgen, ik stuur je graag een nieuwe afstandsbediening toe. Zou je daarvoor eerst nog even je profiel hier op de Community kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Zodra dat is ingevuld, regel ik meteen een nieuwe voor je. Zorg jij voor een nieuw speeltje voor de hond? Dan laat hij/zij wellicht de afstandsbediening de volgende keer met rust haha! 🐶

13 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Hi ​@Anke scheepers, welkom op onze community!

Ohjee, dat klinkt niet best. Geen zorgen, ik stuur je graag een nieuwe afstandsbediening toe. Zou je daarvoor eerst nog even je profiel hier op de Community kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Zodra dat is ingevuld, regel ik meteen een nieuwe voor je. Zorg jij voor een nieuw speeltje voor de hond? Dan laat hij/zij wellicht de afstandsbediening de volgende keer met rust haha! 🐶

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • August 20, 2025

Hoi Tommie,

Ik heb de gegevens aangevuld in mijn profiel waarnaar je vroeg. Ik zie de afstandsbediening graag tegemoet.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • August 21, 2025

Dankje ​@Anke scheepers, ik heb je direct een nieuw exemplaar opgestuurd! Hopelijk krijgt je hond hem niet nog een keer te pakken. De afstandsbediening zal binnen een paar dagen door de brievenbus worden bezorgd, alvast veel kijkplezier!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • September 25, 2025

Hier hetzelfde  probleem.🙈

Een puppy in huis die de afstandsbediening van de mediabox kapot gebeten heeft🤭🫣 nu zitten we zonder.…

Mvg, Marysia steenbeek 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4872 reacties
  • September 26, 2025

@marysiasteenbeek De nieuwe afstandsbediening is onderweg naar jou! 

Het valt mij op dat je naast de Mediaboxen ook nog gebruikmaakt van 2 verouderde TV Boxen. Als je wilt, ruil ik deze ook graag voor je om. Laat maar weten wat je wilt, ik help je met alle liefde verder! 😊

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • October 3, 2025

Ik kan ze niet allebei vinden🫣🫣 maar ik zie graag de afstandsbediening tegemoet😊

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3576 reacties
  • October 5, 2025

Hi ​@marysiasteenbeek, hoe bedoel je dat precies? Wat kan je niet meer vinden? Teresa bedoelt dat je momenteel 4 boxen van ons hebt, 2 nieuwe Mediaboxen (die zien er zo uit) en 2 oudere TV Boxen. Teresa haar vraag was of je deze oudere TV Boxen ook wilt omruilen naar 2 Mediaboxen. Zo maak je gebruik van de nieuwste apparatuur. Dat is helemaal gratis! Wil je dat niet, geen probleem. Dan laten we het zo!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • October 6, 2025

Die 2 oude tv boxen zijn niet meer in gebruik. Ik zie graag de afstandsbediening  tegemoet. Want via telefoon de afstandsbediening werkt niet altijd😅😐

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 7, 2025

Hey ​@marysiasteenbeek, bedankt voor de duidelijkheid.

Ik heb de oude Tv Boxen voor je opgezegd, dat scheelt weer een paar euro in de maand. Wij hoeven deze ook niet meer retour, je mag ze inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Daarnaast heb ik een nieuwe afstandsbediening opgestuurd, deze zal spoedig door de brievenbus worden bezorgd. Alvast veel kijkplezier! 

• 2 reacties
  • October 12, 2025

Voor mij geldt hetzelfde. Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening willen opsturen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 13, 2025

Hi ​@Ctulder, welkom op onze community!

Ik stuur je heel graag zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening op, echter komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met je abonnement. Zou je deze willen aanpassen en mij dan hier een seintje willen geven? Dan zorg ik dat er zo snel mogelijk een nieuw exemplaar jouw kant op komt! Alvast bedankt.

• 2 reacties
  • October 13, 2025

Hi ​@Ctulder, welkom op onze community!

Ik stuur je heel graag zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening op, echter komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met je abonnement. Zou je deze willen aanpassen en mij dan hier een seintje willen geven? Dan zorg ik dat er zo snel mogelijk een nieuw exemplaar jouw kant op komt! Alvast bedankt.

@Tommie van Odido aangepast. Is dit kosteloos?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 14, 2025

Hey ​@Ctulder, dat is uiteraard kosteloos!

Bedankt voor het aanpassen, ik heb je meteen een nieuwe opgestuurd. De afstandsbediening wordt spoedig door de brievenbus bezorgd. Alvast veel kijkplezier!