Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening kapot


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1953 reacties
  • 5 juni 2022

@CyBorg Als ik je goed begrijp, kan je weer de zenders niet aanpassen met de nieuwe Entone afstandsbediening? Ik vermoed dat het dan eventueel ook aan de TV Box zelf kan liggen. Zo te zien heb je deze TV Box ook al een aantal jaartjes. Intussen hebben we dan ook nieuwe TV Boxen. Als je wil kan ik de huidige TV Box voor je omwisselen voor een nieuwe Entone Aria TV Box. Deze is zonder opnamefunctie, maar ik kan je dan ook om laten zetten naar het nieuwe TV-platform zodat je gebruik kan maken van Cloud Opnemen. De kosten voor de TV Box met harddiskrecorder van € 5 vervallen dan. Cloud Opnemen kan je vervolgens aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5. Je bent met de vernieuwing dan ook niet duurder uit. Laat je weten of ik dit eventueel voor je kan regelen?😁


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @CyBorg, ik heb op jouw vraag gereageerd in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community. Indien je de migratie graag in orde gemaakt wilt hebben + omruil van de harddiskrecorder, laat het me dan in dat topic weten, alsjeblieft! 😄


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 5 juni 2022
Demi schreef:

@CyBorg Als ik je goed begrijp, kan je weer de zenders niet aanpassen met de nieuwe Entone afstandsbediening? Ik vermoed dat het dan eventueel ook aan de TV Box zelf kan liggen. Zo te zien heb je deze TV Box ook al een aantal jaartjes. Intussen hebben we dan ook nieuwe TV Boxen. Als je wil kan ik de huidige TV Box voor je omwisselen voor een nieuwe Entone Aria TV Box. Deze is zonder opnamefunctie, maar ik kan je dan ook om laten zetten naar het nieuwe TV-platform zodat je gebruik kan maken van Cloud Opnemen. De kosten voor de TV Box met harddiskrecorder van € 5 vervallen dan. Cloud Opnemen kan je vervolgens aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5. Je bent met de vernieuwing dan ook niet duurder uit. Laat je weten of ik dit eventueel voor je kan regelen?😁

Hallo Demi, Dit lijkt mij ook het beste om de TV box te vernieuwen. Wat moet ik verder doen?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@CyBorg Ik zie dat onze reacties (die van Demi en mij) elkaar gekruist hebben: beter te veel gereageerd dan te weinig zullen we maar zeggen! 😄

Voor de omruiling hoef jij verder niets te doen; ik maak het meteen in orde. Zodra de nieuwe box aangesloten is, wil ik je vragen om ons een seintje te geven via dit topic, dan vragen wij de versnelde migratie voor je aan.


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 5 juni 2022
Jason schreef:

@CyBorg Ik zie dat onze reacties (die van Demi en mij) elkaar gekruist hebben: beter te veel gereageerd dan te weinig zullen we maar zeggen! 😄

Voor de omruiling hoef jij verder niets te doen; ik maak het meteen in orde. Zodra de nieuwe box aangesloten is, wil ik je vragen om ons een seintje te geven via dit topic, dan vragen wij de versnelde migratie voor je aan.

@Jason Hardstikke fijn, dank je wel. Ik zal een seintje geven. Moet ik jou een bericht sturen als het aangesloten is?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen @CyBorg, heel graag gedaan! Zou je een reactie willen achterlaten in dit topic? Dan krijgen wij automatisch een seintje dat je een bericht hebt achtergelaten en kunnen we het meteen in orde maken voor je.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 juni 2022

Afstandsbediening is in een glas icetea gevallen… na 24 uur drogen in rijst werkt die nog niet :-). Zou heel graag een nieuwe bestellen 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 8 juni 2022

Hi @TRDobby, haha woops! Super slim dat je het gelijk in de rijst hebt gestopt, al mocht dat jammer genoeg niet baten. Gelukkig ben ik je redder in nood en heb ik dan ook direct een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen valt deze op je mat en kan je weer ongestoord in de rondte zappen. Enjoy! 🎈


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 8 juni 2022
Jason schreef:

Goedemorgen @CyBorg, heel graag gedaan! Zou je een reactie willen achterlaten in dit topic? Dan krijgen wij automatisch een seintje dat je een bericht hebt achtergelaten en kunnen we het meteen in orde maken voor je.

Hallo, Ik heb de  nieuwe box ontvangen en aangesloten. Hij zit lekker te knipperen nu, dus vertel maar wat ik moet doen..


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 9 juni 2022

Hi @CyBorg, super dat de TV Box draait! Ik heb meteen een formulier voor je ingevuld voor de overzetting naar het nieuwe platform. Hierover ontvang je volgende week meer bericht en je zal vlak daarna overgezet worden. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 juni 2022

Hallo,

Onze jonge hond heeft zijn bot verwisseld met de afstandsbediening vandaag. Helaas kwamen we er te laat achter, en nu kunnen we de afstandsbediening niet meer gebruiken. Hij doet echt niks meer. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Mvg Miranda


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • 11 juni 2022
Jason schreef:

Hoi @CyBorg, ik heb op jouw vraag gereageerd in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community. Indien je de migratie graag in orde gemaakt wilt hebben + omruil van de harddiskrecorder, laat het me dan in dat topic weten, alsjeblieft! 😄

Hallo @mirandaverweij 

Je kan in bovenstaande topic reageren en de moderators helpen je daar zsm verder 🙂


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 15 juni 2022
Cal schreef:

Hi @CyBorg, super dat de TV Box draait! Ik heb meteen een formulier voor je ingevuld voor de overzetting naar het nieuwe platform. Hierover ontvang je volgende week meer bericht en je zal vlak daarna overgezet worden. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 

Hallo, ik krijg vandaag (n a 6 dagen wachten) een mail dat zegt ‘Je krijgt T-Mobile TV! Op 21-06-2022 tussen 9 en 17 uur is het zover’ ik hoop toch echt dat het niet zolang duurt om een tv box te activeren. Ik heb al een maand geen tv?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@CyBorg Het versneld overzetten naar het nieuwere platform T-Mobile TV neemt ongeveer twee weken in beslag vanaf het moment dat de migratie aangevraagd wordt. Ik kan vragen of ze het voor je willen versnellen, maar eerder dan morgen zal niet lukken - vrees ik, sorry. Wil je dat ik het voor morgen aanvraag? Houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het overzetten op de dag zelf maximaal vier uurtjes geen tv kunt kijken omdat de TV Box bezig is de update te verwerken, initialiseren en afronden.


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 16 juni 2022
Jason schreef:

@CyBorg Het versneld overzetten naar het nieuwere platform T-Mobile TV neemt ongeveer twee weken in beslag vanaf het moment dat de migratie aangevraagd wordt. Ik kan vragen of ze het voor je willen versnellen, maar eerder dan morgen zal niet lukken - vrees ik, sorry. Wil je dat ik het voor morgen aanvraag? Houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het overzetten op de dag zelf maximaal vier uurtjes geen tv kunt kijken omdat de TV Box bezig is de update te verwerken, initialiseren en afronden.

Hallo, ja, een versnelling zou fijn zijn. En 4 uurtjes geen TV als je al een maand geen TV hebt maakt weinig uit toch?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@CyBorg Snap ik heel goed, ik heb daarom een versneld proces aangevraagd bij ons TV-team. Je ontvangt later een sms en e-mail met nadere toelichting. 

Veel succes en laat het me weten wanneer de update afgerond is!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@CyBorg De migratie wordt direct uitgevoerd. Graag nadien, zodra alles gedownload, geïnitieerd en geüpdatet is, de TV Box van een stroomloze reset voorzien (een soft reset oftewel herstart).


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 17 juni 2022
Jason schreef:

@CyBorg De migratie wordt direct uitgevoerd. Graag nadien, zodra alles gedownload, geïnitieerd en geüpdatet is, de TV Box van een stroomloze reset voorzien (een soft reset oftewel herstart).

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.


  • 0 reacties
  • 17 juni 2022
CyBorg schreef:

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.

Modem zelf even van het stroom halen, daarna weer aan het stroom hangen. Wanneer het modem weer online is, even opnieuw de digitale ontvanger van het stroom halen en weer van stroom voorzien. 

Mogelijk is VLAN 640 nog niet uit het modem en zolang deze er nog is, zal de ontvanger niet automatisch over gaan op het nieuwe TV Platform.


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 17 juni 2022
Gerrit078 schreef:
CyBorg schreef:

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.

Modem zelf even van het stroom halen, daarna weer aan het stroom hangen. Wanneer het modem weer online is, even opnieuw de digitale ontvanger van het stroom halen en weer van stroom voorzien. 

Mogelijk is VLAN 640 nog niet uit het modem en zolang deze er nog is, zal de ontvanger niet automatisch over gaan op het nieuwe TV Platform.

alles van het stroom gehaald, nog niets, maar hoe haal je VLAN 640 uit het modem?


  • 0 reacties
  • 17 juni 2022
CyBorg schreef:

alles van het stroom gehaald, nog niets, maar hoe haal je VLAN 640 uit het modem?

De VLAN kan je zelf niet verwijderen tenzij het je eigen modem is die je gebruikt, maar bij het T-Mobile modem is dat gewoon een geautomatiseerd proces, soms kan je dit afdwingen door het modem stroomloos te maken of een reset te geven. Het zelfde als met de digitale ontvanger.

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hoi @CyBorg, gek want aan deze kant staat alles goed! Het nieuwe platform is actief. Een reset van het modem zou je zeker kunnen testen, hou er wel rekening mee dat eventueel persoonlijke aanpassingen zoals een persoonlijk aangemaakt wifiwachtwoord verloren zal gaan. Laat je mij weten wat eruit komt? Prik anders ook even de UTP kabel uit/in de TV Box, of test het op een andere LAN poort van het modem. Succes!


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 18 juni 2022
Cheyenne schreef:

Hoi @CyBorg, gek want aan deze kant staat alles goed! Het nieuwe platform is actief. Een reset van het modem zou je zeker kunnen testen, hou er wel rekening mee dat eventueel persoonlijke aanpassingen zoals een persoonlijk aangemaakt wifiwachtwoord verloren zal gaan. Laat je mij weten wat eruit komt? Prik anders ook even de UTP kabel uit/in de TV Box, of test het op een andere LAN poort van het modem. Succes!

Nou, dat heeft geholpen; hij doet het! Hartelijk dank


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Geweldig! Geniet ervan! 🎉


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 juni 2022

Hallo,

ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen, wat moet ik hiervoor doen?

 

alvast bedankt!

 

groetjes! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen