Beste,
Ik heb vorige week via een chat een Afstandsbediening aan gevraagd, en deze zou binnen 3 a 4 werk dagen geleverd worden. Nu inmiddels Meer Dan een week geleden en dus nog steeds geen mogelijk heid om goed tv te kijkje, (elke dag het zelf de channel is ook niet leuk )
Hoe moet Ik nu eentje hier zien te krijgen? Vr. Groet...himself
MODERATOR EDIT: indien je een nieuwe afstandsbediening kunt gebruiken, graag een aanvraag plaatsen in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community
Een warm welkom op onze Community. Ik ga je direct verder helpen zodat je weer wat variatie op je TV hebt! Ik heb niet terug kunnen vinden dat er een afstandsbediening jouw kant op is gestuurd, dus ik heb er meteen een voor je besteld. Deze heb je gratis binnen 5 werkdagen in huis. Veel TV-kijkplezier alvast weer!
Cheers
Hier ben ik hoor, Sterre herself! Oh no, what happened? Hopelijk is herkehimself nog wel heel?!
Het is niet de bedoeling dat we iedere klant iedere maand een afstandsbediening gratis geven, hoe graag ik dat ook zou willen, maar die dingen kosten geld. Nu weet ik zeker dat het kapotgaan van jouw nieuwe afstandsbediening overmacht is geweest, dus geef ik je deze keer nog een gratis, nieuwe nieuwe afstandsbediening. Ik wil wel graag met je afspreken dat als deze binnen een half jaar weer kapotgaat of kwijtraakt, je bijdraagt aan de kosten. Ik hoop dat je begrijpt waarom.
Voor nu ligt er in ieder geval binnen 5 werkdagen weer een hele, nieuwe afstandsbediening op je deurmat. Veel TV-kijkplezier weer!
En...himself is indeed in one piece, gelukkig wel, want anders hadden het niet alleen de Afstandsbediening vernieuwd moeten worden haha.
Cheers...himself
Het mocht niet baten.
Ik zou graag een nieuwe A-B willen.
Bedankt voor je reactie
Ik heb vandaag de A-B ontvangen!
Bedankt voor de goede service en de snelle levering .
Vrg,
Beste,
Ik weet niet of dit hier nog werkt, maar onze afstandsbediening heeft een aantal knoppen/functies die niet meer werken, ook aantal die traag reageren etc. Is het mogelijk een vervangende remote te krijgen?
Herke himself
Hallo
Door in dit topic te reageren kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen, de moderators helpen je daar verder.
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237
Hallo, ik heb enige tijd geleden een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen (en snel ook!). De eerste dagen werkte het prima, maar daarna waren er dagen dat hij niet werkte en dan weer wel. Ik vraag mij af of ik wel de juiste heb ontvangen, resetten en nieuwe batterijen hielp helaas niet.
Hallo
Misschien kan je in bovenstaande topic aangeven welke afstandsbediening en welke tv box je hebt, mocht er geen oplossing zijn dan kunnen ze je daar ook meteen een nieuwe sturen.
Hi
Hi
Hallo Lisa, De afstandsbediening werkt gewoon helemaal niet, soms na een dag of 2 doet ie het weer een paar dagen, of hij begint te werken maar je moet de toetsen heel hard indrukken voordat het reageert. resetten en nieuwe batterijen hielp niet. Ik heb een afstandsbediening met de magenta knop, en het model van de decoder is Entone model 515b
Hi
Hi
Hi Lisa, afstandsbediening ontvangen vandaag, maar moet ik nog iets doen om hem te koppelen? De batterij erin gedaan, TV box herstart maar hij doet niets.. Ben toch bang dat ik de andere versie moet hebben..
Hallo
Hier vind je de instructies om de afstandsbediening te koppelen met de tv :
https://community.t-mobile.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237
Hallo
Hier vind je de instructies om de afstandsbediening te koppelen met de tv :
https://community.t-mobile.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237
Handig, nu kan ik de tv aan en uit zetten, maar nog steeds reageert de Entone box niet en kan ik geen zenders veranderen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.