Skip to main content

Beste,
Ik heb vorige week via een chat een Afstandsbediening aan gevraagd, en deze zou binnen 3 a 4 werk dagen geleverd worden. Nu inmiddels Meer Dan een week geleden en dus nog steeds geen mogelijk heid om goed tv te kijkje, (elke dag het zelf de channel is ook niet leuk 😉 )
Hoe moet Ik nu eentje hier zien te krijgen? Vr. Groet...himself

MODERATOR EDIT: indien je een nieuwe afstandsbediening kunt gebruiken, graag een aanvraag plaatsen in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community

Hi! Praat ik nu écht met Herke himself? Wat een eer!



Een warm welkom op onze Community. Ik ga je direct verder helpen zodat je weer wat variatie op je TV hebt! Ik heb niet terug kunnen vinden dat er een afstandsbediening jouw kant op is gestuurd, dus ik heb er meteen een voor je besteld. Deze heb je gratis binnen 5 werkdagen in huis. Veel TV-kijkplezier alvast weer!
Indeed himself 😉... Hartelijk dank Sterre...top...

Cheers
Beste Sterre, Ik weet niet of je hier nog aanwezig bent, maar disaster has struck again... Afstandsbediening in paar stukjes, is het mogelijk nog eentje te regelen? Cheers, himself
Haaaaaallo Herke! Leuk je weer te zien!



Hier ben ik hoor, Sterre herself! Oh no, what happened? Hopelijk is herkehimself nog wel heel?!



Het is niet de bedoeling dat we iedere klant iedere maand een afstandsbediening gratis geven, hoe graag ik dat ook zou willen, maar die dingen kosten geld. Nu weet ik zeker dat het kapotgaan van jouw nieuwe afstandsbediening overmacht is geweest, dus geef ik je deze keer nog een gratis, nieuwe nieuwe afstandsbediening. Ik wil wel graag met je afspreken dat als deze binnen een half jaar weer kapotgaat of kwijtraakt, je bijdraagt aan de kosten. Ik hoop dat je begrijpt waarom.



Voor nu ligt er in ieder geval binnen 5 werkdagen weer een hele, nieuwe afstandsbediening op je deurmat. Veel TV-kijkplezier weer!
Heyyy Sterre herself, but indeed to be expected 😉... Ik had het wel verwacht en Ik ook helemaal mee eens ben, dus daar heb Ik dan ook geen probleem mee.

En...himself is indeed in one piece, gelukkig wel, want anders hadden het niet alleen de Afstandsbediening vernieuwd moeten worden haha.

Cheers...himself
Pfiew, gelukkig ben jij nog heel! Ik denk inderdaad niet dat ik in onze systemen een Herke kan bestellen, jij bent natuurlijk de enige echte 😃. Fijn dat je het begrijpt, dat doet me goed! Ik wens je een fijn weekend alvast!
En er is maar een Sterre, .,.. Ja gelukkig maar dat je niet Meer Herkes kan bestellen, Ik zou niet graag willen dat er twee van een persoon 'ik himself' zijn 🙂 jij ook een ontzettend fijn weekend, en nog maals, ontzettend bedankt voor het regelen 🙂 hij werkt inmiddels weer....himself 😉
Hoiiii, onze afstandbediening is stuk gegaan door de Kids. Is er een mogelijkheid er een op te sturen?
Hier ook de A-B van de Entone bakje kapot , ik zou ook graag een nieuwe willen
Hi Phyliciaschulein1986 en Wagnerstraat, ik kijk graag wat ik voor jullie kan betekenen! Wat is er gebeurd met de afstandsbedieningen? Soms kan het helpen om de afstandsbediening te resetten en opnieuw te koppelen. Als de afstandsbediening helemaal niets meer doet laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar jullie op!
Mijn A-B werkt niet meer , ook al verschillende merken batterijen geprobeerd.

Het mocht niet baten.

Ik zou graag een nieuwe A-B willen.
Hi Wagnerstraat, ik heb de afstandsbediening zojuist voor je besteld en hij wordt binnen 4 - 5 werkdagen bij je thuis bezorgd!
Super !!



Bedankt voor je reactie
Hallo T-mobile team,

Ik heb vandaag de A-B ontvangen!

Bedankt voor de goede service en de snelle levering .

Vrg,
Hi Wagnerstraat, helemaal goed! Graag gedaan hoor en veel kijkplezier! 😉

Beste,

 

Ik weet niet of dit hier nog werkt, maar onze afstandsbediening heeft een aantal knoppen/functies die niet meer werken, ook aantal die traag reageren etc. Is het mogelijk een vervangende remote te krijgen?

Herke himself


Hallo @herkehimself 

Door in dit topic te reageren kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen, de moderators helpen je daar verder.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237


Hallo, ik heb enige tijd geleden een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen (en snel ook!). De eerste dagen werkte het prima, maar daarna waren er dagen dat hij niet werkte en dan weer wel. Ik vraag mij af of ik wel de juiste heb ontvangen, resetten en nieuwe batterijen hielp helaas niet.


Hallo @CyBorg 

Misschien kan je in bovenstaande topic aangeven welke afstandsbediening en welke tv box je hebt, mocht er geen oplossing zijn dan kunnen ze je daar ook meteen een nieuwe sturen.


Hi @CyBorg, heel goed dat je dit hier aangeeft! Ik had gehoopt dat jij zonder problemen van jouw nieuwe afstandsbediening kon genieten, dus hier ga ik je bij helpen. Kan je aangeven wat er precies niet (goed) werkt? Dan kan ik checken wat er loos is. Ik hoor het graag, zodat ik je zo snel mogelijk van een nieuwe en goedwerkende afstandsbediening kan voorzien! 😊


Hi @CyBorg, heel goed dat je dit hier aangeeft! Ik had gehoopt dat jij zonder problemen van jouw nieuwe afstandsbediening kon genieten, dus hier ga ik je bij helpen. Kan je aangeven wat er precies niet (goed) werkt? Dan kan ik checken wat er loos is. Ik hoor het graag, zodat ik je zo snel mogelijk van een nieuwe en goedwerkende afstandsbediening kan voorzien! 😊

Hallo Lisa, De afstandsbediening werkt gewoon helemaal niet, soms na een dag of 2 doet ie het weer een paar dagen, of hij begint te werken maar je moet de toetsen heel hard indrukken voordat het reageert. resetten en nieuwe batterijen hielp niet. Ik heb een afstandsbediening met de magenta knop, en het model van de decoder is Entone model 515b


Hi @CyBorg, merci voor de terugkoppeling! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus dit gaan we oplossen. Ik vrees dat je pech hebt gehad en net een afstandsbediening hebt gekregen die defect is. Zojuist heb ik dan ook gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt deze bij jou op de mat en kan je testen of deze wel goed werkt. Geef je tegen die tijd even een seintje? Dan weet ik dat jij weer zonder problemen in de rondte kan zappen! 🎊


Hi @CyBorg, merci voor de terugkoppeling! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus dit gaan we oplossen. Ik vrees dat je pech hebt gehad en net een afstandsbediening hebt gekregen die defect is. Zojuist heb ik dan ook gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt deze bij jou op de mat en kan je testen of deze wel goed werkt. Geef je tegen die tijd even een seintje? Dan weet ik dat jij weer zonder problemen in de rondte kan zappen! 🎊

Hi Lisa, afstandsbediening ontvangen vandaag, maar moet ik nog iets doen om hem te koppelen? De batterij erin gedaan, TV box herstart maar hij doet niets.. Ben toch bang dat ik de andere versie moet hebben..


Hallo @CyBorg 

Hier vind je de instructies om de afstandsbediening te koppelen met de tv :

https://community.t-mobile.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237


Hallo @CyBorg 

Hier vind je de instructies om de afstandsbediening te koppelen met de tv :

https://community.t-mobile.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237

Handig, nu kan ik de tv aan en uit zetten, maar nog steeds reageert de Entone box niet en kan ik geen zenders veranderen